JungKook intră în casă însă cineva îl aștepta la ușă cu o lingură de lemn.
-Tinere, aia nu a fost mașina lui Tae?
-Huh? "Se descalță"Pappi sunt obosit voi merge în camera mea --Nu atât de repede! Iar te vezi cu Tae?
-Nu.. adică nu știu..Doar ne-am întâlnit
-Tu vrei să suferi din nou?Nu ți-a ajuns o dată? JungKook înțeleg că este perechea ta dar asta nu înseamnă că trebuie să îi accepți orice, înțelege!-Pappi, a fost o neînțelegere, Tae a plecat atunci pentru că fost sunat de la serviciu, și chiar mi-a lăsat și un bilet.
-Și dacă la scris astăzi pentru a te amăgi? JungKook, te rog nu fi prostuț.
-Înțeleg că ești îngrijorat, dar eu am încredere în Tae,este un om bun.
Spune ca apoi să își i-a bastonul și să plece în camera sa. Face un duș apoi începe să picteze însă în cap îi venea doar imagina lui Taehyung așa că îl desenă și de data asta nu folosea doar alb și negru ci culori colorate.
-Sper că într-o zi să am curajul să îi arăt aceste desene.. "oftează"
-A doua zi°°
Jungkook a doua zi a mers la facultate însă la a patra oră i se făcu rău și a fost dus la cabinetul facultăți.
-Îți vom suna părinții!
-Nu vă rog, se vor îngrijiora.
-Dar trebuie să vină cineva după tine.
-Atunci.. Voi suna eu un prieten.Își i-a telefonul și apelează primul număr care știa că îi aparține lui Taehyung.
-📞**
-Da,Jungkook?
-Hyung.. Am nevoie de tine..
-Sigur, cu ce te pot ajuta? Ești bine?
-Poți veni la universitatea mea și să mă iei? În mod normal l-aș fi sunat pe Chan dar el sigur mi-ar anunța părinții..-Mă întristează puțin faptul că sunt ultimul la care te gândești când ai necazuri însă nu mai comentez. Voi veni curând,te voi suna când voi ajunge
-Ok."închide apelul"
După vro zece minute Taehyung a ajuns și la sunat pe Jungkook însă acesta a adormit așa că Taehyung a urcat la el.
-Aici este
-Mulțumesc!Zâmbește apoi intră la Jungkook și îl vede dormind se apropie de el și îi atinge fruntea pentru a vedea dacă frige și chiar frigea. A luat un prosop, la udat apoi a început să îi șteargă corpul.
-Tae.. Tu ești?
-Mhm, nu te încrunta "îi masează ușor fața" Te voi face să te simți mai confortabil, doar odihnește-te, Kook!-Dar.. Dacă va intra cineva?
-Ai dreptate. Sunt posesiv cu tine doar eu am voie să te văd fără haine.
Primi o palmă ușoară de la Jungkook.
Taehyung îl îmbracă bine să nu se vadă de loc piele apoi îl i-a de mâna și iese cu el.
-*-
-Iar la tine acasă?
-Știi ai început să îmi cunoști prea ușor parfumul și casa "îl pune pe canapea"-Și ce? Îți pare rău?
-Nup. "Se așează lângă el apoi îl sărută"
Istoria se repetă cu lumina însă Jungkook începu să se obișnuiască cu acea senzație și îi trecea mai repede.
-Kook,a început să îmi placă să te sărut. Și aș vrea să te sărut mereu nu doar atunci când vreau să mă vezi.. Înțelegi?
-Da, cred că da. Tae și eu vreau asta dar sunt foarte confuz în legătură cu noi.
-Și eu, dar hai să lăsăm să decurgă natural și dacă e să se întâmple ceva, hai doar să ne bucurăm din deplin ,bine?
-Bine!-Se urcă peste el și îl sărută pe gât-Wow, cineva a prins curaj?
Jungkook nu răspunde ci doar îl sărută apoi își lipsește fruntea de a lui Tae.
-Kook, în curând voi pleca într-o călătorie de afaceri pentru o săptămână
-Iar nu ne vom mai vedea?
"Se întristează"
-Mhm..Asta dacă nu ai vrea să vi cu mine?! Aș fi bucuros dacă ai merge cu mine,și așa am recupera timpul pierdut
CITEȘTI
iubitu meu orb~~😷
FantasyJungKook în vârstă de 19 ani sa născut orb .A făcut 3 operați, plus mulți ani de tratament însă nimic.. starea sa doar sa în răutățit. Dar din fericire mai are o șansă . Are nevoie de sufletul său pereche. Doar un te iubesc din suflet și un sărut di...