31.𝗛𝗬𝗨𝗡𝗟𝗜𝗫✔︎

336 45 18
                                    

–Aish chiar trebuie să mâncăm cu ăsta? –Min-gi poți pleca dacă vrei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Aish chiar trebuie să mâncăm cu ăsta?
–Min-gi poți pleca dacă vrei. "îi spune Jeongin simplu în timp ce mânca"

–Mă gonești? Ok atunci va veni cu mine și Felix "îl prinde de braț" Haide, Lix-

–Huh? Frate, sunt flămând!

–Felix îmi ești sau nu prieten?
–Aish.. Iar asta "se ridică frustrat apoi vrea să plece dar îl oprește Hyunjin"

–Idiotule, stai și mănâncă voi pleca eu!

–Atunci voi pleca și eu! "Spune Changbin dar iubitul său făcu un botic"

–Innie, ne vom revedea curând, bine?

Jeongin aprobă, Changbin îl sărută scurt apoi pleacă cu Hyunjin. Și au rămas doar ce-i trei prietenii însă Felix era ocupat cu mâncarea sa,chiar îi era foame pentru că nu mâncase nimic.

–Serios, Min-gi? Mereu îl bagi pe Felix! Iar tu ești atât de idiot.. Mereu ajungi la mijloc "Felix doar își sorbea supa"Aish!!

După ce au mâncat ce-i trei sau întors la ore însă pe Felix începuse să îl doară stomacul. –Felix ce este neregulă?

–Nu știu.. Mă doare burta tare..

Jeongin se ridică în picioare–Da?

–Doamna, Felix se simte rău poate merge până la cabinetul asistentei?

–Sigur, Felix poți merge singur?

Felix aprobă apoi iese din clasă însă nu merse la asistenta școli ci la baie

După un timp lung, Felix a ieșit din baie și a ieșit puțin la aer însă auzi brusc niște suspine ce veneau după gardul liceului său.

–Oare are cineva nevoie de ajutor?
Vrea să iasă pe poartă însă era închisă.

–Minunat, trebuie să săr.. Din nou.

Sare gardul apoi se uită după acea persoană însă nu se vedea decât Hyunjin–Tu ești cel ce suspina așa urât?
Dacă știam nu mai săream gardul.

–A.. Ajutor..

–Ce naiba ai pățit? "se apropie de el și observă că acesta abia putea respira. "Hyunjin, ești bine?Te pot ajuta cu ceva?
–Glicemia.. Mea.. "Vorbi cu greu"
–Glicemie?

"Fuge repede la un magazin și se întoarce cu câteva dulciuri. Desface o ciocolată apoi o duce la gura lui Hyunjin" –Poftim.. Mănâncă.

Îl mângâie pe spate apoi Hyunjin deschide gura și ia puțin din ciocolată.

–Foarte bine, mai mănâncă puțin!

Hyunjin mănâncă toată ciocolată și începu să se simtă mai bine, și respirația a revenit la normal.

–M.. Mulțumesc.. De unde ai știut?
–Mama mea.. Are diabet.
–Oh, îmi pare rău!

Felix zâmbește scurt apoi îi întinde mâna lui Hyunjin, acesta a fost reținut la început însă i-a acceptat mâna.

iubitu meu orb~~😷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum