10.

439 41 6
                                    

-În sfârșit ești aici!

Spune Chan apoi aruncă ce-a mai rămas din tigarea ce tocmai a fumato.

-Aish, miroase numai la țigări aici..
-Nici să nu te aud. Unde naiba ai fost?
-Poveste lungă.. "Oftează"
-Oh, deci este vorba de tipu enervant dar sexi? "Spune serios însă râde de fața lui JungKook" -Ya,ce sexi visezi?

-Ce? Doar tu ai spus-o- îi sună telefonul-
Oh, este Felix. "Răspunde la telefon"

-Da, ce sa întâmplat?

-Frate, du-te te rog după-
-Stai așa. Am devenit șoferul tău și eu nu știam?
-Da. Acum, ce spuneam du-te după Seungmin la stația 1 din centru.
-Ce naiba face tocmai acolo? Și de ce nu te duci tu? Sau de ce nu se întoarce cu un taxi. Chiar trebuie să fiu eu?
-Da! Este trist și nu cunosc motivul pentru că nu a vrut să mi-l spună și de-a ceea ne-am certat și nici nu am mașină. Doar du-te după el. Mersi!

Spune grăbit apoi închide apelul.

-Ce sa întâmplat? Felix este bine?
-El da dar prietenul lui nu.Nu prea am înțeles dar știi ceva?Hai să te duc acasă apoi mă voi duce să văd care este treaba nu vreau să te car după mine.

-Atunci mă pot duce cu taxiul-
-În nici-un caz! Hai în mașină!

Chan la condus acasă pe JungKook apoi sa dus după Seungmin însă era o mică problemă

: -Apel telefonic între Felix și Seungmin-

-Felix ce ai făcut?
-Ce face un prieten bun. Am creat o situație în care să fiți doar voi doi.
-Te-ai tâmpit? Eu nu sunt acolo, și îmi va lua ceva până să ajung în stație.
-Lasă asta în grija mea. Tu doar grabăește-te să ajungi acolo. Și nu uita să te prefaci trist. Nu o da în bară.
-Ok.. Dacă nu iese bine, te voi ucide.
-Bla bla, după asta trebuie să mă scoți la masă la cel mai scump restaurant.
-Dacă iese bine, de acord
-Așa va fi. Ai încredere. Succes amice!

Închide telefonul:*

Așa cum a și spus Felix, va avea
„el grijă" îl tot suna pe Chan și îl ținea de vorbă ba chiar la și făcut să oprească mașina. Și așa a continuat până când prietenul său i-a dat mesaj.

-"Ok frate, eu am ceva treabă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-"Ok frate, eu am ceva treabă. Ți-l las pe Seungmin în grijă. Nu-l răni prea tare "

-.-

După vro 10 minute ajunge și Chan în acea stație. Coboară din mașină apoi se uită după Seungmin și îl găsește pe o bancă stând pe telefon însă era în doar într-un tricou și tremura de frig. Chan văzând asta își dă geaca jos ,merge pe la spatele său și i-o pune pe el iar acesta trasare însă se liniștește atunci când îl vede pe Chan ba chiar începe să zâmbească larg. -Scuze, dacă te-am surprins. Și de ce ești așa dezbrăcat?

Se pune în fața lui și îi așează mai bine geaca apoi o închide. -Mult mai bine.

-Mulțumesc! "Șoptește ușor simțind cum obrajii să-i deja se înroșesc"
-Este prea frig, haide în mașină.

Îi deschide ușa de la mașină iar Seungmin intră ușor. Devenea tot mai emoționat și tot odată agitat.

De fapt Seungmin este îndrăgostit de Chan.Și asta deja de câțiva ani însă i-a fost frică să își mărturisească sentimentele. Îi era teamă de un refuz însă pe de-o altă parte voia și să fie cu el deci trebuia să riște.

Seungmin fu prins printre gândurile sale și nu și-a dat seama că mașina deja începu să se miște sau de faptul că Chan vorbea cu el. -HEY! "Strigă Chan iar Seungmin iese din transa sa " -Da..?

-Te simți bine? "Râde scurt"

-Mhm.. Dar unde mergem? acesta nu este drumul spre casă
-Aveam de gând să ies în oraș în seara asta, vrei să vi cu mine?
-Sigur..
"Spune însă de data asta emoționat"

-Apropo, va mai veni cu noi două fete. Adică iubita mea și amica sa.

Seungmin auzind asta se în tristă pe loc și o lacrimă îi udă chipul. "-Iubită? Nu trebuia să îmi fac speranțe false.."

iubitu meu orb~~😷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum