A trecut mai bine de o săptămână de la incidentul din microbuz, au trecut zilele și Han uitase de băiat și de faptul că i-a dat numărul său însă ceva avea să îi amintească și nu numai atât.
Trrr>Trrrr>Trrrr
–Uh? Număr necunoscut?cine o fi?
–Nu ve știi, dacă nu răspunzi prostuțule
"Îi spune mama sa râzând."–Oh.."I-a telefonul apoi merge în camera sa și răspunde încă nesigur"
📞... *
–Da?
–Alo, Han,corect?
–Da, dar tu cine ești? Și de unde ai numărul meu? Este o farsă, nu?
–Oh, ai uitat de mine? Sunt Minho, domnule corect "spune ironic"–Ooo, gata îmi amintesc de tine!
–Ok.. Mai bine închid-
–Stai,sa întâmplat ceva?Vrei să vorbim?
–Dar deja vorbim, băiat prostuț–Hei..
–În orice caz, ne putem vedea?
–La ora asta? Este trecut de miezul nopții. Nu ești vre-un psihopat, nu?–Tu ce crezi? "Râde" voiam doar să vorbesc cu cineva, nu tu ai spus să apelez la tine în caz de am nevoie de ceva? Uite.. Că am nevoie de tine, acum!
–Oh.. Asta este corect.
–Vezi?
–Dar totuși este trecut de miezul nopții.. Tu unde ești acum?–În cartierul Gangnam, Într-un parc.
–Locuiești acolo?
–Nup, am fugit de acasă "spune râzând"
–Nu glumi cu mine -
–Nu glumesc! Dacă vrei bine dacă nu tot bine. O seară bună, salut!"Închide apelul"
–Alo? Alo? Alo?
Își i-a telefonul de la ureche–Aish.. Mi-a închis.. Trebuie să mă duc dar cum? Tata este acasă și sigur nu va fi de acord.. Aish am o idee.
Merge la geam și avea norocul să stătea la parter și putea sări cu ușurință geamul însă era atent să nu facă zgomot
—
Han a luat un taxi pentru că microbuzele nu mai circula la acea oră. Și a ajuns în acel cartier însă habar nu avea unde poate fi Minho și era speriat.
Își luă telefonul și îl apelă. –Da?
–U.. Unde ești?
–Tot acolo. Nu ai somn?
–E.. Eu..Sunt în acel cartier dar nu știu unde mai exact ești.. Și este așa întuneric.. Sincer îmi este frică..
–Cartier? Stai, ești aici? Te-ai tâmpit-
Începu să se audă zgomote la Han.–Han, ce se întâmplă?
–Nu.. Știu.. Dar îmi este teamă-
–Stai, unde ești? Ce vezi?
–P.. Păi sunt în zona de unde se i-a taxiuri.. "Se apropie cineva de el–AA A.. AAA"strigă ca apoi apelul să se încheie "Pov Minho**
–La dracu!
CITEȘTI
iubitu meu orb~~😷
FantasyJungKook în vârstă de 19 ani sa născut orb .A făcut 3 operați, plus mulți ani de tratament însă nimic.. starea sa doar sa în răutățit. Dar din fericire mai are o șansă . Are nevoie de sufletul său pereche. Doar un te iubesc din suflet și un sărut di...