14.

412 46 7
                                    

~~ Dimineață ~~

Taehyung se trezi foarte devreme însă Jungkook nu,Taehyung a încercat să îl trezească însă Jungkook ia cerut încă 5 minute. –Încă 5 minute, te rogg..

–Ok, ok "îi ciufuluește păru apoi iese din camera acestuia și dă să plece dar-"

–Pleci?

Îl întreabă tatăl lui Jungkook
–Da,v-am deranjat destul, și se va trezi și Jungkook..Și trebuie să merg la lucru
–Nu vrei să iei micul dejun cu noi? Iar despre Jungkook,nu cred că iar plăcea să pleci fără să îți i ei la revedere de la el. –Joon,are dreptate! Rămâi cu noi.

Tae se lasă convins de părinții lui Jungkook și rămâne la micul dejun.

După ceva timp apare și Jungkook în bucătărie. –Neața "spune somorors"

–Neața "spun ce-i trei deodată iar apoi toți bufnesc în râs"
–Credeam că deja ai plecat"spune ca apoi să se lovească în masă și toți 3 au zburat de pe scaunele lor și au fugit la Jungkook pentru a-i oferi ajutor"

–Fi atent! Unde îți este iar bastonul?

Îl ceartă Jin dar Jungkook este tras de Tae–Tae.. Ce naiba faci? "Jin se pregăti să îl certe din nou dar Tae îl prinde de față și îl sărută însă:–Auuu! "îl mușcă de buză –Nu vorbi urât, și mai ales de față cu părinții tăi! " îl strânge de nas"

–Scuze.. "Spune Jungkook dar își duce mâinile la ochii pentru că iar se repetă"

–Wow.. Ce lumină "se plânge cel mic"
–Nu te mai plânge și hai să mănânci!

Spune Taehyung iar Jungkook îl ascultă și începe să mănânce dar se tot strâmbă.

–De ce faci fața aia? Hm? "Spune Jin"
–Papii, așa arată de fapt pâinea?
–Da, ce are? "Râde de reacția fiului său"

Jungkook întorcea felia de pâine când pe o parte când pe cealaltă. –Am o idee. "I-a niște bucăți mici de roși și le pune ca ochii apoi puțină ceapă ce o pune ca nas iar în cele din urmă i-a ketchup cu care i-a făcut gura feliei de paine.

–Mult mai bine! "zâmbește mândru"

–Nu ai de gând să o mănânci?
–Nu! Cum pot s-o mănânc pe Luci?
–I-ai pus și nume?"Ce-i trei râd"
–Mhm-Fu întrerupt de Tae ce a mușcat din „Luci" –Yaaa, Luci.. A murit! "Spune ușor iar apoi toți 4 încep să râdă tare"

–Trebuie să pleci, nu?

–Da Kook, m-am simțit bine la tine acasă..Aș vrea să mă simt așa bine și la mine acasă "spune zâmbind fals"
–E-n regulă,poți veni aici oricând dorești. Oricum a-i mei cred că deja te plac."zâmbește cu dinți lui de iepuraș "

"Zâmbea dar fu luat în brațe de Tae"

–Din păcate..Nu ne vom mai vedea o vreme, dar sper să fi bine și aș vrea să te gândești la ceea ce am vorbit aseară. Kook viața este scurtă trebuie să o trăiești atât timp cât o ai,înțelegi?

–Da, și eu sper ca tu să fi bine.. Pa, ne mai vedem "îi face cu mâna"

–Pa.. "Îi face și Tae trist cu mâna"

Seara trecută

"Pentru că acel străin ești tu"

–Kook, am uitat să întreb, tu ai terminat școala? Adică ce ai vrea să devi?
–Ummm.. Aș vrea să devin.. Las-o baltă
–Hey, spune! Chiar sunt curios!
–Pictor..Dar a-i mei nu prea sunt de acord ei cred că pentru asta am nevoie să văd-
–Și nu este așa? "Întreabă Taehyung"

–Nu! Eu desenez cu inima nu cu ochii
–Oo, și ești la arte? Sau a-i fost?

Jungkook își lasă privirea în jos
–Nu.. Am dat la drept și în curând voi merge la facultate..
–Oh, deci d-aia nu mergi la facultate? Pentru că nu îți place la ce a-i intrat?
–Da.. Dar nu vreau să îmi dezamăgesc părinții, au făcut atâtea pentru mine iar eu măcar atât să fac pentru ei.

–Înțeleg ce zici, dar cum îi poți face mândri dacă tu ești nefericit?Kook, inima ta ce vrea? Tu ce vrei? Nu fă ceva doar pentru părinții tăi, altfel vei trăi cu regrete și vei da vina pe ei fără ca tu să îți dai seama, trăiește-ți visul tău!

–Dar deja este târziu..
–Aiureli. Târziu este doar atunci când tu vrei să crezi asta! Mereu ai șanse noi
–Bine hyung.. Mă voi mai gândi la asta
–Dar gândește cu inima nu cu mintea! Nu vreau ca tu să trăiești cu regrete la fel ca mine,Pentru că asta este cea mai mare pedeapsă,regretul doare cel mai tare. Sunt sigur că părinții tăi îți vor fericirea, nu îți fie teamă, și visează!

Prezent*-

–Pappi, tată.. Putem vorbi puțin?
–Desigur, despre ce este vorba?

–Despre facultate!

"Poate vă voi dezamăgi dar chiar de sunt orb vreau să desenez și să pictez.Pentru că acesta este visul meu, și o pot face! Doar mirosul de acuarele mă mai ține în viața,iubesc acel miros"

iubitu meu orb~~😷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum