21.

359 49 12
                                    

–Ce? "Întreabă ușor Jungkook"

–N.. Nimic "Se retrage la locul său"
Te pot întreba ceva? Adică am două întrebări. "Spune pe un ton serios"

–Desigur

–Te când ai telefon? Știu că ți-am cerut odată numărul sau conturile online și ai spus că nu ai, era adevărat sau?

Jungkook chiocoti scurt

–Um.. Oarecum am mințit

–Ya! "Strigă deranjat"
–Ce? Abia te cunoscusem și aveam un mobil mic ce avea în el doar numărul lui pappi, a-l lui tati și a lui Chan amicul meu. Și telefon cu taci am de curând, mi la oferit tata și nu am putut să îl refuz. Dar acum vorbind despre asta de unde ai numărul meu? Îmi poți spune?

–Da, dar mai am încă o întrebare.

–Bine.
–De ce te îmbraci numai în negru?
–Oh.. "Își lasă capu în jos"Știi unde să lovești "râde ușor"
–Hey, nu vreau să spun că îți stă rău dar am observat că mereu ești îmbrăcat doar în negru. Are legătură cu vederea?

–Nu neapărat, dar eu nu văd culorile și mă îmbrac doar cu culoarea pe care o pot vedea.Și nu prea am încredere în sine pentru a purta altă culoare sincer..

–Atunci.. Am o idee!

Pornește mașina și începe să conducă.

-La destinație-

–Am ajuns.
–Acasă la tatăl tău?
–Nu, nu încă. Întâi facem o oprire.
–Unde? "Întreabă curios"

Tae se dă primul jos apoi merge și îi deschide ușa lui Jungkook–Mersi.

–Cu plăcere "îi zâmbește larg"

Taehyung îl apucă de mână și încep să meargă –La Moll? Ai chef de shopping?

–Nu prostuțule, suntem aici pentru tine
–Pentru mine? Cum adică?

În Moll

–Nu, Tae!Nu probez așa ceva! Și uite cât costă.O avere și nici nu arată așa wow

Taehyung îl apucă de cap și îi spune blând. –Hey, doar îl probezi. Este un costum nu îți va face nimic rău și prețul nu este treaba ta, te rog probează l!

–Fie! "Cedează Jungkook și merge spre cabină însă își pierde vederea" –A.. ah..

Tae fuge repede la el –Kook? Ești bine?
–Nu.. Ochii mei.. -
–Se întâmplă iar?
–Mhm..

"Spune ușor însă simți două buze pe ale sale însă acesta nu a fost un sărut scurt"

Taehyung la apucat de talie și adâncea sărutul tot mai mult însă Jungkook la îndepărtat ușor

–Tae..Suntem într-un magazin

–Hai să probezi costumul.

Îl i-a de mână și îl duce până la cabină apoi așteaptă la ușă pentru ca Jungkook să nu își piardă iar vederea.

Jungkook intră în cabina de probat și stă acolo mai bine de 8 minute

–Kook, totul bine?

–Da, dar îmi este rușine să ies așa..

–Haide Kook, te rog "vrea să intre în cabină însă Jungkook trage traperia"

–Nu.. "Tae oftează apoi o trage mai tare"
Tae.. Am spus.. Nu!

–Wow! "Exclamă Tae fascist"

–Îmi stă așa rău? "Întreabă timid"–Glumești? Îți stă minunat! "Intră în cabină apoi așează bine traperile"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Îmi stă așa rău? "Întreabă timid"
–Glumești? Îți stă minunat! "Intră în cabină apoi așează bine traperile"

–Tae.. Ce faci?

Taehyung nu răspunde ci doar se așează pe scaunul din cabină apoi îl trage pe Jungkook în poala sa.

–Ești atât de frumos "îl sărută scurt"
–M.. Mulțumesc..Hyung îmi agiți inima..

Spune cu capul jos dar Taehyung îi ridică bărbia cu degetul său mare. –Nu doar a ta este agitată. "Îi i-a mâna și o duce pe pieptul său" –Simți cum bate? Hm?

Îl sărută mâinile–D.. da

–Kook nu vrei ca azi să nu mai mergem la tata și să mergem la un restaurant sau oriunde să fim doar noi doi? Mhm?
–Aș vrea.. Dar i-ai spus că vom merge.

–Și?

Jungkook se ridică în picioare. –Trebuie să te ți de cuvânt, așa este frumos! Hai!

Iese primul din cabină apoi iese și Taehyung

–Kook?
–Oh.. Am uitat să mă schimb-
–Nu este nevoie, îl luăm! Dar vei avea nevoie de un sacou nu vreau să îți vadă alți pieptul. Sunt posesiv cu tine!
–Dar nu se vede..

–Ba da! Acum, haide.

Tae elege un sacou pentru Jungkook apoi merge la casă pentru a le plăti.

În mașină-

–Ai păstrat bonul?

–De ce?
–Pentru a-l putea returna.
–De ce? Intreb iar. Nu îți place?
–Ba da.. Dar este prea scump-
–Nu ți-am spus să nu te gândești la preț?Consideră cadou din partea mea

–Dar..

–Dar nimic! "Pornește mașina"
După vro 10 minute, mașina se opri.

–Am ajuns?
–Da.. "Începe să se îngrijioreze"
–Ești bine, Tae?
–Da, dar sunt în îngrijorat pentru tine!
–Pentru mine? De ce?

–Pentru că nu vreau ca tata sau altcineva din acea casă să îți facă vre-un rău.Nu vreau să fi rănit,înțelegi?

–Voi fi bine Tae
–Jungkook, tu nu îmi cunoști familia..
–Asta este adevărat, dar te cunosc pe tine și știu că tu mă vei proteja, nu?

–Desigur! "Îl sărută scurt"

iubitu meu orb~~😷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum