11.𝐂𝐡𝐚𝐧𝐦𝐢𝐧✔︎🔥

421 36 6
                                    

–Hai, Seungmin, am ajuns până aici

–Mai bine mă duc acasă.. Sunt în plus-

Se agață o fată de el–Iubire, eu ce sunt?

Încearcă să îl sărute însă Seungmin se dă în spate și se ascunde în spatele lui Chan iar acesta doar chiocotește.

–Cățeluș, doar intrăm și dacă te vei simți prost sau într-un alt fel, promit că eu te voi duce acasă, bine?

"Îl întreabă blând iar Seungmin cedează și intră în acel club "

—*—

Era miezul nopții deja, iar Seungmin era cam amețit ,și a devenit mai curajos și mai tupeist și tot filirta cu persoane și mai ales cu Chan care nu părea deranjat însă iubita lui, da. Pentru că Chan îi dădea atenție doar lui iar ea era invizibilă pentru el. –AISH,EU PLEC!

Strigă deranjată iar Chan își întoarce privirea spre ea. –De ce? Ce ai?
–Ce am? De câteva ore, te uiți doar la ăla. Ce are așa bun? Ha? Ești gay, sau?

–Femeie, te-a tâmpit băutură? Este prietenul fratelui meu, trebuie să am grijă de el. Și dacă sunt gay atunci de ce naiba mai ești aici? Doar distrează-te...

Femeia bufnește apoi se ridică și merge pe ringul de dans însă nu singură îl trage după ea și pe Seungmin.Ce începu să danseze imediat și dacă a vrut ca Chan să nu îl mai privească a făcut o mare greșeală pentru că acum nu se mai uita ci se holba. Ba chiar și saliva:)

Seungmin era atât de amețit încât și-a pierdut controlul și sa lăsat dus de val. Chan se tot holba la el până când Seungmin începu să facă striptiz.Și în jurul său se adunau persoane ce îl încurajau să continue ba chiar și îl filmau. Chan se ridică și îl trage de acolo. –Ya.. Lasă-mă ,mă cheamă fani..

Spune supărat însă Chan îl bagă cu forța în mașină. Și începe să conducă.

–Te duc la tine sau la Felix?

Îl întreabă însă Seungmin dă negativ din cap –Nu acasă.. Mami se va supără.. Și nici la Felix.. Pentru că îl voi bate !
–Atunci te voi duce la un hotel, sau stai cum să te las acolo? Știi ceva te voi duce la casa mea de liniște. Îți este rău?

–Un pic..

–Vezi să nu îmi vomiți în mașină!

După vro 15 minute mașina se opri. Chan la ajutat pe Seungmin să iasă din mașină dar și să intre în casă.

La pus pe canapea însă Seungmin se ridică brusc și se pune în fața lui Chan.

–Ya.. Tu.. Ești un așa idiot.. Dar atât de drăguț..De ce nu te poți uita? Hm?

–Hei, ești beat! Hai să te punem în pat-
–Prostii! Eu..Sunt îndrăgostit de tine dar tu ai ochii doar pentru alți..
"Îl prinde de față apoi își lipește buzele de ale lui Chan. Iar el doar rămâne mut și nemișcat.Seungmin începe să râdă "

–Ăsta.. Este.. Un alt vis, nu?

Chan îl prinde de bărbie și se apropie tot mai mult de buzele acestuia.

iubitu meu orb~~😷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum