,,Sakra.." Šeptl si naštvaně pro sebe Luke a vztal taky.Přecházel po kanceláři a já se rozhodla dát apoň trošku psychycky dohromady.
Nesmíš mu podlehnout..Co když se to stane znova?Ty mu podlehneš a on znovu odejde?To už nezvládneš.. Zakroutila jsem sama pro sebe hlavou a zamrkala aby nešli další slzy ven.Stál ve vězeňském oblečení s rukami založenými na hrudi a pozoroval mě zničeným pohledem..
Ne Lucasi,nehraj si na chudáčka..,,Jak všechno má svůj důvod?" Optala jsem se potichu a on si sedl zpět na židli s pohledem zabodnutým do země.
,,Jsou tady kamery?" Optal se potichu a já zakroutila hlavou.
,,Kanceláře jsou jediná místa která nejsou kamerována." Odpověděla jsem mu popravdě a stála jsem vedle stolu o který jsem se mírně podepírala připravená na to co řekne.Říkáš mu tady vcelku důležité informace ikdyž on sám zabil několik lidí..A ty mu věříš.. Zakroutila jsem nad sebou hlavou a on ke mě zvedl zničený pohled.
,,Všechno to byl plán." Uchechtl se a zakroutil hlavou.Zamračila jsem se a založila si ruce na hrudi jak on předchvíli.
,,Všechno to byl plán ale jediné s čím jsem nepočítal jsi byla ty." Podíval se na mě a já ruce dala volně okolo těla a s nechápavým výrazem jsem přišla blíž k němu.,,Sedni si..Tohle bude nadlouho." Jeden koutek úst mu vyletěl nahoru.Ten piercing mu tam tak chybí.. Zpoměla jsem si na jeho drobnost a šla k němu.Sedla jsem si na stůl těsně před ním.Sjížděl mě pohledem a zkousl si ret.
,,Ten plán začal vznikat v mích šesnácti letech.Já a Malik jsme hlavní hráči..To že jsem zmizel,že jsem zabil lidi,že jsem měl pohřeb,dokonce i to že jsem tady je všechno ten dokonalí plán který jsem vymyslel dopodrobna." S uchechtnutím zakroutil hlavou, zahleděl se na své ruce a párkrát zamrkal.
,,Všechno mám dokonale promyšlené do sebemenšího detailu..Jediné ale s čím jsem nepočítal jsi byla ty.Nikdy mě nenapadlo že se tak zamiluji a dal bych za tebe vše." Zadíval se mi do očí a tentokrát jsem to byla já kdo párkrát zamrkal.,,Ten plán stále běží,pořád jsem ve hře ale chtěl jsem tě z toho vynechat,nechci tě do toho zamíchat,nechci ti ublížit..Ale uvědomil jsem si že bez tebe to nemá šanci." Pohladil mě po tváři a zadělal mi pramínek vlasů za ucho.
Hleděla jsem mu zpříměně do očí a pomalu zesedla ze stolu k němu na kolena.,,Musel jsem to zahrát i na tebe.Nechtěl jsem aby se ti něco stalo nebo aby jsi byla vyděšená z toho co ještě všechno uvidíš.Ale osud nás stejně dal znovu dohromady..A to že jsem tě znovu potkal zrovna tady mi říká že už tě nenechám od sebe utýct.Jsme spolu nečím spoutaní Sar a ty to moc dobře víš." Díval se na mě vážným výrazem a já přemýšlela nad jeho slovy.
,,Mám ti pomoct odtud?" Optala jsem se po nějaké době ticha co jsem přemýšlela.
Bez něj můj život nemá šanci.
,,Utečeme spolu." Jeho ruce se dotkli mích boků a mě tělem projel známí pocit začínající eufórie.
,,A kam?" Optala jsem se tak potichu jako by to snad mohl někdo slyšet.,,Hodně daleko.To se neboj,budeme jen my dva.Budeme si žít v přepichu ale už nás nechytí.Už budem jen my dva." Přitáhl si mě blíž k němu a jeho plné růžové rty dýchali na můj holí krk.
,,Ale jak to uděláme?" Špitla jsem a přejížděla pohledem z jeho rtů do očí.,,Vše je dopředu domluvené.Jen mě musíš odtud dostat." Šeptl a jeho rty se jemně otřeli o ty mé.Vydechla jsem a jednu ruku mu dala na zátilek abych mu byla blíž.Znovu se přitiskl k mím rtům,jemně zkousl můj zpodní ret kterým žádal o vztup.Vyhověla jsem mu,ruce jsem zamotala do jeho vlasů a prohloubila ještě víc náš polibek.
Jeho chutné rty které mě připomínali chuť višní jsem tak postřádala a mám ho znovu..Mám ho u sebe a už ho nepustím.Bez něj bych to nezvládla,potřebuji ho.Jsme spojení a oba dva to moc dobře víme.
,,Jsme zvláštním poutem svázání.Myslím že žádná holka by mi nedokázala toho tolik odpustit a věřit mi tak jak ty.A za to jsem moc rád.Miluju tě." Šeptal mězi polibky a já chytila jeho vlasy do malích pěstiček.
,,Miluju tě ale.." Poodtáhla jsem se a zklopila jsem pohled.Moje ruce zklouzli z vlasů na jeho temeno hlavy.
,,Ale?" Optal se zkoro vystrašeně a jednou dlaní mi zvedl hlavu tak že jsem se mu dívala do očí.Do jeho úžasných studánkových očí které nenahraditelně miluji.========================================================
Tak za ten konec mě asi znovu zabijete že? :DDDDDD
Tak,tady máte jako by tu nejzávěrečnější část celého příběhu,tady je to vysvětlené!! :DD
Jste překvapení že to všechno hrál?
Že byl domluvený s Malikem?
Kdo myslíte že v tom všechno jede?
Co myslíte že řekne Sar?A pro info už se nám blíží konec přííběhu!! :'( Co vy na to?
Budu rída za vaše názroy a odpovědi na tuhle story s Lukem a za ty úžasné vote,hrozně vás miluji :****
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
Strapped|LH|CZ|
Fanfiction,,Nechápu že po všech těch věcech co jsem ti provedl už necítíš tu bolest." ,,Nikdy to nepřestalo bolet,jen to nedávám najevo.." ,,Bez bolesti by člověk nepoznal radost." ,,Jsem v pořádku." ,,Můžeš říkat cokoliv,ale tvé oči říkají naprosto jiný příb...