Hyunlix
–Sigur te simți bine? Nu vrei să te duc la un medic ceva? Sunt îngrijorat.
–Îngrijorat? Pentru mine?Mă faci să râd
Râde scurt însă îl înțeapă în partea stângă. –Aish, HyunJin nu mai fi idiot!
Îi sună telefonul lui Felix însă acesta nu răspunde ci doar trimite un mesaj.
–Răspunde, oricum eu voi pleca-
–Nici vorba, mergem să mâncăm!
–Vrei să mănânci pe gratis și nu știi cum? "Felix dă din umerii zâmbind"Pov Seungmin.
–Nu răspunzi? Bine Felix.. Bine!
Spun eu atunci când Felix mă lasă baltă însă primesc un mesaj de la acesta.
–Hehe? Ce vrea să însemne asta?
–Vrea să însemne că vei merge cu mineAud o voce foarte familiară în spatele meu..Mă întorc și este chiar persoana pe care nu vreau să o văd cel puțin o vreme.. –Nici vorbă! "Spun și vreau să plec dar sunt luat pe sus de Chan.. "
–Dă-mi drumul!
–Nu! "Îmi dă o palmă peste fund"
–AUUUU!
–Așa meriți băiat obraznic.Pov autor--
Chan la băgat în mașina cu forța și la dus la un restaurant însă Seungmin era morocănos și țâfnăos.–Vreau să plec
–Vei pleca după ce vom mânca!
–Dar nu îmi este foame
–Dar mi-e da!Vine un ospatar și le i-a comanda, sau mai bine spus îi i-a comanda lui Chan.
–Vezi să nu te îneci "spune ironic"
–Iamii, nu vrei?"Întinde furculița spre el cu carne "
–N.. Nu.. Nu îmi este foame "inghite în sec pentru că chiar îi era foame însă era încăpățânat și Chan știa asta" –Ok, mai multă mâncare pentru mine
–Ok , mai multă mâncare pentru mine
Îl îngână Seungmin,iar Chan chiocoti scurt. –Îmi place atunci când ești tu însăți și nu te mai comporți ca un robot.
–Când m-am comportat eu ca un robot?
–Păi, mereu și mai ales în preajma mea.
–Mda.. Pentru că am făcut totul ca să mă observi însă ești cam orb.."Spune ușor însă Chan îl aude însă se preface că nu a auzit" –Ai spus ceva?
–Nu..
–Sigur? "Spune și vrea să mai mănânce o bucată de carne însă se repedă Seungmin și o mănâncă el" –Hahaha!
–Parcă nu îți era foame
–Taci și d'ăle încoace. "Ia farfurile de mâncare și le pune în fața sa "–Ya, astea sunt ale mele, băiat obraznic " râde "
–Acum sunt ale mele!
Începe să mănânce, la început Chan se prefăcea deranjat însă după ceva timp și-a lăsat adevărată reacție să se vadă Era bucuros de faptul că Seungmin mânca și mai ales de faptul că petrecea timp cu el însă pentru el nu era de ajuns. Voia să petreacă mai mult însă întâi voia să îi spună că data trecută a fost doar o neînțelegere.
După ce au terminat de mâncat, Sau urcat în mașină cu pretextul că Chan îl va duce acasă pe Seungmin însă nu a precizat la care casă:)
–Asta nu este casa mea..
–Mhm, așa-i. Este a mea! "Zâmbește"–De ce m-ai adus aici?
–Pentru că vreau să -
–Ți-am spus că nu vreau să fiu prietenul tău cu benefici! Caută-ți pe altcineva.–Poți să taci naibii, și să mă asculți?
CITEȘTI
iubitu meu orb~~😷
FantasyJungKook în vârstă de 19 ani sa născut orb .A făcut 3 operați, plus mulți ani de tratament însă nimic.. starea sa doar sa în răutățit. Dar din fericire mai are o șansă . Are nevoie de sufletul său pereche. Doar un te iubesc din suflet și un sărut di...