–Nu.. De acea am nevoie de tine.
–Adică? Hyung, nu prea înțeleg
–Adică vreau să te prefaci că ești iubitul meu pentru o scurtă perioadă de timp.Ochii lui JungKook se mări și nu știa cum să reacționeze însă dintr-un anumit motiv sa bucurat în interiorul său. –A.. Adică? De ce aș face asta?
–JungKook, chiar am nevoie de tine. Nu vreau să rog un alt băiat să facă asta..
–Dar de ce trebuie să pui pe cineva să se prefacă? Nu poți fi sincer cu ei?
–Aș putea dar nu ar înțelege. Te rog Kook, doar pentru puțin timp oricum noi avem acea înțelegere, nu?
–Nu știu ce să zic..
–Haide Kook, Te rog!! Promit că doar pentru o perioadă scurtă, te rog, bine?–B.. Bine "cedează JungKook"
Între timp:
°Yoongi/Jimin/Jhope°
Yoongi a evitat să meargă acasă pentru că era nervos dar și frustrat pe familia sa așa că a mers direct în club chiar dacă mai era lumină afară,în clubul de gay mereu era ful.
Intră în club apoi se așează la masa ce se așează mereu atunci când merge în acel club la masă din centru clubului. Pentru că de acolo se putea vedea tot clubul și așa își putea alege ținta.
–Hey, frumosule-
Se așează o persoană lângă Yoongi. Bărbatul analiză persoană de sus în jos apoi vorbi–Știi, în ce club ești, nu?
–Mhm, sunt trans!
–Bravo-"Chiar atunci trece prin fața lui un băiat cu părul roz" Și, l-am găsit.
Se ridică însă îi aude oftatul deranjat a persoanei de lângă el
–Ups, nu ești genul meu, sunt mulți gay pe aici poate ai noroc.
"Îl/o bate pe umăr apoi pleacă"
–Ce naiba -
—
Yoongi la urmat pe tipu cu părul roz până în baie, a așteptat să își termine nevoile iar după ce sa spălat pe mâini a trecut la acțiune. –Te ajut cu ceva?
Îl întreabă acel tip dar Yoongi nu răspunde ci doar se apropie de el, îl prinde de cap și începe să îl sărute. Acel tip rămâne surprins pentru câteva secunde însă îi răspunde la sărut.
Yoongi își duce mâinile pe fundul acestuia ca apoi să îl maseze blând.
–A..ah "geme tipu în sărut"
Băieții se despart din sărut însă Yoongi începu să îi sărute și să îi sugă gâtul.
–B.. Bună și ți-e "spune acel tip"
Yoongi își ridică capu apoi îl privește profund în ochii –Bună "Se apropie cu degetul său mare de fruntea sa și îi dă la o parte șuvița ce îi stătea pe aceasta"
–Apropo, eu sunt Jimin!
–Yoongi! "Spune simplu" dar îmi poți spune daddy!
"Îl sărută pe gât apoi începe să îi desfacă nasturii cămăși ce o avea pe el"
I-a desfăcut primi 2 nasturi apoi începu să îi atace gâtul și piptul. –A.. Ah..
Yoongi zâmbește pervers apoi îl ridică cu fundul pe chiuvetă. Jimin își duce mâinile după gâtul acestuia în timp ce limba lui Yoongi se juca cu sfârcurile sale. –A.. Ah.. Yoongi.. Ah..
–Spune-mi daddy!
–B.. Bine daddy
"își lasă capu pe spate însă își aminti ceva așa că îl împinge ușor"Yoongi se uita nedumerit la el
–Este totu în regulă?
–Mhm..Dar mă așteaptă un prieten la masă dar ce ai spune dacă am sta împreună?"îi face cu ochiul"
–Na, nu știu ce să spun, nu prea mă atrage sexul în trei.
–Haide, și tipul chiar nu arată rău de loc.Sunt cu el prieten cu benefici de mult timp "Se agață de el" Hai daddy.. Te rog.. Chiar vreau să o fac cu tine.–Bine
Jimin se dă jos de pe chiuvetă însă primi o palmă tare peste fund de la Yoongi.
...
Jimin la luat pe Yoongi și a mers la acel prieten al său (cu benefici) și i-a povestit ideea sa de sex în trei iar acesta a acceptat imediat fără ezitare.
Băieții au hotărât să o facă la Jimin acasă pentru că stătea cel mai aproape.
-Acasă la Jimin-
Yoongi fiind mai tupeist de fel, după ce au pășit în casa lui Jimin, și-a dat cureaua jos de la pantolni apoi sa apropiat de ce-i doi ce îl priveau pofticiosi. Luă o mână de a lui Jimin și o mână de a celuilalt și le legă cu cureaua
–A.. Ah, daddy.. Nerăbdător?
–Foarte! "Îl prinde de cap și îl sărută"Celălalt tip cu mâna sa liberă începe să îi frece membru lui Yoongi în timp ce îl sărută pe gât pe Jimin.–Cum te cheamă?
Îl întreabă Yoongi pe tipu căruia încă nu îi aflase numele –Hoseok
–Yoongi, dar îmi poți spune daddy!
Spune ca apoi să îl tragă și pe el într-un sărut fierbinte iar Jimin sa pus în fața lui Yoongi, apoi sa lăsat ușor în jos. I-a desfacut ușor nasturele de la blugi, i-a mângâiat puțin talia apoi i-a dat pantaloni jos cu tot cu boxerii
–A.. Ah așa mare..
Geme băiatul atunci când îi vede mărimea însă nu privi mult timp pentru că a fost apucat de cap de Yoongi. Jimin înțelege ce vrea bărbatu așa că nu mai stă și îi luă membru în gură și începu să îl sugă de sus în jos.
–A.. Ah.. "Îi geme Yoongi în gura lui Hoseok din cauza plăceri provocate de Jimin ce îi răsfață membru cu limba sa"
–
CITEȘTI
iubitu meu orb~~😷
FantasyJungKook în vârstă de 19 ani sa născut orb .A făcut 3 operați, plus mulți ani de tratament însă nimic.. starea sa doar sa în răutățit. Dar din fericire mai are o șansă . Are nevoie de sufletul său pereche. Doar un te iubesc din suflet și un sărut di...