8.Barvičky

549 41 1
                                    

Měl pravdu. Program se konal. Dnes jsme hráli něco na způsob painballu v lese. Akorát jsme neměli pistole, ale balonky naplněné barvou. Byli jsme po týmech, tak jako normálně, což znamená, že jsem s Leou a Adamem v týmu. Každý tým má jednu barvu. My dostali Vidrailovu oblíbenou červenou. V ruce dva balonky se běžím schovat za strom a doufám, že jak začne hra nebudu muset jako první jít si zapsat čárku. Všichni jsme dostali bílá trička, abychom si barvami nezašpinili oblečení a jakmile nás někdo trefil, museli jsme jít nahlásit jakou barvou se do nás trefili. „Hra!" zakřičel někdo zpoza hlavní budovy. V tu ránu se všichni rozeběhli a začali po sobě házet balonky. Barva cákala všude. Jen já a Adam jsme zůstali prozatím schovaní. Mezitím se všichni postříleli, šli si pro nové balonky a nahlásit se. V tom přišel nějakej kluk s žlutým balonkem v ruce a značným modrým zbarvením trička. Mrkla jsem na Adama a oba jsme zaráz vypálili své balonky na protivníka. Žlutý balonek sice vyletěl, ale nikoho z nás dvou netrefil, kdežto my se trefili skvěle. Kluk odcházel se zapsat a jeho tričko již mělo jinou barvu. Naši červenou! Mezitím se již všichni vraceli s novými balonky na svá místa. Nějaká holka ze Smusova oddílu se snažila po mě hodit svým zeleným balonkem. Bohužel se trefila a i já jsem se musela jít zapsat na listinu postřelených. Mé tričko za celou hru schytalo tolik barev, že duha by se mohla jít o proti mě zahrabat. Fialová, modrá, žlutá, zelená, oranžová a dokonce i naše červená, protože jsem zakopla a praskla si svůj vlastní balonek. Až balonky s barvou došli a skončila hra začal boj o čistou tvář. Kluci totiž vytáhli zbytky barev a ve jménu své barvy přiběhli k nějakému táborníkovi a barvu mu obtiskli přímo na tvář. Než jsem však stačila zareagovat, co to za válku začlo, přiletěl ke mě Adam a červená barva se již vyjímala na mém obličeji. Běžela jsem si taky namočit ruku do barvy a po cestě jsem schytala i Gogovu oranžovou nebo snad Sellasieho fialová. Namočila jsem ruku do modré a vyběhla jsem směr prostřed války. Namalovala jsem pár lidí na modro a po skočení války jsem šla k umyvadlu se umýt. Přišel za mnou Adam. „Takže ty už nejsi v mém týmu jo?" zeptal se s potlačujícím smíchem. Udělala jsem mu modrou čáru přes tvář a řekla: „Jsem, ale jako šmoulovi ti to sluší víc!" začala jsem se smát. Neubránil se a můj rychlý krok opakoval. Další barva na obličeji. Už jsem si to chtěla umýt a definitivně válku ukončit, když v tom mě jeho ruka chytla z druhé strany,přivinul si mě a nakreslil mi prstem od červené barvy na tvář srdíčko. Políbil mě. „Teď jsi sexi!" zvolal. Začala jsem se smát a drhnout si srdíčko z tváře.

Léto za všechny youtube money [ dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat