17.

373 44 11
                                    

-Cum îndrăznesc? "Râde" dar nu e așa?

-În fine, luați loc. Să mâncăm, întâi
-Lasă manierele astea de prost gust că nu te prind bine, și spune de ce ne-ai chemat? Ne-ai chemat pentru a depune amintitiri în timp ce mâncăm în familie, mă faci să râd, ce teatru prost!

-AJUNGE! "Se ridică mama lor "

-Mă faceți de râs
"spune apăsat"Tae, fiule, vreau să îți fac cunoștință cu cineva"îi arată spre o fată ce tot se poza cu geanta sa de firmă"

-Ea, este Sofia! Fata bunului meu prieten Boo-Hyun președintele firmei de avocatură "Lala" ce-a mai bună din Coreea de Sud, sunt foarte bogați.

Ultimele cuvinte le-a spus foarte ușor.

-Taehyung, îmi pare bine!

Face o plecăciune apoi arată un zâmbet fals -Acum pot pleca?

-Nu ai de gând să petreci timp cu viitoarea ta soție?

Taehyung începu să tușească-Cu cine?
-Aish, eram sigur că pune ceva la cale

Mormăi Yoongi nervos. -Hai vino!

Îl târăște pe Taehyung până la acea fată apoi îl forțează să se așeze lângă ea

-Tată, ce naiba înseamnă asta?De când sunt eu logodit? Și mai ales cu fata asta?

-Mă cheamă Sofia, nu fată!
"Spune plictisită apoi continuă să își privească telefonul"-Mă rog, cu Sofia?

-Fiule-

-Tae, eu plec,vi sau mai stai?
-Normal că vin, hyung "se ridică"

-Și tu unde crezi că pleci? "Se uită la Yoongi" și tu te vei căsători dar cu un băiat "înjură sub barbă" dar din fericire acel ciudat nu este acum aici.

-Ce dracu ai spus? Nu am fost clar când am plecat de acasă? Crezi că dacă te prefaci că mă accepți când tu doar urmărești profitu, că mă voi întoarce?

Începe să râdă tare de nervi-Te înșeli!
–Și oamenii ăia știu despre faptul cum le numești fiul pe la spate? Ce demenți..

-DAR NU ESTE AȘA? Este un scârbos exact cum ești și tu! Și din vina ta sa stricat și fractu. Ești mândru? HA?

-Nu crezi că mergi cam departe?
-Departe? Voi m-ați adus în halul ăsta! Nu pot avea și eu copii normali?

-Pe mine nu ma stricat nimeni! Și dacă vrei să știi eu am deja un iubit, așa că te rog să uiți de orice ai plănuit, tată!

-Ai iubita? "Se preface că nu a înțeles"

-NU, CI IUBIT! PE CARE CE SĂ VEZI ÎL IUBESC! ÎL VOI ADUCE ȘI AICI SĂ ÎL CUNOAȘTEȚI, ȘI DA SUNTEM CIUDAȚI!

După ce termină iese din casă fără a se uita înapoi însă este urmat de fratele său ce la oprit prinzându-l de braț.

-De când ai tu iubit?
-De acum? "Mai mult întreabă"
-Tae, ce naiba? Începi să minți?
-Sau dacă chiar am?

Yoongi își dădu ochii peste cap -Ya,Min-
-KIM-"Strigă "
-La dracu Taehyung, eu plec primul!

Se urcă în mașina sa apoi pleacă dar îi trimite imediat mesaj fratelui său.

~Pov Taehyung~

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

~Pov Taehyung~

Urc în mașină și încep să conduc fără o destinație în minte ci doar conduceam. Asta până am văzut un loc cunoscut.

-C.. Ce naiba? Am condus până la casa lui JungKook? Ce naiba este cu mine?

Voiam să o i-au din drum însă brusc mașina nu mai porni

-Aish,îți bați joc de mine? "Mă dau jos din mașină să văd ce este neregulă"

Mă uit la ea și văd că începe să iasă fum

-Fix, acum trebuia să se strice?

În jur sub barbă însă nu pentru mult timp pentru că aud o voce familiară.

"Chanie,nu fi copil *râde*"

-J.. JungKook? "Spun ușor"

-Tae?

Îmi aud numele însă mă ascund în mașină și îl sun pe secretarul meu.

Pov autor*- -Tae?
-Ce Tae visezi? "Începe să râdă"
-Shh, parcă i-am auzit vocea lui Tae

-Cine naiba este Tae? Și cine dracu parchează în mijlocul străzi?

-Tae este perechea mea, și mi sa părut că i-am auzit vocea "se împiedică dar este prins de Chan însă ușa mașini este deschisă și pe ea iese Taehyung"

-I-a mâna de pe JungKook!
"Îl trage lângă el"

-Tae, hyung ce faci tu aici?

-Păi.. Poveste lungă-
-Dumnezeule tu chiar arăți ca în desenul lui Ju-este oprit de mână lui JungKook. -Chan, ne vedem mai târziu trebuie să vorbesc cu Tae hyung.

-Dar-

-Dar nimic
-spune Tae ca apoi să îl i-a pe JungKook de mână și intră cu el în mașină.

-Tae, de ce nu pornești?

-Pentru că sa stricat.. JungKook chiar nu am vrut să te deranjez, habar nu am cum am ajuns aici..Am vrut doar să fug-

-Să fugi? Ce sa întâmplat hyung? Ești bine?Ce ai mai făcut de când nu am mai vorbit? Și.. de ce îți tragi nasul? Plângi?

-Azi pui cam multe întrebări..

-Ce sa întâmplat Tae? "Îl pipăie ca să îi găsească gâtul și la îmbrățișat"-Hmm?

-Sa..Întâmplat..Ca m-am săturat.. Toți sunt.. Atât de egoiști..Și tata vrea să mă căsătoresc cu o femeie ce abia am întâlnit-o.. " plânge pe mut"

-Să.. Te căsătorești? "Se bâlbâie"
-Mhm.. Dar i-am spus că am iubit-

-A.. Ai iubit? "Din nou se bâlbâie"

iubitu meu orb~~😷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum