Je to měsíc co je po jeho pohřbu..Jeden zkurvenej měsíc a já jsem na dně..Je to možný?! Seděla jsem na balkóně a vyfoukla jsem cigaretu.
A ještě k tomu dneska pohovor do práce. Povzdechla jsem si,uhasila cigaretu do popelníku a šla se chystat na můj pohovor.
Osprchovala jsem se,vyžehlila si vlasy,namalovala se decentně a oblékla si slušné oblečení což byla černá sukně která rýsovala moje stehna a k tomu bílá košile.
,,Sarah,ty to zvládneš." Podpořila jsem sama sebe při pohledu do zrcadla a nahlas vydechla.
----------------------
,,Sarah Williams?" Optal se postarší pán ve dveřích své kanceláře.Pousmála jsem se a vztala.
,,Ano." Přikývla jsem a on se mile usmál.,,Pojďte." Zmizel zpět ve své kanceláři s otevřenými dveřmi.Rozešla jsem se a chodbou se ozíval zvuk mích klapajících podpadků.
Zavřela jsem za sebou dveře a přešla k jeho dřevěněnému stolu.
,,Sarah Williams." Představila jsem se s úsměvem a natáhla k němu ruku.
,,Robert Criston." S úsměvem přijal mou ruku a následně si sedl a já udělala to samé.,,Jak to že se ucházíte o tohle místo?" Usmál se a prohlížel si mě od hlavy k patě.
,,Víte,každý by o tohle místo asi nebojoval.Ale já nechci mít jen obyčejnou práci kam budu chodit s nechutí.Chci zažít něco nového a zdokonalovat se v tom.." Řekla jsem mu po pravdě a pousmála se,díval se na mě zasněně a opřel se loktami o stůl.,,Pět dní v týdnu ranní,odpolední,noční?" Pousmál se na mě a mě se chtělo křičet štěstím.Doširoka jsem se usmála a začala hned přikyvovat.
,,Budu moc ráda." Nepřestávala jsem se usmívat.
,,Nebude vám vadit že budou takovéhle směny?" Optal se mě a já hned zakroutila hlavou.
,,Vůbec,chtěla jsem se optat..Půjdou dělat i přesčasy?" Nadzvedla jsem obočí a v ruce žmoulala můj konec sukně.,,Půjdou podle toho jestli někdo bude chybět tak by jste zaskočila jestli chcete.V oboru v jakým tam budete vy pracují pouze dva lidi a vy budete třetí.." Díval se na mě vážně a já si povzdechla.
,,Doopravdy mám zájem.Musí to znít divně,ale doopravdy chci tuto práci,chci dělat dozorce ve věznici." Dívala jsem se mu zpříma do očí s vážným pohledem.
,,V té nejlepší věznici..Jsou tu ti nejhorší,ti kteří na krku nemají jen jednu vraždu." Zakroutil hlavou a já přikývla.,,Plně si to uvědomuji.Kdy mi začíná směna?" Pousmála jsem se vítězně.
,,Zítra v devět hodin?" Pousmál se a vytáhl nějaké papíry.
,,Ano,budu zde." Usmála jsem se a on ke mě přiložil nějaké papíry.,,Smlouva,na půl roku.Až smlouva vyprší můžete se rozhodnout jestli zůstat nebo odejít." Pousmál se a já to podepsala.
,,Jsem rád že zde budete pracovat.Nashledanou." Stoupl si a s úsměvwm mi podal ruku.
,,Jsem také ráda nashledanou." S úsměvem jsem vztala,potřásla si s ním rukou a odešla s vítězným úsměvem na rtech.Mám práci. Projelo mi hlavou a já si zašla do Strackburs.
==================================================================
Táák další.díl je tady ;) Doufám že se líbil :))))) Jsem ráda za minulé komenty :3333333 Hodně jste mě potšili,jste moje zlatíčka :**
Tak co,jak myslíte že Sar bude vycházet v práci?Jkk myslíte že to všechno půjde dál?
Budu ráda za vaše odezvy v komentářích a za vaše vote :3333 Ohromě potěší a už zkoro dosahujeme 1K votes :'333333 <33 Jste úžasní :*
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
Strapped|LH|CZ|
Fanfic,,Nechápu že po všech těch věcech co jsem ti provedl už necítíš tu bolest." ,,Nikdy to nepřestalo bolet,jen to nedávám najevo.." ,,Bez bolesti by člověk nepoznal radost." ,,Jsem v pořádku." ,,Můžeš říkat cokoliv,ale tvé oči říkají naprosto jiný příb...