—"Mhm, cred că ești sufletul meu pereche"—
–Hă? Greșești, eu nu sunt sufletul nimănui. Asta este o prostie.
–Atunci cum numești faptu că mai pupat și că eu am văzut, hă?
–Dacă este așa, de ce nu mai vezi acum?Jungkook dă din umeri
–Vezi? Este o prostie!
–Treaba ta, eu plec acasă!
–Stai, te duc eu!
–Nu este nevoie.
"Taehyung nu ascultă ci i-a cheia de la mașină"-Eu te-am adus aici, eu te duc acasă. Haide, și nu mai fi încăpățânat!Jungkook se strâmbă–Să știi că eu văd!
Jungkook se întristează dar merge înainte iar Tae în urma sa dar știa că ceva nu este bine așa că la apucat de braț dar Jungkook își trage brațul.
–Mă descurc și de unu singur. Așa cum am făcut și până acum. Probabil vezi, dar vezi doar ce vrei să vezi! Ești egoist
–Ya, cum îndrăznești?Mă jignești acum?
–Ascultă, vedere nu am dar eu măcar nu îi spun unui om defectul său așa.. Crezi că eu nu știu faptul că tu vezi iar eu nu? Ce copilăros ești. Eu plec!
Face mâna unui taxi apoi când aude claxon urcă în mașină lăsându-l pe Tae de unu singur în stradă–Copil eu? AISH
Îi sună telefonul–Cine naiba sună?
Își schimbă starea atunci când văzu cine era –Hyunggg "striga fericit"
–Helloo! Ce mai faci căpșună?
–Hey! Nu îmi mai spune așa!
–De ce căpșună? Iar ești cu vre-una?
–Nu, sunt singur în stradă. În fine ne putem întâlni. Mă simt părăsit!
–Sigur, ești acasă în centru, nu?
–Mhm..–Intră în casă, vin și eu imediat!
–Te pot aștepta-
–Nu! Intră în casă, îmi va răci căpșuna
–HYUNG!!
–Pa pa căpșună!"Râde apoi închide apelul"
—
–Și asta sa întâmplat
Îi poveștește Taehyung, totul fratelui său. Și primește un borbânac de la acesta.
–Și te mai miri că ai fost părăsit?
–Tu cu cine ții?
–Tae, ai fost prea dur și egoist! Eu nu te-am învățat așa. Adică te-am învățat să fi rău dar nu cu oamenii bolnavi..–Dar el zicea că sunt sufletul său pereche..Eu suflet pereche? Este absurd. Cum pot fi eu așa ceva? Cum?
–Ce este așa absurd? Sau ce este wow? Chiar i-a redat vederea după ce l-ai sărutat? "Tae se uită urât la el" bine după ce i-ai atins din greșeală buzele.
–Da.. La început nu am crezut dar da..
–Și tu cum te-ai simțit? Sau atunci când îl vezi? Simți vro atracție, fizică ceva?
-Hyunggg, este bolnav!!
–Și?–Cum și?
–Tae ești fratele meu și țin la tine, dar ești egoist și ție nu îți pasă de nimic în afară de tine, de ploaie sau animale.. Și mai ales de oamenii nici măcar de cei ca el.
–Dar el ce are? Este și el tot om ca noiYoongi râde –Prostule,i-ai luat apărarea în fața mea, și încă te îndoiești?
–E.. Eu.. Știu că ceva mă unește de acel puști dar -
–Dar ce? Pentru că este orb sau pentru că este băiat?–Nici una nici cealaltă. Doar nu vreau să fiu sufletul pereche a nimănui..De fapt îmi este teamă. Nu vreau să ajung să sufăr iar.. Și nici nu cred în asta sau în iubire!
–Bine bine, vrei să mergem să bem ceva?
-Zi mai bine că vrei să agăți ceva.
–Ce bine mă cunoști!–Doar hai..
CITEȘTI
iubitu meu orb~~😷
FantasyJungKook în vârstă de 19 ani sa născut orb .A făcut 3 operați, plus mulți ani de tratament însă nimic.. starea sa doar sa în răutățit. Dar din fericire mai are o șansă . Are nevoie de sufletul său pereche. Doar un te iubesc din suflet și un sărut di...