33. ➷Chanmin pt 2.➹

328 38 15
                                    

-

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-

-Nu.. Vreau să merg acasă-

-Ce? Nu poți sta nici măcar în aceași încăpere cu mine? Chiar îți sunt atât de degustător?

-Nu este vorba de asta.. E. Eu-

Chan îl prinde de braț și îl lipește de perete și începe să îl sărute pe gât.

-O.. Oprește-te..
-Nu mă voi opri!

Continuă să îl sărute pe gât însă este împins tare de Seungmin ce începu să plângă silențios însă cu orice mișcare pe care o făcea Chan, plânsul său devenea tot mai zgomotos și mai tare.

-Ești.. Atât de egoist.. Știi foarte bine ce simt.. Pentru tine dar continui să faci asta..Am deja inima frântă, ce mai vrei?

-Ce? "Întreabă uimit"

-Nu sunt.. Prost.. Îmi aduc aminte tot ce sa întâmplat.. În acea seară și știu și că ai.. Auzit ceea ce am spus dar te prefaci că nu ai auzit nimic.. Ești atât de egoist..

-Mda.. Tot continui să îmi spui asta

Îl sărută scurt dar Seungmin îi dă o palmă tare -Te rog.. Oprește-te.. Ajunge

-Aș vrea.. Dar mă înnebunești blegule.. Mă înnebunești cât fizic dar și mental.

-Ce.. Naiba îți fac eu?

-Tu? "Seungmin aprobă" mă atragi tot mai mult și îmi este tot mai greu să mă abțin atunci când sunt în preajma ta. Vreau atât de tare să te sărut, să te îmbrățișez.. Să îți văd fețele pe care nu le-am mai văzut până acum. Vreau să te aud spunându-mi bună dimineața dar și noapte bună vreau să te aud gemându-mi numele. Doar al meu!

Subliniază că doar a-l lui*

-Mda.. Aici ai vrut să bați.

-Nu, ești atât de prostuț. Mereu te-am observat și mereu mi-ai atras atenția. Și am fost foarte fericit în acea seară dar sincer mi-a părut rău de faptul că erai beat.Nu voiam să crezi că am profitat de tine, pentru că jur că nu aia a fost intenția mea.Am vrut să fac sex cu tine dar nu așa.. Adică nu beat, înțelegi?

Seungmin își trage nasul -Ce.. Încerci să spui.. Hyung? Sunt foarte confuz.
-Și eu sunt, și nici eu nu știu ce vreau să spun exact însă nu am vrut să îți cer să fim prietenii cu benefici dar tu-

-Eu ce?

-Ai fost grăbit exact ca acum. "Îl prinde de gât și îl sărută lung" Mai e nevoie să spun și altceva? Dacă da, o voi face.
-D.. Da.Ce simți pentru mine mai exact?

-Hmmm.. Te simpatizez, și simt nevoia de a te proteja și a te ține pentru mine. Vreau sa te sărut, vreau să vorbim să ne vedem să ieșim împreună și să te-

-Aish.. Te lungești însă nu spui nimic din ceea ce vreau să aud..

-Vrei să auzi cuvântul "te plac" așa-i?
-Nu! Eu aș vrea să simți asta nu să spui!

Chan îl i-a în brațe și merge cu el în dormitor. -Atunci îți voi arăta ceea ce simt cu adevărat pentru tine. Dar ești sigur că vrei să îmi simți sentimentele?

-Mhm..

Chan îl împinge pe pat apoi se urcă peste el și începe să îl sărute. După ce se despart din sărut,Chan se ridică puțin și își dă tricoul jos iar Seungmin își duce mâinile rușinat la ochii. -Hei, este ok!

Îi sărută mâinile ca apoi să i-le îndepărteze.

-Este în regulă, cățelușul meu
-Ya,cine este al tău?
-Tu, Kim Seungmin! Ești al meu!

Îl sărută -Seungmin "îl strigă ușor "

-Huh?
-Vrei să fi iubitul meu?
-Ești sigur că vrei să fiu iubitul tău?
-Da,altfel de ce te-aș întreba prostuțule?
-Atunci da.. Dar te rog nu mă răni!

Chan îl sărută din nou -Promit!

-Și.. Mă poți aștepta..?

Chan își dă seama la ce se referă și se dă jos de pe el. Își ia înapoi tricoul pe el ca apoi să aprindă televizorul și să de-a pe Netflix. -Eu aleg cu ce să fie popcornul iar tu alegi la ce ne uităm?

-Sună minunat! "Zâmbește"

iubitu meu orb~~😷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum