60-Výslech?Tak po mém..

480 57 21
                                    

Sledoval každý můj pohyb jak otevírám celu a na jeho tváři byl provinilí pohled.Zatla jsem čelisti,vzala jsem ho za zápěstí za zády a vedla ho k mé kanceláři.Teď převládala ta nenávist vůči němu a sama sobě zárověň.

,,To snad není nutné." Šeptl potichu když jsem ho jednou rukou držela za zápěstí a druhou odemykala.
Neodpovídala jsem a nacpala ho do dveří které jsem za mnou zavřela.

,,Sedni si na tu židli." Ukázala jsem na židli před mím stolem a sama jsem si sedla do pohodlného kancelářského křesla.

,,Promiň." Pronesl potichu.

,,Pravé jméno?" Četla jsem otázky a plně ho ignorovala.
,,Dobře,nebudeme se spolu bavit." Povzdechl si a zaklonil hlavu dozadu.

,,Pravé jméno.." Trvala jsem si na odpovědi a nervózně svírala tužku a nevěnovala mu ani jeden pohled.
,,Luke Robert Hemmings." Odpověděl normálně,nezapisovala jsem to protože jsem už to vyplnila před tím než to řekl.

,,Jak jsis změnil identitu?" Optala jsem se znova.
,,Přes známého jsem si zajistil identitu a přes jednoho dozorce jsem si zajistil hnědé čočky a falešnou kartu." Promluvil a já zapisovala každé jeho slovo.
Začala jsem vyplňovať už další otázku.

,,Co tam dál vyplňuješ?" Optal se nezpokojeně a já dál psala.Umělanjsem si přectavit jeho zamračený pohled.Neměl nikdy rád když jsem dělala něco o čem nevěděl.

,,Jako bych nevěděla kdy ses narodil." Odpověděla jsem potiše a zvedla k němu pohled.Jeho zamračení pomalu mizlo a hleděl mi do očí.

,,Zlobíš se moc?" Nasucho polkl a já měla takovou chuť mu jednu vlepit.
,,Jak myslíš že asi mám reagovat?! Zmizíš si,prohraješ mě,pak se znovu objevíš s tím že nemůžeme být spolu,dozvým se pravdu,po roce vydím matku a Liz a ty je zabiješ před míma očima,dala jsem ti další šanci a ty ses nechal chytit,zhroutila jsem se a pak mi řeknou že jsi byl na trestu smrti,byla jsem na tvém pohřbu..Nemohla jsem tam zůstat kvůli vzpomínkám na tebe tak se odstěhuji daleko od celé zasrané Austrálie.Tak jakto že jsi tady?!Proč jsi najednou u MĚ v cele s hnědými vlasy a lžeš mi?!" Zvýšila jsem hlas a mé oči začali nabírat slzy,byla jsem tak moc na něj naštvaná ale tak moc jsem chtěla aby byl znovu jen můj.Byla jsem na něj tak naštvaná,ale zárověň tak nadně.

,,Promiň..Ale všechno má svůj důvod." Šeptl,neovládla jsem se a jednu jsem mu liskla.
,,Zasloužím si to já vím." Narovnal zpět hlavu,hleděl mi do očí s lítostí a pochopením a mě přetekli slzy.

,,Jak to zvládáš?" Optal se opatrně a strarostlivě,měla jsem obličej v dlaních a snažila se uklidňovat,ale tohle můj mozek nebral.

,,Proč jsi tady?" Zeptala jsem se naoplátku potichu zlomeným hlasem a on nasucho polkl.
,,Neodpověděla jsi mi na otázku." Trval si na svém a já nervózně pohlédla na kamery na počítači.

,,Špatně.Tak proč jsi tady?" Nadzvedla jsem jedno obočí a popotáhla si níž rukávy od trika.
,,Zabil jsem hodně lidí Sar,proč myslíš že jsem tady." Uchechtl se ironicky,zakroutil hlavou a rozhlížel se všude okolo jen aby se nesetkal s mím pohledem.Polkla jsem,utřela si slzy a hluboce jsem se nadechla.

,,Proč jsi s tím začala?" Jeho oči se zaleskli jakmile na mě znovu visel pohledem,věděla jsem přesně co myslí,ale jak to může vědět?!
,,S čím?" Zamračila jsem se a on si povzdechl,chytil mé ruce a rychle mi vyhrnul rukávy i přes můj zápor.

,,Myslím tohle." I přes mou snahu se vymanut z jeho sevření nakonec povolil a já rychle ztáhla ruce k sobě a zdělala si nemotorně rukávy.

,,Je to jediný co mi pomáhá." Špitla jsem po nějaké době ticha,podívala jsem se na něj.Tekli mu po tvářích slzy a já měla takovou chuť je setřít,obejmout ho a políbit.

Ale nesmíš být blbá Sar.. Napomenula jsem se a vzala.

========================================================

Táák výslech je na světě!!! :DDDD
Ikyž ne zcela úplně hotov :D (ďábelský smích)
Co na to říkáte?
Jak vidíte,Luke ví že jede na drogách ;) Čekali jste takovouhle reakci?
Co myslíte že udělá Sarah? :DDD

Budu ráda za vaše odpovědi a vote. :33333

With Love Mary-Saraa-Tommo :*

Strapped|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat