,,Vypni to.." Zamrmlal Luke když mu začal zvonit budík.
,,Já jo?To ty jdeš do školy.." Řekla jsem a převalila se na druhou stranu postele.Sekla jsem se a otočila se na Luka.Já celou noc ležela na jeho hrudi..Vylítlo mi z mého podvědomí a já byla sama sebou šokována.
Neusínala jsem sama?Na mé straně postele? Snažila jsem si vzpomenout na včerejšek.
Sar...Vzpoměla jsem si na zkráceninu co mi včera řekl.Jo,usli jsme spolu na mé straně postele.Luke si povzdychl,protáhl se a natáhl se aby si vypl budík na mobilu.A my jsme se probudili na jeho straně...Zakroutila jsem nad tím hlavou,povzdechla jsem si a snažila se to neřešit.
,,Tak už to vypni.." Řekla jsem a vražedně se na něj podívala.
Kdo by si dával na budíka Bangarang od Skrilexe...,,Já bych rád,ale nepamatuju si heslo." Řekl stejným tónem hlasu jak já a ospale hleděl na obrazovku mobilu.Povzdechla jsem si.
,,7239." Řekla jsem mu ho.On to zadal a vypl budík s bouchnutím do peřin.,,Počkat..." Řekl a zvedl ke mě hlavu s nechápavým pohledem.
,,Jak jsi to věděla?" Zeptal se,vztal a šel ke skříni.,,Všimla jsem si toho..Ani nevím kdy." Pokrčila jsem rameny.Luke šel do koupelny a zavřel za sebou.
Teď nevím co si z toho vybrat..Řekla jsem si,povzdehla a vztala.Nechtělo se mi převlíkat v pokoji,umím si představit ten Lukův pohled a..ani nechci vědět co by dělal.Včera na mě mrkal,jeho chtivý a nadržený pohled mluvil o všem a dnes?Dnes asi bude tichej den.Fakt nevím co si z toho vybrat,asi radši ten tichý den.
Otevřela jsem dveře od pokoje a šla do kuchyně.
Takový prázdno a ticho..Porozhlídla jsem se okolo.Když jsem usoudila že tady nejsou,nebo ještě spí,šla jsem si pro pití.Všimla jsem si lístečku na lince.Ahoj Sarah,prosím udělej Lukovi snídani,sám si ji neudělá..My příjdem tak okolo jedenácté,možná později. Děkuji Liz
Přečetla jsem si.
Udělat snídani? Vždyť je starší jak já..No,doufejme že jí vajíčka..---------------
,,Ty vaříš?" Přišel do kuchyně šokováný Luke a sjel si mě pohledem.
,,Ne,normálně se dívám na tu pánvičku.." Ironicky jsem na něj pohlédla.Luke se zasmál.První člověk který se tomu směje..Zakroutila jsem hlavou s mírným úsměvem.
,,Jíš vajíčka?" Zeptala jsem se a začala nandávat míchaná vajíčka s kabanosem a s majonézou na chleba(poz.au.Je to fakt dobrý ;)).Přikývl s úsměvem.,,Doufám že ti to bude chutnat." Řekla jsem a položila před něj jeho talíř.
,,Od tebe všechno.." Usmál se s pohledem upřeným na mě.Povzdechla jsem si.Tohle asi nikdy nepřestane...,,Fakt?Všechno?" Ušklíbla jsem se na něj a sedla si naproti němu s vysmátým obličejem.
,,Jo,všechno." Řekl a zkousl si ret.Zasekla jsem se,on se zasmál a já měla co dělat abych to rozdýchala.Nekomentovala jsem to a kousla si do chleba.Co mám na to asi říct.. Běhalo mi v mysli a stále jsem z toho byla nervózní.
,,Co máš ráda za sporty,nebo spíš,hraješ nějaký?" Zeptal se mě po nějaké době ticha,jeho pohled byl intenzivní.
,,Jo." Odpověděla jsem jednoduše.Luke si povzdechl a ironicky se na mě podíval.
,,Fajn,asi se se mnou nebudeš bavit,ale to je jedno.Jakej?" Řekl s nezájmem,povzdechla jsem si.
,,Fotbal,moje nejoblíbenější." Usmála jsem se abych ho nějak podpořila..Má dost velké výkyvy nálad..
,,Když jsem bydlela ještě v Manchesteru,byla jsem kapitánka." Usmála jsem se na něj,jeho oči se rozzářili,nějak podobně když mě viděl poprvé.
,,Ty jsi bydlela v Manchesteru?" Zeptal se a já se smíchem přikývla.
,,Počky,ten pohled si budu muset vyfotit." Smála jsem se a ukazovala na něj prstem.,,Ha,ha.Moc vtipné,ale chápeš?V Manchesteru?" Zvedl se ze židle a odnesl talířek do myčky.Mrkal aby se z toho vzpamatoval.
,,Já vím.Byla jsem jednou na zápasu." Přitáhla jsem si kolena k sobě a vzpomínala s úsměvem..========================================================
Co říkáte tomu že Sarah hraje fotbal a je z Manchesteru? Myslím,že si s Lukem bude rozumět...Možná trošku víc,ale nechci prozrazovat. ;) Co myslíte vy? :))
Busu ráda za votes a komentík. :'3333
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
Strapped|LH|CZ|
Fiksi Penggemar,,Nechápu že po všech těch věcech co jsem ti provedl už necítíš tu bolest." ,,Nikdy to nepřestalo bolet,jen to nedávám najevo.." ,,Bez bolesti by člověk nepoznal radost." ,,Jsem v pořádku." ,,Můžeš říkat cokoliv,ale tvé oči říkají naprosto jiný příb...