27.Minsung>>>

344 42 17
                                    

Minsung>> Sunt și au fost mereu vecini însă nu au vorbit niciodată pentru că le-a fost interzis de părinții lor dar nici ei nu aveau în plan să devină prietenii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Minsung>> Sunt și au fost mereu vecini însă nu au vorbit niciodată pentru că le-a fost interzis de părinții lor dar nici ei nu aveau în plan să devină prietenii

Dar...

–Hanie, unde te duci?

–La meditați, mami! Iar ai uitat? "Râde"
Mama sa își duce mâna după ceafă

–Oh.. Probabil am uitat.. Unde crezi că te duci așa? Nu ai văzut ce nori sunt?
–Eh, voi întârzia, mai bine plec.

Se incalță și iese din casă pe grabă

–Ia măcar o umbrelă.. -

***

Han a fugit până în stația de microbuz însă începu să plouă și nu era o ploaie în tocmai ușoară ci una puternică.

–Aish..ar fi trebuit să o ascult pe mami..

După vro 5 minute vine microbuzul iar Han vrea să intre însă este împins de un băiat cu un pic mai înalt de cât el.

–Aish! Nu ai fi putut să astepti? "Spune frustrat apoi intră și el după acel băiat"

Băiatul nu îi răspunde ci doar se așează pe ultimul scaun ce era liber.

A fost liniște în microbuz asta până când o femeie însărcinată a intrat în următoarea stație și a vrut să se așeze pe locul acelui băiat.

–Baiete, te poți da? S.. Sunt obosită.
–Imi pare rău dar nu pot-

Doar atât spune că toți din microbuz se înfurie pe el și începe să îl mustreze.

–De ce naiba nu te ridici?
–Oi fi prea obosit.
–Ridică-te și lasă femeia să stea jos.

–Dar ridică te "spune și Han"

Băieții fac contact vizual pentru puțin timp pentru că Han insista ca acel băiat să se ridice și până la urmă o face însă toți rămân surprinși. Avea piciorul stâng în ghips. –Mulțumiți? Nu doar voi adulți "face ghilimele în aer"aveți probleme și noi tineretul trecem prin chestii aiurea și tu,te-am lăsat eu gravidă? Nu, atunci dă-mi pace, femeie!

Strigă nervos apoi se uită la Han și acesta crezând că el va urma însă băiatul doar la ignorat iar la următoarea stație a coborât însă a coborât și Han și a mers după el.

–Hei, tu așteaptă! "îl prinde de braț"
–Ce? Acum vrei să plec și de pe stradă?

–Nu.. Îmi pare rău pentru-
–Nu am nevoie de scuze, așa că valea!


Își trage cu putere brațul, Han voia să îl apuce din nou de braț însă căzu în mijlocul străzii și chiar atunci trecu o mașină. Han sa panicat și și-a închis ochii strâns, dar nu a fost călcat de mașină așa cum se aștepta pentru că a fost tras repede de acel băiat.

–DE CE NAIBA CONDUCI ÎN HALU ĂSTA? ȘOFER TÂMPIT! "Strigă la acel șofer"

Han își deschide ochii și vru să se tragă din brațele băiatului însă a fost tras înapoi apoi acel băiat sa apropiat de urechea sa.

–Nu îți pasă de loc de viața ta? Puteai să mori, idiot nerecunăscator!

–Vorbești de parcă ai avea 50 de ani..

Băiatul îl trage cu fața la el și îi vorbește pe un ton foarte serios și nervos.

–Nu doar bătrâni știu ceea ce este viața!
–Ce tot spui? "râde"
–SPUN CĂ AR TREBUI SĂ FI MAI ATENT!

–Mda.. Îmi poți da drumul?

–Nu!Nu tu ai vrut să îți ceri scuze?Nu tu ai cerut dreptate pentru acea femeie? Cui îi pasă de piciorul meu, nu? CUI ÎI PASĂ DE FAPTUL CĂ UN IDIOT MI-A DISTRUS VIITORUL,NU? NIMĂNUI! LA DRACU CU DREPTATEA VOASTRĂ IDIOATĂ! ȘI CE DACĂ ERA GRAVIDĂ? ȘI EU AM PICIORUL RUPT ȘI VAI DE CAPU LUI, ȘTII MĂCAR CÂT AM TRAS ȘI ÎNCĂ MAI TRAC PENTRU A PUTEA CĂLCA PE EL IAR? AISH LA DRACU CU VOI TOȚI!!!

–Hei.. Nu am vrut.. Să te supăr așa..

Băiatul își trage nasul –E-n regulă. Scuze că m-am descărcat pe tine, dar m-am săturat de toți oamenii ăștia cruzi și egoiști.. M-am săturat de toate!

Han se apropie mai mult de el apoi se ridică pe vârfuri pentru a ajunge să îl mângâie pe cap –Te-ai descurcat bine! Ești foarte puternic, sunt fericit că încă reziști și sunt sigur că poți supraviețui!

Băiatul rămâne surprins –Wow, ce poet

–Mhm.. Și voi ajunge un poet mustrat dacă nu mă grăbesc la meditați. Scuze dar chiar trebuie să plec dar -scoate repede o foaie și își scrie numărul pe ea

–Sună-mă, dacă ai nevoie de ceva sau de cineva cu care să vorbești!

"Îi dă foaia apoi îl bate pe umăr"
Han îi zâmbește larg apoi o i-a din mers

–MĂCAR SPUNE-MI NUMELE TĂU!

–HAN JISUNG! PE TINE?

–LEE MINHO! "Îi face cu mâna" PA HANIE! "Îl tachinează"

Îi face și Han cu mâna zâmbind apoi o i-a la fugă pentru că era întârziere.

–"De ce numele său îmi pare atât de familiar? Poate doar mi se pare! {Han}

iubitu meu orb~~😷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum