-Pov Jungkook-
Zilele astea se întâmplă ceva cu mine, obosesc fără să fac prea mare efort, îmi curge sânge din nas și mereu sunt epuizat.. Azi am avut dureri toată ziua așa că m-am închis în camera mea și m-am pus să dorm sperând că a doua zi nu voi avea mai avea nimic însă nu așa funcționează, cel puțin nu la mine..
M-am pus să dorm foarte devreme însă am fost trezit în miezul nopții de telefonul ce bâzâia. Îl caut prin pat și îl găsesc după câteva secunde. Pipăi telefonul și căutând numărul de telefon însă nu am simțit nimic așa că răspund.
-Da? "Răspund somnoros"
Pentru câteva secunde nu se auzea nimic era doar liniște
-Este cineva acolo?
Iar liniște-Ok, atunci voi închide.
-Așteaptă.. Eu sunt!"Aud o voce cunoscută" -Tae? De unde ai numărul meu de telefon?
-Treaba mea..Tu ai dispărut, nici în parc nu te-ai mai dus, parcă am făcut o înțelegere? De ce ești așa brusc?-Tae hyung.. Eu-
-Vreau să ne vedem! "Spune brusc"
-Dar eu nu sunt de acord.
-Nu te-am întrebat nimic, ne vedem la tine. Ai face bine să ieși că altfel intru eu. Să nu crezi că nu am curaj.
-Bla bla, nu ies nicăieri! Noapte bună.Închid telefonul și îi ignor cuvintele ci doar mă pun înapoi la somn dar după nici o jumătate de oră aud bătăi în ușă.
-Puiule dormi? Te caută prietenul tău!
Prieten? Chan? La ora asta? "Mă dau jos cu greu din pat și merg și deschid ușa"
-Ăsta nu este mirosul lui Chan
-Pentru că sunt eu!
-Tae...? "Întreb eu uimit"
-Intrați în dormitor, Tae poți dormi aici oricum este foarte târziu. Și te rog ai grijă de puiul meu pentru că mie îmi refuză ajutorul "spune papii trist apoi intră în dormitorul lui și a lui tata"Eu intru în cameră iar Taehyung după mine.
-Ce cauți aici? Îți dai seama cât este ceasul? Crezi că toți oamenii stăm după tine? Ești atât de egoist, și copilăros!
Taehyung nu răspunde ci doar își lasă capu pe umărul meu. Eu eram mirat și doar stăteam acolo nemișcat.
-Scuze.. Mă simțeam oribil și brusc m-am gândit la tine. Mai bine plec-
Vrea să se ridice însă îl trag jos înapoi. Îi caut buzele cu degetul mare și după ce le găsesc îmi lipesc buzele de ale lui.
Taehyung îmi răspunde la sărut, apoi eu îl prind de geacă pentru a adânci sărutul mai mult iar Tae ma prins de cap dar am fost opriți de ușa ce sa deschis.
-Wow.. "Spune papii" Am adus pături-
-Mulțumim "Spune Taehyung jenat"
-Acum voi pleca, vă las singuri "râde"Voiam să vorbesc dar iar simt acea senzație până îmi deschid ochii larg
-Puiule, ești bine?
-Papii? "Încep să plâng în hohote" papii "îl prind de față și îl pipăi" papii..
-Da puiule, ce este? Ce este puiul meu?
-Ești.. Atât de.. Frumos.. Papii.. Te văd..-C.. Ce? Tu glumești, nu?
-Nu știam.. Ce bine îți stă în roz..
Papii își lasă ochii în jos pentru a-și vedea culoarea hainelor iar atunci se convinge că eu chiar văd chiar dacă este doar pentru moment..
-Vezi..NAMJOON! VINO!
Îl strigă și pe tata , iar el apare imediat
-Ce este omule? Este ora 1 dimi- fu oprit de mine ce i-am sărit în brațe-Tati..
-Da, eu! Ce sa întâmplat?
-Văd..
-Ce vezi?
-Un prost vede! "Spune papii iar eu și Tae începem să râdem" -Vede, prostule
-Serios? "Papii aprobă din cap iar el sare pe mine" în sfârșit.. Fiul meu..Ni se alătură și papii și ne îmbrățișăm strâns însă eu îl trag și pe Taehyung și îi șoptesc ușor-Mulțumesc.. Mulțumesc..
- După ceva vreme papii și tata au plecat. Eu i-am dat schimburi lui Tae apoi ne-am pregătit pentru somn -
-Kook.. Iar nu mai vezi?
-Mhm..Dar este în regulă.Sunt obișnuit-
-Dar eu nu - "se urcă cu mine în pat"
-Hei.. Patu tău este jos.. Nu aici cu mine
-Dar eu vreau să dorm cu tine. Promit că voi fi cuminte "îmi mângâie capu"-Ok.. "Spun ușor" Ești bine?
-Eu? Da!
-Minți. Cu mine poți vorbi. Dacă este ceva, eu sunt aici să te ascult.
-M-am certat iar cu familia mea.. M-am săturat de tot și de toate.. Vreau doar să fug undeva departe, departe de tot.-Și ce vei rezolva? Ei asta vor.
-Știu dar chiar sunt obosit de toate..
Se apropie mai mult de mine însă eu îl împing pe spate apoi mă așez cu capu pe zona inimi sale-vezi îți bate inima, cât timp îți bate inima înseamnă că încă ești în viața și că m-ai ai și alte șanse. Nimeni nu are dreptul din a te face să te simți inutil, Tae hyung nu fi trist sunt sigur că poți face orice, am încredere.
-În ce?
-În tine! Chiar dacă nu te cunosc prea bine. Sunt sigur că o poți face
-De ce ai avea încredere într-un străin?-Pentru că acel străin ești tu..!
CITEȘTI
iubitu meu orb~~😷
خيال (فانتازيا)JungKook în vârstă de 19 ani sa născut orb .A făcut 3 operați, plus mulți ani de tratament însă nimic.. starea sa doar sa în răutățit. Dar din fericire mai are o șansă . Are nevoie de sufletul său pereche. Doar un te iubesc din suflet și un sărut di...