35.

333 44 10
                                    

"Mhm, acum lasă-mă să te mănânc eu pe tine " îl trage într-un alt sărut"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jungkook se ridică în fund și îl împinge ușor pe Taehyung ce îl privea confuz.

-Tae.. Putem să nu o facem?
-Kook, sa întâmplat ceva? Am greșit cu ceva sau am făcut ceva să te supere?
-N.. Nu dar nu vreau asta.. Scuze..

Iese din cort și se așează lângă un copac însă oftează când vederea i-se duce.

–La naiba.."tresare atunci când aude ușa mașini trântite."Aish.. Tae..

Încearcă să meargă spre mașina lui Taehyung însă nu prea reușea pentru că nu avea bastonul, noroc că a găsit un băț și la ajutat puțin însă atunci când a atins mașina cu bățul sa împiedicat însă în loc să cadă pe pământ a căzut pe ceva moale. –AISH, DE CE NAIBA PLECI DE LÂNGĂ MINE? DACĂ TE RĂNEAI,HĂ?

–Tae, hyung.. Te poți calma te rog..

Taehyung nu îi răspunde ci doar îl trage în mașină apoi îl sărută scurt.

Așteaptă până ce îi redă vederea lui Jungkook apoi începu să vorbească.

–Jungkook, îmi poți spune ce sa întâmplat? Și nu vreau să știu doar pentru că mai respins ci pentru că îmi fac griji. Dacă te răneai Kook? Nu gând-

Fu oprit de Jungkook ce a urcat în poala sa –Hyung.. Nu mai vorbi și ascultă.. Și eu vreau să mă atingi să mă săruți.. Sunt foarte atras de tine dar...

–Dar ce, Kook?

–Îmi este frică că te vei sătura de mine..Mi-e teamă că după câteva partide de sex.. Te vei sătura și îți vei căuta pe altu sau chiar o alta..Scuze că te zăpăcesc cu aiurelile astea "Taehyung îl privește serios"

–Kook, ce aiureli? Trebuia să îmi spui mai dinainte prostuțule. "Îl sărută pe frunte" Dacă vom face câteva partide sau poate mai multe acestea nu mă vor face de cât să te vreau tot mai mult doar o seară cu tine, ma înnebunit și mai fascinat cu toate atingerile și zâmbetele tale dulci și chiar și cu gemetele tale "Jungkook se jenează" Tu chiar nu simți că devin tot mai slab?

–La ce te referi, hyung?

–Nu vezi că devin tot mai slab atunci când sunt cu tine? Las garda jos atât de ușor.. "Zâmbește" Și mă faci să tânjesc.

–Să tânjești? "Rânjește apoi îi desface primi nasturi de la cămașa"

–Kook.. "Îl prinde de talie"

Jungkook își duce o mână în părul lui Taehyung apoi îl sărută lung iar Taehyung gemu

Jungkook își duce o mână în părul lui Taehyung apoi îl sărută lung iar Taehyung gemu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–A.. Ah Kook.. Îmi place atunci când ești atât de tupeist dar "face schimb de loc cu el apoi dă scaunele mai pe spate" Imi place mai mult atunci când sunt peste tine "zâmbește pervers iar Jungkook îl lovește ușor pe piept"–Ah.. Hyung.. Ai fost la sală în ultima perioadă? Arăți tot mai.. Bine.. Și mai sexi "spune timid"

–Mhm "îl sărută" Nu îți place?

–Ba da.. Chiar mult "zâmbește apoi își dă bluza jos sub privirea lui Taehyung"
–Ești sigur, iubitule? Nu te forțez-

–Taehyung-ahh! "Se ridică puțin" Fie că te vei sătura sau nu.. Te vreau..

–Haide să te conving că nu eu voi fi acela ce se va sătura, Jungkook-ah

"Îl trage mai aproape după îl sărută fierbinte" –Iubitule ești așa dulce.

Îi desface cureaua de la blugi și îi dă ușor jos apoi îi dă jos și și pe ai săi.

–A.. Ah.. "Geme Taehyung atunci când Jungkook începe să se miște în poala sa"–Taehyung-ah... Iar am emoții..Ce fac?

Taehyung chiocoti

–Ce să faci? Sărută-mă și lasă-mă să te fac iar al meu "îl mângâie talia"

–Te las... Fă tot ce dorești.. Cedez!
–Eu am cedat de mult în fața ta! "Ia lubrifiant de pe scaunul din față iar Jungkook rămâne suprins" –Wow tu mereu umbli cu lubrifiant după tine?

–Nu, dar știam că nu voi rezista în prezența ta.. Ți-am zis că tânjesc.. Kook

Pune cu lubrifiant la intrarea lui Jungkook apoi puțin și pe membru său.

–Îndepărtează-ți mai mult picioarele iubitule și îmi pare rău că o facem aici-–Este ok.. Este perfect pentru că ești tu. "Taehyung îl sărută apoi intră în el. "


iubitu meu orb~~😷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum