65-Pět miriard,sledoval mě

465 45 3
                                    

,,No..Jeden z nich je Calum." Nervózně odpověděl a já se odtáhla s vykulenými očmi.
,,Fakt?On?" Nevěřila jsem mu a on se smíchem nad mím výrazem přikývl.

,,Ano ten Calum." Díval se na mě pobaveně a já zakroutila hlavou.
,,Asi není jediný,co?" Nadzvedla jsem obočí a hleděla do jeho očí.

,,Slibuju ti,že až se dostanem do Itálie tak už nic nebudem řešit.Budeme si žít,nebudeme muset pracovat a nikdo se o nás už nebude starat." Usmál se na mě nadějně a já přikývla.
,,Dobře.Věřím ti." Políbila jsem ho s láskou a on začal prohlubovat naše polibky.

,,Říkal jsi do Itálie?" Odtáhla jsem se od něj s otázkou,jen se zasmál a stiskl něco nad sebou.
,,Jo do Itálie,dojedeme tam za..Asi týden." Šteloval tam něco a já se zamračila.

,,A co oblečení a tak?" Nadzvedla jsem obočí a podívala se na jeho vezeňské oblečení.Vzal si tašku která byla na posteli,vztala jsem z něho a začala se zaobírat nastavováním mé židle.

,,A co ostatní věci?" Optala jsem se ho když si znovu sedl za volant už převlečený do šedých tepláků a černého trika.

,,To si koupíme všechno.Přes noci budeme v hotelech." Pousmál se na mě a pak nastartoval s hlubokým nádechem.
,,Tak dobře..A to chceš teď jet celej den?" Nadzvedla jsem obočí a zapásovala jsem se.

,,Ne,teď najdeme nejbližší hotel a pak jak se vzbudíme pojedem." Pousmál se na mě a vyjeli jsme.
,,Dobře." Usmála jsem se a opřela si hlavu o okýnko s pohledem na krajinu okolo nás.

Budeme žít v Itálii.Já a Luke,nikdo už nás nebude obtěžovat.Jen my dva,všechno necháme za sebou.Můj byt jsem nechala tak jak byl,vzala jsem si jen to co se mi vlezlo do tašky,je to mobil,notebook a fotky.Zkrátka vzpomínky.

,,Luku,co vlastně bude s mím bytem?" Optala jsem se s nakrčeným obočím a pohlédla na něj.
,,Calum všechno zpálí." Odpověděl jednoduše a já jen přikývla.
,,Proto jsem měla nechat ty tvoje karty doma?" Nadzvedla jsem obočí a hleděla před sebe na auta krerá jeli rychle po dálnici.
,,Jo." Přikývl a já jen sledovala cestu.

,,Kam to jedem?" Podivila jsem se když jsme zajížděli do jedné z uliček s rodinými domy.
,,No,víš.Slíbil jsem klukům že dostanou deset procent z toho co máme a ať si to mezi sebou rozdělí.Dám jim to a pak už v tom jedem sami." Pousmál se na mě nervózně a zastavil u jednoho z domů.

,,Lukasi,co vezem?" Optala jsem se se zamračeným pohledem.
,,Asi pět miriard." Zazubil se nevinně a já na něj s pootevřenou pusou hleděla.
,,Kde jsi to vzal?" Byla jsem z toho stále v šoku a hleděla na něj nevěřícně.
,,Vyloupili jsme pár Bank." Zkousl si nervózně ret s pokrčením ramen a já pomalu přikývla.
,,Nepřestáváš mě překvapovat." Znovu jsem se opřela o sedačku se zamyšleným pohledem.

,,A kde to máš?" Optala jsem se a přemýšlela nad vším.Uchechtl se a já se na něj pootočila s nechápavím pohledem co je tady vtipnýho.
,,Proč myslíš že jedem náklaďákem?" Úškebek zdobil jeho tvář a já na něj vykulila oči jak před malou chvílí.
,,Jdu s tebou." Otevřela jsem dveře a tak i Luke.

,,Nedá ti to nevidět,co?" Zasmál se když jsme oba stáli u návěsu u dveří a Luke to otevíral.
,,Nikdy jsem takou spoustu peněz pohromadě neviděla." Uchechtla jsem se a sledovala ho jak vlezl dovnitř.

,,Dej mi ruce." Natáhl se z dveří a já silně uchytila jeho ruce.
,,Tak.Tohle je ono.Pět miriard." Dal ruku kolem mích boků a já hleděla na ty peníze.

,,Ty jsi byl v Americe?" Zeptala jsem se nevěřícně když jsem viděla americké dolary.
,,Hmm.." Odpověděl mi jednoduše a opřel si bradu o mou hlavu.
,,Tam jsou ty banky nejmasivnější." Zasmál se a já uslyšela za náma kroky,otočila jsem se a uviděla Ashtona.

,,Ashton?" Podívala jsem se nevěřícně na Luka.Jen přikývl.
,,Přiznej se na rovinu,kdo všechno v tom jede?" Nadzvedla jsem obočí a on si zkousl ret.

,,Jen pět lidí." Nervózně se pousmál a čekal než k nám dojde Ashton.
,,Plus ty." Kmitl ramenama a já se zasmála.
,,Nezakláněj a mluv." Pobídla jsem ho se smíchem a žďouchla do nej ramenem.
,,Já,Ashton,Calum,Michael a Zayn." Řejl ryhle že mi chvíli trvalo než jsem si přebrala v hlavě co všechno řekl.

,,Takže ty jsi celou tu dobu sledoval?" Nadzvedla jsem nechápavě obočí a on přikývl.

,,Ahoj lidi." Zasmál se Ashton a já se na něj podívala.Byla jsem stále zmatená.

,,Pochop to,měl jsem o tebe strach." Zašeptal mi do ucha a pohladil mě po zádech.

,,Ahoj Ashi." Usmála jsem se na něj a Luke si povzdechl nad mou ignorací.
,,Ahoj." Pousmál se na něj Luke a Ashton vyšel za náma do návěsu s pokývnutím hlavy na pozdrav.

,,Tohle plato?" Kývl hlavou na jeden obrovský balík který byl zkoro stejně vysoký jak já.
,,Jo.Jeden mirion." Přikývl Luke s úsměvem.

,,Tak dobře.Jdem to vyndat." Zpráskl Ashton ruce a s pomocí Luka a pak Cala který přiběhl to dostali se do domu.

,,Chceš se jít za něma podívat?" Optal se potiše Luke když stál za mnou jak hledím na dům.
,,Ne.Nechci." Odbyla jsem ho a šla do auta s trošku naštvaným chováním.

========================================================

Tak tady máte další díl !!

Minule jste uhodli že jeden z těch co ji sledovali byl Calum!! Jste šikovný, tleskám vám!

Můžete vidět že Sarah se na něj trošku naštvala, ale kdo by ne?
Myslíte že si ji udobří?
A ty peníze Jsem trochu nerealista,kamion sice znám,hodně často v něm jezdím ale nejsem si jista jestli se tam 5 miriard vleze nebo jestli je to málo a ještě v amerických dolarech

Toto je předposlední díl!!

Doufám že se vám díl líbil a budu rada za váš komentík s názorem ma tuhle část a v sobotu na celou tuhle story A samozdřejmě vote

Tak pá já jdu do školy

With Love Mary-Sarah-Tommo ✋

Strapped|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat