64-Zvládli jsme to

456 53 4
                                    

,,Sakra.." Řekla jsem si pro sebe a zrychlila jsem kvůli houkání policejtních sirén za námi.
,,Jeť rychle,nesmí nás dojet!" Křikl Luke abych ho slyšela.Zrychlila jsem ještě víc a předjížděla auta před námi.

,,Luku,Luku to nedáme!" Křikla jsem zpanikařeně když jsem uviděla vedle sebe dva kamiony.Mezera byla pro nás dost malá.
,,Ne,to zvládneš,musíš mezi ně vjet!" Snažil se mě přesvědčit a já panikařila.Jeho stiskl okolo mého pasu byl silný a mě to dodávalo nejistoty.

,,Ale když tam vjedem tak nás to smete!" Křikla jsem nazpět a cítila v mém tělě jak rychle proudí adrenalín.
,,Nesmete,musíš to projet jinak je s náma konec!" Křikl a víc mě stiskl.
,,Věřím ti!" Křikl znovu.Polkla jsem a přidala na rychlosti.Přivřela jsem oči a ucítila jak jsem projela natěsno mezi kamiony kteří troubili na nás jak o život.

Vyjeli jsme a v tu chvíli se za náma ozvala obrovská rána.Lekla jsem se a zabrzdila jsem smykem který zanechal otisky gum na cestě.Kamiony mezi kterými jsme projížděli se srazili.

Hleděla jsem na to a Luke se rychle zvedl.
,,Co děláš?!" Optala jsem se vyděšeně a chtěla ho chytit za paži.
,,Neboj!" Křikl na zpět,sundal mi spztku a vyměnil ji s druhou motorkou která ležela na zemi.

,,Budou si myslet že jsme mrtví." Pousmál se na mě,vzal mi helmu a hodil do ohně kde se srazili kamiony.

,,A teď ryhle jeď!Zachvíli to vybouchne!" Křikl Luke,rychle si sedl a já znovu vyjela.Po pár metrech se ozvala další rána a já se mírně pootočila,usmála jsem se a předjela další kamiony aby jsme nešli vidět.Zvuk sirén policistů pomalu šel do ústrani a já se pomalu uvolňovala.

Skoro nás měli..

,,Zvládli jsme to!" Zajásal Luke a já se zasmála.
,,Zvládli jsme to." Zopakovala jsem si s úsměvem.

-------------------

Pomalu jsem zabočovala najedno z parkovišť kde mi řekl Luke ať zastavím.
,,Jsme tady." Řekl Luke a já se rozhlížela nechápavě okolo.

,,Co tady?" Nadzvedla jsem nechápavě obočí stále zmatená z toho co se odehrálo za dnešek.
,,Vidíš ten kamion?" Ukázal na černý kamion a já jen nechápavě přikývla.

,,Motorku necháme Fletcherovi." Vztal z motorky a já se zamračila.
,,Komuže?" Zvedla jsem se taky a pomalu jsme šli ke kamionu.
,,Víš,všichni co v tom jedou jednou byly na naší škole." Pousmál se nevině a vzal si klíčky z masky.(Předek kamionu kde se to zvedne,je tam motor ale kamioňáci si tam dávají klíčky.)

,,Nasedat." Zasmál se Luke,otevřela jsem dveře do obrovské kabiny kamionu která se osvětlila hned co jsme otevřeli dveře.

,,Ty umíš řídit kamion?" Nadzvedla jsem obočí nevěřícně,sedla jsem si a zavřela za sebou.
,,Jo.Ještě předtím než jsem tě znovu potkal." Pousmál se a já se ze sedačky zvedla,přešla jsem tu mezeru mezi sedačkami a sedla jsem si mu na klín.

,,Ani si neumíš představit jak jsi mi chyběl." Objala jsem ho a líbla na tvář se zavřenýma očima.
,,Myslím že vím,když vím že jsi závislá na heroinu." Polkl a já s povzdechnutím otevřela oči s pohledem zabodlí do jeho očí.

,,Jak vlastně jsi věděl že jsem na tom závislá?" Zkoumavě jsem si ho prohlížela a pohrávala si s jeho vlásky.
,,Mám svý zdroje,nejdřív jsem tomu nechtěl věřit ale pak když jsme byly venku..Měla jsi vyhrnuté rukávy a z ničehonic jsi si rukávy rychle zdělala.To mě usoudilo že ten dotyčný měl pravdu." Hladil mě po vlasech a díval se mi do očí.

,,Slib mi že se budeš snažít žít bez toho.Nechci o tebe přijít." Jeho oči nabrali slz a já ho znovu objala s hlubokým výdechem.
,,Kvůli tobě se budu snažit." Šeptla jsem mu do ucha a líbla ho pod ucho.
,,A kdo byl ten špeh?" Optala jsem se po chvíli ticha mou zvědavostí.

========================================================

Tak tady je další díleček jak jsem slibovala
Doufám že se líbil,už jsme u konce Jeden díl a je to konec,doopravdy Samozřejmě jsem si pro vás připravila 3 bonus chapery Moc vám za všechno děkuji jste úžasní

Co říkáte na část?
Kdo byl ten špeh?
Koho myslel tím Fletcherem?
Zbaví se Sarah závislosti na heroinu?
Budu ráda za vaše komentíky a vote

Jak jste si užili první školní den?

With Love Mary-Sarah-Tommo ✋

Strapped|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat