,,Ale,ty hnědé vlasy ti fakt nesluší." Uchechtla jsem se a líbla ho znovu na ústa.Zasmál se a polibek mi oplatil.
,,Až budem venku můžeš mi je obarvit.." Poodtáhl se a jeho úsměv nemizel.Tak dlouho jsem neviděla ty ďolíčky.
,,Dobře..Ale,jak to chceš udělat?" Optala jsem se ho s nadzvyženým obočím.Nevěřím že jsem mu to teď všechno prominula. Podotkla jsem si sama k sobě.
,,Musíš mi něco dát abych si dokázal otevřít celu.Až budeš mít noční,o kamery se nemusíš bát o ty se postará jeden známí.A jak budeš mít noční tak mě dostaneš pryč,stráže tam to je taky domluvené takže všechno proběhne v pořádku." Pousmál se na mě a já si to snažila urovnat všechno v hlavě.
,,Jseš vpořádku?" Pohladil mě po líci a já se mu zadívala do očí.
,,Jen si to všechno ještě zkládám dohromady." Pousmála jsem se a silně ho objala vdechující jeho stále omamnou vůni která mě dokázala vždy uklidnit.,,Chyběl jsi mi." Šeptla jsem mu do krku a víc se k němu přitulila.
,,Ty mě taky." Ucítila jsem jeho jemný polibek do mích vlasů a usmála se.,,Pojď,budeš mě muset znovu zavřít." Povzdechl si Luke a zvedl se semnou ze židle.
,,Buď jsem svalnatější nebo naposled co jsem tě držel jsi byla těžší." Zamračil se na mě a já pokrčila rameny.
,,Jedno z toho to bude.Nebo oboje dvoje." Stoupla jsem si a upravila si bílou košili.,,Tak jdem." Vydechla jsem tu větu která mi dělala problém si to přiznat a rozešla jsem se ke dveřím.
,,A co ten výslech?" Nadvedl obočí a ukázal rukou za sebe.
,,To nech,jsou tam jen základní otázky který znám." Pousmála jsem se na něj a stiskla mu důvěryhodně ruku.
,,Ale nikomu nesmíš říct náš plán.Nikomu a nikdy." Přišel blíž ke mně s vážným pohledem,jeho mentolový a teplý dech jsem cítila na rtech.,,Neboj.Neřeknu." Ujistila jsem ho a znovu spojila naše rty.Chvilku jsme tam tak stáli a vášnivě se líbali.Ty jeho rty byly úžasné,rozpalovali ty mé a já se jich nemohla nabažit.
Jeho ruce putovali na můj zadek a zmáčkli ho,jemný vzdech mi unikl z úst a na jeho tváři se objevil úškebek ale nepřestával mě líbat,chytil mně za kolení jamku a přitáhl si mě k němu ještě blíž.
,,Teď ne." Poodtáhla jsem se od něj a pohladila ho po hrudi.
,,Dobře..Ale chápej že jsem přes jeden rok neměl sex." Uchechtl se a já se mu podívala do očí.
,,Ty myslíš že já jo?" Odstoupila jsem od něj a vzala si klíčky ze stolu.,,Miluju tě." Políbil mě na krk zezadu a já se usmála.
,,Miluju tě." Otočila se k němu čelem a pohladila ho po tváři s jemným strništěm.,,Jdem." Poukázala jsem na dveře a Luke s výdechechem a neutrálním výrazem vyšel.
========================================================
Takk tady máte zaky jednu ze závěrečných částí!! :DDDD
Co na to říkáte?
Myslíte že to výjde?
Je správné aby mu Sarah věřila?Budu ráda za vaše odpovědi a vote :333 Miluji vás všechny :* Jste dokonalí :33
With Love Mary-Sarah-Tommo :**
ČTEŠ
Strapped|LH|CZ|
Fanfiction,,Nechápu že po všech těch věcech co jsem ti provedl už necítíš tu bolest." ,,Nikdy to nepřestalo bolet,jen to nedávám najevo.." ,,Bez bolesti by člověk nepoznal radost." ,,Jsem v pořádku." ,,Můžeš říkat cokoliv,ale tvé oči říkají naprosto jiný příb...