23-Přišel

627 56 3
                                    

Probudilo mě jemné hlazení po boku a pusa do vlasů.
,,Dobrý ráno." Usmála jsem se a slyšela jeho ranní uchechtnutí.
,
,Včera jsi to dokázal." Otevřela jsem oči a čekala na jeho reakci.
,,Co tím myslíš?" Zeptal se a já se na něj otočila,jeho úšklebek vysvětloval vše.
,,Slíbil jsi to..a dodržel." Usmála jsem se na něj a skenovala očima jeho tvář.
,,Díky tobě." Pohladil mě po tváři a já se uchechtla.Políbila jsem ho.


----------------

Po dvou měsících:

,,Tak Luku,sem zvědavá jakou si najdeš práci." Usmála jsem se na něj.
Ironicky na mě pohlédl.
,,Mě.." Ukázal na sebe pyšně.
,,Mě vezmou kamkoliv." Uchechtl se a já prokroutila oči.
,,Jasný,až budeš škemrat abych to domluvila za tebe víš co mi můžeš." Ušklíbla jsem se na něj.
,,Haha ha.Jasný,uvidíš jak budu zářit." Usmál se na mě a vyšel z pokoje.

,,Tak zatím." Mávla jsem na něj.Chtěl se ke mě naklonit a políbit mě,ale uviděl mámu.
,,Čau a drž mi pakce ségra." Mrkl na mě a já protočila oči.
,,No jo." Povzdechla jsem si a šla do kuchyně.

,,Jsem ráda že máte takový hezký vztah mezi sebou." Usmála se na mě Liz.
,,Jo,to máme." Povzdechla jsem si s úsměvem.Liz se zasmála.
,,Myslíš že si něco najde?" Podívala se na mě vážně.
,,Teti,klid.Je to Luke a ten si určitě najde něco doopravdy speciálního." Chytla jsem ji za ruku a důvěřivě jsem se na ni podívala.
,,Děkuji.Ty mě vždy podpoříš." Usmála se na mě a upila si z kafe.
,,No,každopádně..Já si jdu připravit věci na fotbal." Usmála jsem se a šla do pokoje.

Nachystala jsem si tašku a z pod trička si vyndala náhrdelník.Stiskla jsem ho a políbila.
Doufám že to stihne jak to slíbil... Povzdechla jsem si..

-----

,,Hemmigs!" Křikl trenér a já si povzdechla..Dali nám gól a já selhávám jako kapitánka.
,,Dobře,nová sestava.." Shromáždili jsme se a domluvili se.

Stála jsem s rukami opřenými o kolena,políbila jsem náhrdelník..

Letím dál..Vzpoměla jsem si a usmála se.Dostala jsem nahrávku,udělala kličku a dala soupeřovi gól.
,,Jóó!" Začali všichni křičet a objali mě.Smála jsem se a uviděla Luka..Usmála jsem se na něj.

========================================================

Já vím že tento díl je extra krátký,ale je to tak.. :(( Nebojte,příště bude delší,co říkáte na to že si Luke hledá práci a co Sarin fotbal?

Budu ráda za každé votes a komentík neuvěřitelně potěší. :3333

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

Strapped|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat