——————— . ————————
–JungKook puiule, ești trist? Iar te-au necăjit?
–pappi sau luat o dată de mine și acum crezi că o vor face mereu?
–Deci iar? "Îl verifică să vadă dacă este rănit" Aish puiule de ce îi lași să te rănească? De ce puiule?
–Pentru că.. -
–Da știu Kookie . Ai un suflet atât de frumos încât nu le spui nimic însă dacă îi lăsăm așa vor face și mai rău "îl sărută pe frunte " puiule dacă ești diferit față de alți oamenii asta nu le dă dreptul să te rănească sau să te hărțuiască .Cum tu poți fi bun așa pot și ei! –B.. Bine pappi.. –Hai să te speli pe mâini, va ajunge și tatăl tău curând.JungKook se ridică își i-a bastonul și merge încet să se spele pe mâini.
{Se deschide ușa}
–SUNT ACASĂ! "se aude un glas obosit"
{Iese Jin din bucătărie} –Oh, dragă ai ajuns "îl sărută scurt pe buze "
–Mhm.. Sunt rupt de oboseală. "Cască"
–Mâncăm, apoi îți voi face un masaj după te poți pune la somn
–Bine iubire "îl sărută dar fix atunci iese JungKook din baie"–Sa întors tata?"întreabă JungKook în timp ce se ajută de paston pentru a merge"
Cei doi se despart din sărut, iar Namjoon se apropie de JungKook și îl ajută să se așeze pe scaun apoi îl sărută pe obraji–Da puiule, M-am întors!
–Mi-ai adus ce mi-ai promis?
–Normal "se dă mai aproape de urechea sa" dar nu îi spune lui pappi–Ya! Ce să nu îmi spună? Iar i-ai adus ciocolată și morcovi ? Aish chiar că va deveni iepure. "Ofteză"
–Greșești dragă. El este deja un iepuraș! "Râde Namjoon apoi se pun toți 3 la masă"~În dormitor la Namjin~
Namjoon stătea pe burtă iar Jin era așezat pe fundul său și îi făcea masaj.
–Auuu.. Dragă tu sigur nu vrei să mă omori? "Se vaită Namjoon"
–Agh.. Scuze daddy..Se dă jos și se așează lângă el. Namjoon se ridică și se așează mai bine.
–De ce ești așa stresat? Sa întâmplat ceva cu JungKook?
–Mhm așa cred.. El nu spune nimic niciodată.
–Doar știi că nu vrea să ne îngrijiorăm.
–Știu.. Dar asta mă face mai tare să mă îngrijiorez. Este doar un copil și lumea profită de boala lui și mă doare inima.
–Știu baby și pe mine. Voi merge mâine la școală să văd ce se întâmplă.
–Mersi daddy "îl sărută "
–Baby, haide să facem o baie!
–Bine daddy !Apoi Namjoon îl i-a în brațe până la baie după dau drumul la apă. Și încep să se sărute, să se atingă. După ce au terminat ies din duș, se îmbracă și se pun la culcare.
CITEȘTI
iubitu meu orb~~😷
FantasíaJungKook în vârstă de 19 ani sa născut orb .A făcut 3 operați, plus mulți ani de tratament însă nimic.. starea sa doar sa în răutățit. Dar din fericire mai are o șansă . Are nevoie de sufletul său pereche. Doar un te iubesc din suflet și un sărut di...