–Cum vezi tu lumea.. Cum o văd?
–Pe mine mă întrebi?
–Nu deșteptule, dar faza e că eu nu vădSpune Jungkook dar primi o palmă ușoară peste cap de la prietenul său.
–Nu fi prost!
–Dar așa este..
–Ya, vei vedea dar pentru asta trebuie să îl faci să te iubească, ce e așa greu?
–Mda..Dacă era așa ușor..și nu vreau să profit de el! Pare un băiat de treabă și-
–Ce naiba zic eu aici? Cred că tu vei fi cel îndrăgostit.. "Oftă"Dacă nu ești deja
–Deja spui prosti, mai bine mai ajuta cu acea teamă.. Chiar nu am nici-o ideeChan îi i-a cana de cafea din mâna lui Jungkook și bea din ea –Păi,desenează ceea ce ai văzut atunci când ai putut.
–Oh.. Este o idee bună! Vezi că poți și să gândești "râde ușor dar primi o palmă"
Adevărul doare nu ai ce zice.–Taci și apucă te de treabă, vreau să ies în oraș și am nevoie de companie.
Jungkook își i-a ceea ce are nevoie pentru a realiza un desen și se apucă de treabă. Chan își privea uimit prietenul însă el nu era singurul și a întors capu și i-a văzut părinții lui jungkook la ușă.
–Shh!"îi facu Namjoon semn să tacă"
Chan zâmbește apoi se întorce cu privirea la Jungkook ce era concentrat.
–G.. Gata
Chan i-a foaia de la Jungkook
–Dar sunt două,ai de gând să le dai pe ambele? "Jungkook dezaprobă" Wow, nu știam că faci și portrete,dar stai el este tipu sexi dar enervant, nu?–De unde știi?
–Că ar fi și greu..El este singurul pe care l-ai văzut în afară de părinții tăi. Dar dacă arată așa cum l-ai desenat,wow vreau să îl văd în realitate "îl tachină"
–Iar vorbești prosti, lasă portretul ci uită-te la peisaj pentru că el este pentru facultate iar celălalt,doar te-am ascultat
–Wow, Kook.. Ai mâini atât de talentate păcat că nu este așa și cel ce le are
–Ya nu mă mai tachina, ești enervant!Chan scoate limba la el
–Ya, vezi că am scos limba la tine!"Îl anunță apoi și Jungkook o scoate"
°Pov Taehyung°
*cioc, cioc, cioc*
–Intră! "Spun simplu și pe ușă intră secretarul meu cu niște hârti în mână"
–Domnule,am adus schițele pentru următorul joc,vă rog să vă uitați peste ele și să îmi spuneți dacă mai este nevoie de ceva!
Îmi îmânează foile iar eu mă uit peste ele. Și totu era bine până când-
–De ce la nivelul 2,se văd dealurile așa?
–Cum domnule?
"Îi arăt apoi își cere scuze" nivelul doi trebuie refăcut, și data viitoare îl vreau direct pe calculator, pentru a-l analiza.–Am înțeles domnule!
Face o plecăciune ca apoi să plece.
După ce aud ușa oftez ca apoi să mă învârt cu scaunul meu dar nu pentru mult timp pentru că îmi bâzâie telefonu
–Aish.."Spun atunci când îi văd numele tatălui meu la apel. Privesc apelul pentru câteva secunde apoi răspund"
–Ce este?
–Așa îi răspunzi tatălui tău?
–Am treabă, dacă ai sunat doar pentru a-mi ține morală mai bine o lași baltă.
–Stai liniștit că nu te-am sunat pentru asta,vino la cină în seara asta!–Nu! "Spun simplu apoi închid"
Dar telefonul sună iar dar de data asta este:–Cum i-am spus și tatei, nu vin!
–Hă? Despre ce vorbești?
–Nu mai sunat să îmi spui să merg la acea cină?
–Cină? Oh, și pe tine te-a chemat. Sunt sigur că bătrânul pune ceva la cale, altfel nu m-ar fi chemat și pe mine.
–Și vei merge?
–Cred că da, sunt curios, haide și tu!
–Nu știu ce să zic.. -
–Haide Tae, voi fi cu tine. Oricum nu vei scapă de bătrân până nu vei veni.–B.. Bine, ne auzim mai târziu!
–Baftă frațioare.
Termin și conversația cu Yoongi apoi pun telefonul pe masă. Și eu sunt curios dar mai mult voi merge pentru că simt că tata se va lua de Yoongi.. Din nou..
„La cina de familie "
Taehyung se întâlnește cu Yoongi la poarta casei unde au copilărit. –Căpșună, aici!
Taehyung se apropie de el dar face un bot enervat –Iar căpșună..?
–Dap,hai înăuntru la bătrân!
Tae aprobă apoi ce-i doi frați au intrat în casă unde prin surprinderea lor era mult mai multă lume de cât se așteptau.
–Dar ce e aici? Pomană?
–Nu fi nepoliticos "îi spune tatăl său lui Yoongi însă acesta nu-i acordă atenție"
Taehyung se uita prin jur și își văzu mama.. –H.. Hyung..? "Îl strigă ușor"
–Da? Ce este?
–Uită-te puțin să vezi cine stă lângă tata
–Probabil o altă femeie.
–Uită-te !Yoongi se uită și privirea sa se schimbă imediat deveni tot galben la față
–Ce face asta aici?
–Asta este mama ta, vezi cum vorbești!
–Femeia asta ne-a părăsit pentru o pu-Fu oprit Tae de Yoongi–Pulă"o spune el" Tae tu să nu vorbești așa, tu nu ești așa!
–CUM ÎNDRĂZNEȘTI?
CITEȘTI
iubitu meu orb~~😷
FantasíaJungKook în vârstă de 19 ani sa născut orb .A făcut 3 operați, plus mulți ani de tratament însă nimic.. starea sa doar sa în răutățit. Dar din fericire mai are o șansă . Are nevoie de sufletul său pereche. Doar un te iubesc din suflet și un sărut di...