-Te simți bine?
–Da.."Minte Taehyung însă tună iar și se sperie mult mai tare."
-Hey, nu trebuie să te prefaci puternic. Este în regulă, fiecare avem fricii, și temeri. Este ceva normal!
-Dar nu îmi este frică-Spune dar este luat în brațe de Jungkook. -Nu fi așa. Nu lasă-te dus de ego-ul tău bărbătesc. Este în regulă să ai frici, însă nu lăsa ca fricile tale să devină slăbiciunile tale.Tae doar se lasă moale -Se simte atât de bine.. "Spune ușor apoi își lasă capu pe umărul lui Jungkook" -Mai putem rămâne așa, puțin? "Întreabă tot ușor"
-Mhm..Chiar te rog. Este ciudat însă mă simt în siguranță așa... Acum.. Cu tine.Jungkook zâmbește apoi îl mângâie ușor pe spate pentru a-l liniști și funcționează. Jungkook avea impact asupra lui Tae însă ei încă nu observă asta. De fapt ambii au, însă nu o spun.
-
-Fumezi?
"Întreabă Jungkook în timp ce dă cu mână spre fumul ce venea spre el"
-Oh, Jungkook. Vino aici!
Jungkook desface bastonul și merge spre Tae. -Ya, de ce folosești bastonul?
-Cum adică? Hyung.. Sunt orb.Taehyung oftează și dă să îl sărute însă Jungkook se dă în spate.
-C.. Ce faci?
-Îți redau vederea. Dar de ce mă respingi? "Spune deranjat"
-Păi.. "Dă din nou cu mână spre fum"
-Nu suporți fumul de tigare? Sau?
-Mhm.. Dar este în regulă, pot suportaTaehyung dă negativ din cap apoi stinge țigarea iar după îl i-a de mână și îl duce pe canapea -Rămâi aici, puțin!
Spune apoi se grăbește în baie și se spală pe dinți foarte bine apoi pe mână și își schimbă chiar și tricoul.
-Am revenit!
Jungkook se apropie de el și îl adulmecă -Nu mai simt miros de tigare. Te-ai schimbat? "Tae nu răspunde însă îl prinde de bărbie" -M-am spălat pe dinți
Spune apoi își presă buzele de ale lui Jungkook însă Jungkook îl împinge.
-Nu mă respinge! Lasă-mă să îți arăt ceva.
-O.. Ok"Tae îl sărută din nou și iar se repetă aceași chestie până îi revine vederea"
°-·
-Și? Ce vrei să îmi arăți?
Tae îi dă mâinile de la ochii iar Jungkook rămâne suprins
-WOW.. Acestea sunt stelele? Sunt atât de frumoase. Sunt mai frumoase de cum îmi imaginam eu. Doar wow..
-Sincer, de aceea iubesc ploaia pentru că după ce se termină totu devine mai luminat și mai fascinat. Și mă bucur că ai putut să vezi și tu asta. Și vreau să îți arăt mult mai mult.Jungkook rămâne mut-D.. Dar-
-Hey, doar lasă-mă să o fac.
-De ce aș face asta?
-Pentru că tu vrei să vezi iar..eu.. "Se gândește și iar se gândește""vreau afecțiune și contact fizic"strânge din dinți" -Și iar întreb, de ce aș face-o?
Tae oftează apoi îl prinde de cap
-Vrei să vezi lumea? Prietenii, rudele sau chiar vrei să îți vezi familia?
Jungkook lasă capu în jos .
-Chiar vreau..
-Atunci "îi arată degetul mic" hai să facem o promisiune, de care să știm doar noi doi, bine? Însă.. Hai să stabilim niște reguli ok? 1.nu te îndrăgosti de mine! 2.Nu încalcă regula 2! Și ultima--„Nu încalcă regulile 1 și 2"
-Bun băiat!
-Bun, acum să îmi pun și eu condițiile. Nu ai voie să mă forțezi cu nimic sau să mă presezi. Nu trece limita.Și nu lăsa oamenii să afle despre asta!
-Wow, tu chiar știi ce vrei. Și nu crezi că este cam mult, totuși? "Jungkook vrea să vorbească însă îi sună telefonul"Jungkook zâmbește atunci când în sfârșit își vede ecranul telefonului însă răspunde imediat–Alo?
–AISH! Kook unde naiba ești? Ești bine?
–Oh.. Chanie am uitat de ieșirea noastră
–Eram sigur. Unde ești? Vrei să vin?
–Mhm, îți voi trimite adresa.
–Ok, dar îmi datoreazi două cafele și un pachet de țigări.
–Ya, nu crezi că vrei cam multe?
–Neh, atâta am consumat în tot acest timp ce te-am așteptat ca un fraier.
–Asta pentru ca fumezi ca un disperat!–Marș! "Apoi închide"
Jungkook chiocotește apoi își bagă telefonul în buzunar. –Hyung...
–Vine să te ia? "Întreabă cu o privire ascuțită iar Jungkook aprobă" –În regulă. Poți aștepta aici, eu voi merge să fac un duș. -Spune rece apoi dă să plece–Hyung.. Ce este cu tine?
–Nimic, mă duc la duș! "Pleacă"
După ce Taehyung se îndepărtează destul de mult de Jungkook. Jungkook începe să se frece la ochii pentru că iar vede acea lumină puternică iar apoi se face întuneric.. –Aish.. Asta devine enervant
CITEȘTI
iubitu meu orb~~😷
FantasíaJungKook în vârstă de 19 ani sa născut orb .A făcut 3 operați, plus mulți ani de tratament însă nimic.. starea sa doar sa în răutățit. Dar din fericire mai are o șansă . Are nevoie de sufletul său pereche. Doar un te iubesc din suflet și un sărut di...