38

281 40 5
                                    

"Bine iubire dar să nu te plângi după."

...
-Iubire, haide
-Taehyung.. Cortul este acolo "îi arată spre cort" Unde mergem? Plecăm?
-Este abia prima zi, cum să plecăm? "Îi ciufulește părul" Vom sta la hotel.

-Dar îmi place în cort "face botic pe care la sărutat imediat Taehyung"

-Și mi-e. Dar ai părul ud, nu vreau să te îmbolnăvești, bine? "Jungkook aprobă"

Taehyung a luat mâna lui Jungkook intra sa apoi au mers la cel mai apropiat hotel și s-au cazat -Doriți două camere? Sau ve ți dormi în patru?
-Patru? "Taehyung se uită prin jur"

-Dar suntem doar noi doi
"șopti Jungkook" -Oh, bănuiesc că partenerele voastre întârzie "râde"
-Asta.. "Jungkook începu să se agite, Taehyung observând asta la apucat fără ezitare de cap și și-a presat buzele de ale sale" -Scrie undeva că cuplurile homosexuale nu au voie în hoteluri?

-Mi-e.. Îmi pare rău.. Poftiți cheia
-Data viitoare nu fiți atât de băgățioasă.
"I-a cheia apoi pleacă alături de Jungkook spre camera lor de hotel"

După ceva timp -Hyu-
-Nici să nu îndrăznești Jungkook!
-Daddy
-Mult mai bine "se ridică apoi îl apucă de umăr și lasă un sărut blând pe fruntea acestuia" Ce sa întâmplat?

După ceva timp -Hyu--Nici să nu îndrăznești Jungkook! -Daddy-Mult mai bine "se ridică apoi îl apucă de umăr și lasă un sărut blând pe fruntea acestuia" Ce sa întâmplat?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Dacă nu te cunoșteam, puteam jura că te-a deranjat ce a spus acea femeie.
-Dar chiar ma deranjat însă mai tare am fost îngrijorat pentru tine Kook.
-Pentru mine? "Taehyung aprobă"
-Haide să dormim, mâine voi avea ceva de făcut apoi restul săptămâni va fi doar a noastră. Vreau să îți arăt atâtea lucruri frumoase și poate chiar și marea -Serios? "Strigă entuziasmat"

-Desigur, atât timp cât tu vei fi un băiat cuminte și vei fi doar al meu. Îți promit
-Sa făcut "aproape strigă"
-Acum haide la nani "Jungkook își ridică capu și îl așează mai bine pe pieptul lui Taehyung însă înainte ia sărutat pieptul în zona inimii" Kook...

-Bate așa tare "chiocoti"

-Mhm, și asta doar din cauza ta
-Da, da. Noapte bună daddy
-Noapte bună iubitule "îl sărută pe frunte apoi amândoi adorm"

A doua zi -Jungkook a fost trezit de dimineață devreme de telefonul ce tot sună -Aish "strigă frustrat, își caută telefonul și îl găsește cu greu pentru că nu vedea apoi răspunde la acel apel"

📞...📞
-Alo?
-Jungkook idiotule, unde ești?
-Huh? Chan, aish tu erai "oftează"
-Bineînțeles! Am fost la tine și ai tăi au spus că ai plecat într-o excursie cu el
-Mhm, așa e. Dar ce sa întâmplat? Pari fericit. Să nu îmi zici că în sfârșit ești-

-BA DA, HEHE ! ÎNCĂ MĂ PRICEP!

-Aish, idiotule! Nu mai țipa "Începe Taehyung să se foiască prin pat" Te sun mai târziu, acum doarme Tae hyung-
-Cine este fratele tău? "Vorbi Taehyung brusc apoi se ridică și se pune peste Jungkook ce îl privea cu ochii mari"

-E.. Eu
-Tu trebuie să fi pedepsit, băiat rău "îl trage într-un sărut lung" -Aish ce lumină "se plânge Jungkook imediat ce îi redă vederea" Tae nu am vrut să te -
-Nici Tae nu este bine "îl prinde de talie iar Jungkook își duce jucăuș mâinile după gâtul lui Taehyung" -Dar cum?

-Păi "îl trage iar într-un sărut dar.. -"
-Bă aveți de gând să faceți sex cu mine pe apel? "Vorbește Chan brusc lucru care i-a surprins pe cei doi" -CHAN!?

-Hm? "Râde"
-De ce dracu nu ai închis? "Închide repede apelul apoi se uită urât la Tae"
-Băiat obraznic"îi suge buza Inferioară"
-Dar ce am făcut? "Întreabă inocent"

-Ai vorbit urât "îl mușcă de nas"
-Au "face un botic mic"
-Haide "îl ridică în fund"
-Unde daddy?

-Să vedem primul nostru răsărit
"Jungkook zâmbește apoi amândoi au coborât din pat, și-au luat ceva pe ei apoi au ieșit afară pentru a vedea primul lor răsărit împreună"

-Wow, ce frumos! "Exclamă Jungkook fascinat. Era primul răsărit pe care îl vedea și era foarte entuziasmat" wow!
-Îți place? "Își duce mâna pe capul lui Jungkook și îl apropie mai mult de el"

 Era primul răsărit pe care îl vedea și era foarte entuziasmat" wow! -Îți place? "Își duce mâna pe capul lui Jungkook și îl apropie mai mult de el"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Mhm "își lasă capul pe umărul lui Taehyung" Mulțumesc mult Taehyung!
-Cu drag. Doar sunt sufletul tău pereche, trebuie să îți arăt lumea!

-C.. Ce.. ? Parcă nu mă credeai..

iubitu meu orb~~😷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum