Zayn po chvíli šel na pódium a já na něj nechápavě hleděla,jen na mě mrkl a vza si mikrofon.,,Takže,jsem rád že jste všichni dorazili,tento rok se nám vedlo nejlépe a jsme nejúpěšnější obchod!" Řekl nadčeně a všichni začami tleskat..Jediné co mi tady bylo divné bylo to,že jsem tady byla jediná dívka,samí kluci.Nemluvě o tom že jsme tady slavili prodej drog..
,,Jsem rád že jste s mojí firmou a službami spokoneni,protože já s vámi neskutečně.Od těch co to prodávají po ty co to vyrábí." Usmíval se,ale poznala jsem že ten úsměv byl falešný..
Je to drogový dealer.. Řeklo mé podvědomí a já si to uvědomila.
Jsem jediná holka mezi muži,mezi muži co jsou dealeři.. Polkla jsem,přece mi nic nemůžou udělat.
Snad. Zakroutila jsem hlavou a začala tleskat s ostatními a usmála se na Zayna který se na mě díval s hřejícím úsměvem.,,Zayne,to jsou všichni dealeři?" Šeptla jsem když jsme šli k dalším týpkům.Přikývl a napil se vína.
,,A čeho?" Byla jsem zvědavá a divím se že ho to ještě neštvalo.
,,Všeho." Zašeptal s úšklebkem a mě úsměv zamrzl.Byly to další týpci a já si s nimi také potřesla s rukami.,,Maliku,jak jde prodej?" Zeptal se černovlasý týpek,někoho mi připomínal,ale nevím koho..
,,Jsme na 90%,myslím,že čím dál tím víc lidí začíná ujíždět na nějakých těch drogách." Zasmál se a ostatní s ním.
,,Jo,to je pravda.Hlavně teď začali lidi do dvaceti let,mám víc kšeftů." Přitakal jeden a napil se vína.,,Jak se jmenujete?" Zeptal se jeden blonďáček vedle mě a všichni ztihli a podívali se na mě.
,,Hemmings." Řekla jsem jen příjmení abych zapadla..Všichni se podívali na Zayna a otevřeli pusu a chtěli něco číct,ale Zayn je umlčil jeho pohledem.
,,Jo. Já jsem Horan." Pousmál se a natáhl ke mě ruku.Přijala jsem ji a dál dělala jen čtvrté kolo u tříkolky.Proč se chtěli na něco zeptat?Proč je Zayn umlčil? Tolik otázek ale žádná odpověď..
,,Zayne,já jsi du pro pití." Podívala jsem se na něj a všichni zkončili v debatě,podívali se na mě a já nechápala co jsem udělala.
,,Dobře." Usmál se a díval se na mě káravím pohledem.Šla jsem ke stolu s jídlem a pitím,přišla mi sms.Sarah,tady je ZAKÁZÁNO říkat ostatním jinak než příjmením.. Přečetla jsem si sms a polkla.
Promiň.. Poslala jsem nazpět a mobil dala do mého černého přáníčka.Vzala jsem si červené víno a otočila se na lidi co byly okolo mě..No,jak lidi,jen samí chlapy.Zalapala jsem po dechu..
To není možný..Moje srdce začalo silně bušit,oči mi nabrali slzy a já odložila sklinku.Dívala jsem se na vysokého blonďáka který se setkal s mím pohledem.To se mi jen zdá.. Nevěděla jsem co dělat,jak se chovat,jak zareagovat..A tak jsem tam stála nehybně a koukala do těch poměnkových očí ve kterých jsem se strácela.Sklopil pohled a vyšel někam pryč..Rozběhla jsem se za ním.
,,Promiňte,omluvte mě.." Říkala jsem pánům okolo kterých jsem se prodrásovávala za mím cílem.Viděla jsem jak zabočil do nějalé chodby kde bylo zasnuto.Stopla jsem se v půlce chodbě a dívala se okolo sebe.
Kde je? Panikařila jsem a snažila se ho najít.
.Rozhlížela jsem se okolo sebe a myslela že srdce se mi rozletí těmi údery do hrudního koše.,,Tak jsi mi chyběla.." Šeptl chraptlavý hlas za mnou a já se nedokázala otočit a spatřit jeho tvář.
,,Tak moc." Šeptl znovu,tentokrát byl blíž,cítíla jsem jeho dech na mém krku.Políbil mě na krk a já rychle odechovala,jeho rty na mém krku vypoutali válku citů a husí kůži.
,,Proč jsi odešel?" Otočila jsem se k němu se zavřenýma očima.
,,Musel jsem." Šeptal pořád a přirazil mě jemně ke stěně.Otevřela jsem oči a uviděla jemné rysy jeho dokonalé tváře.Natáhla jsem k němu pomalu ruku a letmo se dotkla jeho tváře,uculkla jsem když jsem cítila ten inpuls citů co ve mě vzbuzoval.Dlaň jsem zcela přiložila na jeho tvář a on se mi díval hluboko do očí.
,,Omlouvám se.." Šeptl a jeho oči se trošku zaleskli.Zakroutila jsem hlavou a prohlížela si ho..Je starší než si ho pamatuji.Moje hlava explodovala a věděla jsem že to později nezvládnu.Pomalu se ke mě přibližoval a já pootevřela rty..Před mím obličejem se stopl a díval se mi do očí..Z jeho očí jsem přesunula svůj pohled na jeho rty a pomalu se na ně přitiskla.On hned rty silně přitiskl a prodlužoval polibek.
Tak moc jsem tohle potřebovala cítit,tak moc jsem ho postřádala..Odtáhl se a jeho rukami z mích boků se přesunul na mou tvář a pohladil mě palcemi po tvářích.
,,Jsi nádherná." Pousmál se na mě a já měla chuť si hrát s jeho piercingem..
,,Nesmí to pokračovat." Svěsil pohled a odtáhl se ode mně do tmy.Natáhla jsem po něm ruku do tmy.
,,Luku.." Zašeptala jsem.
,,Sbohem Sar.." Byly jeho poslední slova a moje slzy přetekli.
,,Sarah?" Zeptal se mě povědomí hlas.Věděla jsem že je to Zayn.Vrhla jsem se mu do náruče a on mě objal.
Brečela jsem a on mě hladil po zádech.
,,Pojď." Vzal mě do náruče a já si zakryla obličej vlasami a opřela se o jeho rameno.
,,Dělej že spíš." Zašeptal a já cítila všechny ty pohledy na sobě.Ani jsem se nehla.
Chladný vánek jsem ucítila okolo sebe,Zayn mě položil na zem a nastoupili jsme do auta.
==================================================================
Tak..Byl tady Luke,jste zpokojené?? :DDDDDDD
Jen chci upozornit,to že mi napíšete že tam chcete okamžitě Luka,tak okamžitě přidám jak se vrátil,omluvil a žili dokonce života šťastně spolu...To doopravdy ne :))) Já mám všechno promyšlené,jedu podle svého plánu ;)Co myslíte,proč to musel zkončit?Proč zase odešel?Mylíte že to Sarah zvládne??
Budu ráda za vote a hlavně za vaše komentáře ;) :33333 :***
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
Strapped|LH|CZ|
Fanfiction,,Nechápu že po všech těch věcech co jsem ti provedl už necítíš tu bolest." ,,Nikdy to nepřestalo bolet,jen to nedávám najevo.." ,,Bez bolesti by člověk nepoznal radost." ,,Jsem v pořádku." ,,Můžeš říkat cokoliv,ale tvé oči říkají naprosto jiný příb...