7.

439 49 7
                                    

*cioc, cioc, cioc*

–Fiule.. Te rog deschide ușa.. Te implor Jungkook. Stai acolo închis de 2 zile. Am înțeles de ce refuzi să mergi la facultate însă nu te închide în felul ăsta în tine..

Cade Jin lângă ușa camerei lui Jungkook și căzătură a provocat un zgomot destul de puternic. –Pappi, pappi ești bine? "Deschide băiatul ușa"

–Eu da, dar tu puiule? Știi că îmi poți spune orice, eu sunt aici cu tine pui!
–Știu.. Dar.. Pappi sunt confuz și speriat
–De ce? Te-a rănit cineva?

Cel mic aprobă din cap iar Jin îl prinde de mână și îl trage după el până pe canapea –Cine? Puiule, spune-mi că îi voi sparge capu cu noua mea tigaie.

–Sufletul meu pereche.. "Spune ușor"

Jin rămâne surprins
–Sufletul tău pereche?Jungkook puiule, ce se întâmplă? Și când ți-ai întâlnit sufletul pereche, și mai important de ce nu ne-ai spus? Hm? "Îi ridică bărbia"

–Nu de mult însă cred că ma respins însă înțeleg,eu sunt cum sunt iar el este atât de.. "Se opri puțin" frumos..
–Frumos? Jungkook, l-ai văzut? Sau stai vezi? "Întreabă cu speranță"

–Am văzut pentru câteva minute însă după ce el a plecat de lângă mine..
–Oh "îl mângâie pe cap" puiule, ascultă. Nu te speria, sărutul sufletului tău pereche te poate face să vezi dar doar pe moment, nu mai un "te iubesc„ curat și sincer din partea sa te poate face să vezi pentru totdeauna. Însă întâi vreau să aud totu, și dacă chiar te-a respins -

–Pappi ajunge.. "spune trist"

Jungkook i-a povestit totul lui Jin. Ia povestit cum la întâlnit pe Taehyung, cum sau întâmplat toate și ia mai spus și de ce refuză să meargă la facultatea..

–Puiule, ce ai văzut mai exact?

–Prima dată o lumină puternică apoi un chip.. Ce mă privea într-un fel îngrijorat dar am fost uimit, pappi.. Era așa de-
–Frumos? "Întreabă zâmbind iar Jungkook aprobă din cap"–Și ce? Și fiul meu este frumos! Cel mai frumos!

Îi ciufulește păru–Iar cu facultatea, stai liniștit vei merge când vei fi pregătit.
–Dar tata.. Nu vreau să îl dezamăgesc..

–Nu ai cum să mă dezamăgești, și dacă ai face ceva doar pentru mine și asta ar ajunge la nefericirea ta,asta m-ar întrista "apăru și Namjoon și sa așezat lângă cei doi ce vărsau lacrimi"

–Fiule ascultă, doar pentru faptul că nu renunți și că zâmbești în fiecare zi chiar dacă doare asta arată cât de puternic este fiul meu.Sunt mândru de tine Jungkook, și nu vreau să trăiești pentru mine, sau pappi sau chiar pentru sufletul tău pereche. Ci pentru tine! Este viața și alegerile tale!

–Tati.. "Spune cel mic și izbucnește în plâns însă el nu era singurul ci și pappi"
–Aigoo, ce mă voi face eu cu plangăcioși mei? Hmm? "Întreabă Namjoon"
–Taci, că și tu ai lacrimi.
–Taci tu, și nu mă da de gol

"spune serios iar cei doi râse scurt apoi ce-i trei sau îmbrățișat strâns"

"spune serios iar cei doi râse scurt apoi ce-i trei sau îmbrățișat strâns"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Namjoon, sunt atât de îngrijorat..

–Eh, de ce îți faci atâtea griji? Așa este iubirea. Dacă sunt suflete pereche asta nu înseamnă ca gata imediat ce se cunosc trebuie să se iubească.
–Știu dar tot îmi fac griji. Jungkook deja a început să viseze la el.. Sunt îngrijorat
–Este ceva nou pentru el, și mai ales că el este prima persoană ce-a văzuto nu crezi că este normal? Baby, și noi am fost la început și știi și tu că nu a fost iubire de la început însă noi am creat-o. O pot face și ei cu timpul sau dacă nu înseamnă că nu el este alesu pentru el.

–Mhm.. Poate ai dreptate

–Da, acum hai să facem sex.

Jin își ridică brusc capul apoi îl lovește

–Doar la sex îți stă capu ăsta? Um?

–Puțin, doar știi că ăsta este cel mai bun medicament

"zâmbește însă nu pentru mult timp pentru că primi o tigaie în cap"
–Auuu!
–Mai bine te-ai duce la duș. Și nu mai zic de faptul că trebuia să o faci de când ai ajuns acasă,leneșule!

Spune apoi îl lasă singur pe Namjoon.

–Cum se face că mereu are tigaia aia nenorocită la el? Aish!

–AI SPUS CEVA? "Strigă din bucătărie"
–Aish acuma are și zece urechii..DA, AM SPUS CĂ TE IUBESC ȘI CĂ MERG LA DUȘ

–ÎNCĂ NU TE-AI DUS? AISH KIM NAMJOON ÎMI MURDĂREȘTI CANAPEAUA! TE OMOR CU MÂNA MEA

iubitu meu orb~~😷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum