1

608 39 8
                                    

3 osoba

Od tamtego czasu minęło dziesięć lat.
Katsuki Bakugo urósł. Stał się przystojnym młodym mężczyzną. Postanowił spełnić swoje jak i Izuku marzenie. Zostanie bohaterem. Izumi latała za nim odkąd pamięta. Miał dosyć tej suki.
Gdy dowiedział się że rodzina Midoriya ma gdzieś Izuku. Powiedział wszystko swoim rodzicom. Przez to jego rodzina urwała kontakt z nimi.

Katsuki zawsze wyklinał tą rodzinę. Przez nich stracił swojego Izuku-chan. Teraz był o wiele lepszym miejscu. Tam gdzie nikt go nie wytyka palcami. Pewnie cieszy się że Bakugo idzie własnymi śladami.
Katsuki spojrzał na zdjęcie które zawsze miał przy sobie. On i Izuku przytulają się do siebie.
Jedna samotna łza popłynęła mu po policzku.
Bardzo mocno tęsknił za Izuku. Gdyby mógł cofnąć czas uratowałby go. Ale nie mógł.
Pamiętał jego pogrzeb. Pamiętał każdy z nim spędzony czas.
- Izuku-chan.- szepnął patrząc w zdjęcie. Potem udał się na dziesięciomiesięczny trening. Chciał dostać się do najbardziej prestiżowej szkoły bohaterskiej Ua.

Po treningu który odbył się na plaży z wieloma śmieciami. Katsuki był gotowy zdać do Ua. Dopracował swoje eksplozje. Podszedł do Ua. Wiedząc że zda śpiewająco te egzaminy.
Napisał prawie wszystko dobrze. Tylko dwóch ostatnich pytań nie rozumiał. Potem przeszła część praktyczna.

Gdy dotarli do jednej z fałszywych miast. Zdobył siedemdziesiąt punktów złoczyńców. Potem zauważył ogromnego robota. Pokonał go z drobnostką.
Potem wrócił do domu i czekał na list do Ua...

Zdał śpiewająco. Doskonale o tym wiedział. Zauważył w tabeli znienawidzone imię Midoriya Izumi. Jak bardzo jej mocno nienawidził. Gdyby mógł użył na niej by swojej eksplozji. Ciągle mówi że będą idealną parą.

A Katsuki jest obrzydzony tym. Powiedział by jej prosto z mostu że jest gejem. Ale nie chcę niszczyć swojej reputacji.

Potem pan wiecznie śpiący. Kazał im zrobić dziwaczny test. Dostał trzecie miejsce. Ale nie przejmował się tym. Izumi dostała czwarte.
Momo dostała pierwsze, a za nią był Todoroki Shoto.
Minoru Mineta dostał ostatnie miejsce przez to został wydalony. A na jego miejsce poszedł Hitoshi Shinso.

Klasa próbowała że sobą się jakoś dogadać i im to wychodziło. Podczas gdy Bakugo krzyczał że nie chce się z nikim przyjaźnić. Wyszło mu na przekór. Bo czwórka uczniów się do niego dowaliła: Kirishima Eijiro, Sero Hanta, Kaminari Denki i Ashido Mina.
Oni zbyt często pomagali Bakugo uciec od suki-Izumi.

Widzieli to że Bakugo nie lubi tej dziewczyny z jakiegoś powodu. Ale nie pytali z jakiego. Woleli aby Bakugo sam im to powiedział.

Potem Aizawa-sensei powiedział im że zaczną trening z bohaterki z tajemniczym bohaterem, a za tydzień mają inny trening.

Po treningu z All Might'em Bakugo pokazał wszystkim że jest silny. To samo tyczyło się Shoto Todoroki.
Wszyscy mówili że są oni najsilniejsi w klasie 1A.
Za nimi była Izumi. Która miała silny dar telekinezy i ziania ogniem.
Potem pojechali na USJ. Nie wiedząc że ich życie zmieni się w koszmar...


___XxX___

To tyle w tym rozdziale!
Sayonara!

Życzę miłego dnia i miłej nocy!

Słów 482

Vampire Izuku: BakuDekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz