Jimin se trezește pe la prânz însă surpriza era faptul că atunci când sa trezit era singur.
-Aish.. A plecat?
Se ridică puțin în fund,dar după ce observă că Yoongi a plecat, sa pus la loc la somn însă nu pentru mult timp.
📞°{Trrr, trrr, trrr}° 📞
Jimin se ridică în fund frustrat și începe să de-a în perne.
-AISH!! Cine naiba sună?
Își i-a telefonul și vede numele vărului său -Ce naiba? Iar are nevoie de ceva?!
Răspunde* -Ce vrei, așa devreme?
-Se răspunde cu "Alo sau salut" nu așa.
-Spui ce vrei, sau închid?
-Ho, că spun! Tu nu ai ore azi?
-Ba da, dar de după amiază. Dar tot nu mi-ai spus,de ce ai nevoie? Are legătură iar cu acel puști? Dacă da,nu mă bag.-Ba te bagi,altfel te distrug scumpul meu verișor.
-Mor de frică, pa!
-Dacă mă ajuți, te las să îmi conduci mașina ce-a nouă pentru o zi.
-Neh,o vreau pentru o săptămână.
-Deja ți-o iei în cap--Ori așa ori de loc. Știi că fără mine nu poți da de el pentru că nici nu știe de existența ta "râde tare"
-Râzi cât mai poți, tâmpitule. Curând va fi iubitul meu , o să vezi. Va fi al meu.
-Cui îi pasă? O săptămână sau de loc!
-BINE! O săptămână "spune frustrat"-Yes, uite asta merită să mă dau jos din pat. Abia aștept să îți consum benzina.
-Ce idiot.. Ne vedem peste 10 minute în fața casei tale, nu mă face să aștept.*Închide apelul*
-Uite așa se fac afacerile
"spune Jimin mândru apoi se ridică și începe să se pregătească și termină fix atunci când aude claxonul mașinii vărului său ce curând va fi a lui :) "
-Nu mai claxona, omule!
"Intră în mașină"
-Nu te plânge, nu am chef de plângerile tale, haide avem nevoie de un plan.
-AISH tu și obsesiile tale pentru puștii..-El nu este orice puști"pornește mașina"
-Da, da, cum spui tu.Pov Jungkook
Ies din camera mea și încerc să mă strecor fără să fiu observat însă sunt prins de pappi.
-Puiule?
Oftez și mă îndrept ușor spre el -D.. da?
-Încercai să te furișezi din casă? Mâine trebuie să mergem să ducem desenul la școală și să afli rezultatul. Nu asta vrei?
-Ba da.. Dar trebuie să fac ceva înainte de asta.. Te rog pappi ai încredere.
-Am dar asta nu înseamnă că-Îmi aud telefonul vibrând și îmi dau seama că acesta este semnalul lui Tae.
-Iartă-mă pappi dar chiar trebuie să plec. Mă voi întoarce repede promit.
Pappi nu mai apucă să spună nimic că eu o i-au la fugă cu bastonul după mine
-Jungkook?
-Tati? "-Am dat de belele gândesc eu"
-Da, eu! De ce Dumnezeu alergi? Vrei să îți rupi ceva?Și unde crezi că te duci?
-E.. Eu.. Păi.. E.. Eu.. Merg.. L.. AMă bâlbâi iar tata mă bate ușor pe umăr -Du-te și fă ce vrei atât cât timp nu este periculos. Dar nu mai alerga!
-Ok, mulțumesc tati!
Ies din bloc și caut cu bastonul mașina lui Tae dar simt o mână pe brațul meu ce mă face să tresar dar mă liniștesc atunci când îi simt mirosul lui Tae.
-Tae.. Mai speriat!
Taehyung nu spuse nimic însă i-am putut auzi micul chiocotit. -Haide!
Mă prinde de mână și intrăm în mașina sa însă prin surprinderea mea acesta nu pornește ci mă apucă de cap.
-Te pot sărută?
Eu fac o față lungă și încep să înroșesc-Doar.. Pentru că în seara asta vei avea.. Nevoie să vezi "adaugă acesta"
-Dacă e pentru asta.. Atunci da.Doar atât spun că acesta își lipește buzele de ale mele și treaba cu lumina se repetă..După ce mi s-a redat vederea m-am îndepărtat de Tae dar el ma tras mai aproape de el și și-a unit fruntea de a mea și îi puteam simți respirația cum devenea tot mai grea și asta mă emoționă și îmi agita inima ce bătea tot mai tare -Hyung? "îl strig ușor"
-Kook..Îmi este tot mai greu să mă abțin
CITEȘTI
iubitu meu orb~~😷
FantasyJungKook în vârstă de 19 ani sa născut orb .A făcut 3 operați, plus mulți ani de tratament însă nimic.. starea sa doar sa în răutățit. Dar din fericire mai are o șansă . Are nevoie de sufletul său pereche. Doar un te iubesc din suflet și un sărut di...