3 osoba
Izumi chodziła po różnych miejscach i szukała Bakugo. Chciała pokazać jak bardzo wygląda seksownie.
(Rzygać mi się chcę)
Usiadła na ławce w parku. Westchnęła. Dlaczego była tak trudno znaleźć Katsuki'ego-kun'a. Wstała z ławki i zaczęła chodzić dalej.
Nagle spotkała LOV.
Złoczyńcy? Może jak ich pokonam to Katsuki-kun mnie doceni? Umówi się że mną na randkę!
Postanowiła przeczekać i popatrzeć co kombinuje LOV.Nagle fioletowa mgła ją znalazła i zabrała do LOV.
- Kogo mu tu mamy uczennice Ua?
- Pójść mnie!- krzyknęła Izumi. Wyrywała się.
- Właściwie co ona tu robi?- zapytał Dabi (Toya).
- Pewnie szuka kłopotów. Już je znalazła.- mruknął Shigaraki.
- Myślicie że nikt mnie nie uratuje. Tylko Katsuki-kun zauważy że mnie nie ma i mnie uratuje!- krzyknęła.
Moje biedne uszy.- pomyślał Shigaraki.
Ten cały Katsuki ma przechlapane przez nią.- pomyślał Dabi krzywiąc się. Już wolał dać się aresztować niż z nią przebywać w jednym pomieszczeniu.
- Mogę ją zabić?- zapytał Twice. Bolała go już głowa od krzyku zielonowłosej.
- Tak zabijmy ją.- powiedział Dabi.
- Nie zrobicie tego! Katsuki-kun mnie uratuje!- krzyknęła.Potem Shigaraki dotknął ją wszystkimi pięcioma palcami i rozpadła się.
- Plastiku nie ma! Ona strasznie śmierdzi plastikiem! Gdzie jest najbliższa łazienka?- zapytał Shigaraki.
- Już nas zaprowadzę do najbliższej łazienki.- powiedział Kurogiri i odpalił portal.Tymczasem~
Klasa pierwsza A oglądała telewizję. Gdy nagle wyskoczyły wiadomości.
Izuku spojrzał na telewizor.Reporterka: Witam wszystkich oglądających dzisiejsze wiadomości. Pewien mężczyzna znalazł to.- kamera pokazała proch z człowieka.- Możliwe że Shigaraki Tomura załatwił jakiegoś człowieka. Policja i detektywi zaczynają już pracować nad tożsamością człowieka. Jeżeli ktoś zauważył że ktoś zniknął od razu niech to zgłosi do policji lub detektywów.
Izuku zamrugał oczami. Shigaraki już kogoś zabił? Zaczął szukać wzrokiem czy kogoś nie ma. Jedynej osoby której nie widział była Izumi.
Wyszerzył oczy.
Czy to możliwe że Izumi padła martwa z ręki Shigaraki'ego?
Westchnął i poszedł do dyrektora.
- Dyrektorze Nezu.- powiedział Izuku.- Prawdopodobieństwo to że osoba którą zabił Shigaraki to Midoriya Izumi.
- Już to wiemy. Sir Nighteye przewidział to że Izumi nie posłucha się nas.- powiedział dyrektor.- Nie martw się nie obwiniam cię o to. Wtedy przebywałeś z całą klasą siedziałeś i patrzyłeś czy nie ma zamiaru ktoś was zaatakować.Izuku westchnął. Nie czuł się winny śmierci siostry bliźniaczki. Naprawdę nie lubił swojej siostry. Pamiętał do dziś co robiła jemu. Jak znęcała się nad nim psychicznie jak i fizycznie.
Jak Hisashi go głodził i krzyczał na niego.
Jesteś bezużyteczny! Marnujesz tylko powietrze! Nie dam tobie nic!
Gdy próbował powiedzieć Hisashi'emu że jest też jego synem.
Hisashi uderzał go w policzek i mówił że nie jest jego synem.Izuku pamiętał ile łez wylał przez rodzinę Midoriya. Jedyne wsparcie miał rodzinie Bakugo. Mitsuki i Masaru traktowali go dobrze. Widzieli że ich syn i Izuku bardzo się lubią. Kiedyś Mitsuki powiedziała Masaru że Izuku i Katsuki będą razem.
No i widać. Są razem.Poszedł do swojego pokoju i usiadł na łóżku.
Był swoim pokoju. Usłyszał pukanie do drzwi i poszedł do nich.
Otworzył drzwi i zauważył Katsuki'ego.
- Cześć Kacchan.- przywitał się z chłopakiem.
- Hej Izuku-chan. Wszystko w porządku?
- Tak... Nie... Eh wspomnienia uderzyły we mnie.- powiedział Izuku.
Spojrzał na podłogę. Katsuki spojrzał na niego z smutnym wyrazem twarzy.
Potem wziął jego twarz swoje ręce.
- Izuku-chan.- szepnął. Delikatnie złączył usta z Izuku.
Izuku zamruczał z przyjemności. Ręce Bakugo znalazły się na talii Izuku. Izuku pokierował swoje dłonie na szyję Katsuki'ego.Pewnie osoby które ich widzą mają dziwne myśli. Izuku wciągnął do swojego pokoju Katsuki'ego. Katsuki zamknął drzwi.
Izuku ziewnął.
- Ktoś jest zmęczony?
- Spaaaaaać.- jęknął ziewając Izuku.
Katsuki zaśmiał się pod nosem. Przytulił Izuku.
Potem oboje oddali się we krainę Morfeusza.
(Proszę nie piszcie Morfeusz pedał)___XxX___
To tyle w tym rozdziale!
Do zobaczenia w kolejnym!Pytania do postaci BNHA?
Oczywiście też do mnie!
Także możecie dać im wyzwania które mogą robić.
Więc śmiało dajcie wyzwania i pytania do postaci z bnha.Życzę miłego dnia i miłej nocy!
Słów 645
CZYTASZ
Vampire Izuku: BakuDeku
RandomIzuku Midoriya chłopiec bez dziwactwa. Pozbawiony mocy i słaby. Przyjaźni się z Katsuki'm Bakugo którego nazywa Kacchan. Pewnego dnia gdy obaj mają po sześć lat Izuku ratuje życie Bakugo przed wampirem, a Katsuki chcę go uratować ale nie może. Bo Iz...