"C.. Ce.. ? Parcă nu mă credeai.."
...
-Iubire,am știut întotdeauna că tu ești sufletul meu pereche. Am simțit asta!
-C..ce? "Întreabă șocat" Atunci..ți-ai bătut joc de mine în tot acest timp?
-Prostuțule "îl prinde ușor de bărbie și îl forțează să îl privească" Cred că trebuie să îți mărturisesc ceva dar...-Dar ce?
-Nimic "zâmbește fals" Kook,tu nu ești singurul ce ne-a simțit legătura. După ce ne-am "sărutat" prima dată,ți sa redat vederea,așa-i? "Jungkook aprobă"
-Nu a fost întocmi un sărut dar --Jungkook eu nu am miros. "Spune brusc " Atunci când tu ai văzut eu am putut mirosi..și am știut că asta are legătură cu tine dar mă mințeam singur că eu nu am pereche și că nu voi putea mirosi niciodată însă ai apărut tu..și eu m-am panicat.Și nu voiam să te folosesc
-Așa..cum..eu te-am folosi ..nu?
I se umezesc ochii. -Îmi pare rău daddy..nu am știut..probabil și tu ai suferit și ți-a fost greu..îmi pare rău..
-Ce băiat prostuț. "Îi șterge micile lacrimi" prostuțule nu mai plânge
-Te pot..întreba ceva?
-Sigur?-De ce nu accepți faptul că sunt sufletul tău pereche?pentru că sunt e..eu? Sau-
-Blegule,te-am așteptat atâta timp cum pot să nu te accept? Băiat prostuț.
-Despre ce..vorbești? Râzi de mine?-Hehe "chiocotește slab"
-Amintire de când Taehyung era mic-
-Ne pare rău,domnule
-Și dumneavoastră refuzați să îmi ajutați fiul? Eu nu înțeleg ce fel de doctori sunteți de refuzați un pacient-
-Fiul dumneavoastră este sănătos. Deși nu poate simți mirosul,nasul și nările lui par în regulă. Nu îl putem opera,niciun doctor nu își poate asuma un așa mare risc. Este doar un copil și--AJUNGE !"strigă tatăl lui Taehyung frustrat" Sunteți cu toți niște neprofesioniști idioți! Aia sunteți!
Își ia copilul apoi pleacă. A mai fost și la alți medici însă toți iau răspuns la fel. Că băiatul este în regulă și că operația nu lar ajuta cu nimic ci doar iar putea agrava starea. Deși toți îi spuneau ca băiatul lui este bine el nu accepta asta așa că disperat fiind a apelat la o vrăjitoare ce era destul de populara.
... > ...
-Deci?
-Fizic este în regulă. Problema pustiului are doar un antidot.Și acela este iubirea
"Îi face cu ochii" -Doamnă,va intrat praf în ochii? "Femeia înghiți în sec"-În orice caz, băiatul va putea miroși după ce își va întâlni sufletul pereche.
-Suflet pereche? "Începe să râdă"
-Da, aici arată "privește în glob" Că și perechea sa suferă la fel ca puștiul.-Prostii!
-Aici mai arată și că...în fine..
-Spune-ți-Nu contează
-Nu pentru răspunsul ăsta am plătit o căruță de bani. Spune ce mai vezi acolo
-Perechea fiului dumneavoastră este...Bărbatu o privi curios .femeia Își mușcă buza Inferioară apoi vorbi ușor
-Băiat..."Spune ușor"
-Ce este?
-BĂIAT. Fiul dumneavoastră este g-Fu oprită de bărbat ce dădu nervos cu pumnul în masă. -Taci dracului! Pentru ce dau eu bani. "Bufnește apoi se ridică"
–Domnule, nu negați adevărul!–Fac ceva pe adevărul tău. Fiule haide
–Bine..tati.."se ridică și micuțul însă femeia îl prinde subtil de mâna și îi înmânează un lănțișor" –Nu îl pierde și crede în iubire și în perechea ta, bine?–D..da..
–Taehyung ,să mergem ! "Îl trage tatăl său după el" Fiul meu gay? Imposibil!Prezent
–Tu chiar mai așteptat? "Taehyung zâmbește apoi din buzunar scoate un lănțișor" –Deși mereu am negat asta în adâncul sufletului meu știam că trebuie să te găsesc. Dar sincer să fiu când ne-am întâlnit nu mai aveam nicio credință și nici vreo așteptare.
Primele lor întâlniri- pov Taehyung -
{Prima lor întâlnire}
După ce am ieșit nervos din casa unde am crescut, și mi-am vărsat nervi pe acel puști. Mă simt tot mai deprimat și deși a spus multe lucruri dureroase toate sunt adevărate. De ce sunt așa laș?
–AISH!!
Totul pare o coincidență însă nu-i așa m-am întors din adins la casa tatălui meu sperând că mă voi întâlni iar cu acel băiat. Am un sentiment ciudat în legătură cu el. Și cu toate astea vreau să îl revăd..Chiar vreau asta. Ce-i cu mine?
După primul "sărut" el a spus că ia redat vederea și voiam atât de tare să îl fac nebun dar nu pot face asta pentru că eu sunt ăla nebun...și mie mi-a redat simțul mirosului și mirosul lui dulce parcă ma vrăjit însă coplesit de toate emoțiile noi ce au apărut brusc și de gândurile mele excesive. Și ca un bou am pretins că totul era în capul meu și m-am prefăcut dur și neinteresant.
".."
–Știai de la început?
–Iubire,nu m-am jucat cu tine..jur!
–Daddy "zâmbește" Știu "îl îmbrățișează strâns" Mulțumesc că mi-ai mărturisit adevărul. Devi tot mai puțin laș "îl tachinează" lașul meu mic–Wow ! Acum mă tachinezi? "Jungkook dă amuzant din umeri" Iubire?
–Hm?–Haide, este timpul să plecăm
–Unde?
–Să vedem marea împreună!
–SERIOS? "Începe să aplaude"–Mhm dar mai întâi "îl prinde de bărbie și își presează ușor buzele de ale lui Jungkook ce zâmbi ușor. După ce amândoi și-au primit simțurile pierdute amândoi au oftat ușor. Taehyung sa apropiat de gâtul lui Jungkook apoi a început să îl adulmece" Ai un miros atât de dulce. "Îi sărută delicat gâtul"
–A..ah.."geme Jungkook"
–Hehe "zâmbește mândru" Haide Iubire
–Daddy...
–Mă voi revanșa pe plajă, promit!Îl mai sărută odată pe gât apoi cei doi sau dus să se schimbe și au pornit spre mare dar Jungkook devenea tot mai excitat și mai nerăbdător și asta doar din cauza lui Taehyung ce tot îl tachina
–Daddy...nu mă mai tachina ..mă doare
–Hm? "Îi privește membru" Ce excitat ești iubitule "Îi mângâie ușor membru"
–Oare cine e de vină...?–Cine?
–Daddy..Dacă nu mă ajuți mă ating si-
Mașina se oprește brusc
–Ce vei face? "Îi sărută lobul urechi" ești al meu Iubire!–Atunci fute-mă odată!
–CE? Cum poți fi așa direct?
–Oricum asta urmează,nu?–Da dar totuși..copii din ziua de azi...
CITEȘTI
iubitu meu orb~~😷
FantasyJungKook în vârstă de 19 ani sa născut orb .A făcut 3 operați, plus mulți ani de tratament însă nimic.. starea sa doar sa în răutățit. Dar din fericire mai are o șansă . Are nevoie de sufletul său pereche. Doar un te iubesc din suflet și un sărut di...