3 osoba
Klasa pierwsza A właśnie siedziała w klasie. Zauważyli tego dnia że nigdzie nie było Tepes'a-san.
Potem wszedł Aizawa Shōta z Midnight.
Kobieta zaczęła szukać wzrokiem młodego wampira ale nigdzie go nie było.
- Aizawa-sensei co się stało z Tepes'em-san?- spytał poważnie Iida. Nawet nie czuli jego obecności. Po prostu go nie było.
- Tepes dostał ważną misję dziś rano. Powiadomił dyrektora że przez około tygodnia go nie będzie.- powiedział zmęczonym głosem.
Wszyscy mieli szeroko otwarte oczy. Potem przypomnieli sobie że Izuku jest łowcą wampirów i pewnie poszedł zabijać wampiry.- Dobrze. Wybierzecie staż i ksywki bohaterskie.- powiedział. Pokazała się tabela z ilością propozycji staży.
Todoroki Shoto i Midoriya Izumi mieli największą ilość propozycji. Za nimi był Bakugo.Bakugo Katsuki: 3 556
Midoriya Izumi 4090
Todoroki Shoto 4123
Eijiro Kirishima 68
Tokoyami Fumikage: 360
Tenya Iida: 301
Kaminari Denki: 272
Yaoyorozu Momo: 108
Ochaco Uraraka: 20
Sero Hanta: 14- Dlaczego on jest praktycznie na pierwszym miejscu w sumie nie walczył w finałowej walce.
- Z powodu bycia synem Endeavor'a.- westchnął Todoroki.
- Dobrze musicie wybrać bohaterów na których pójdziecie na staż. Ale też jest wam potrzebna ksywka bohaterska. Midnight tym się zajmie ja idę spać.- powiedział i poszedł spać.
- No to zaczynajcie!- krzyknęła Midnight.Podeszła po jakimś czasie Tsuyu.
- Moje bohaterskie imię brzmi Froppy.- powiedziała dziewczyna.
Midnight klasnęła zadowolna. Tsuyu odeszła dając miejsce innym uczniom.
Podeszła Yaoyorozu Momo.
- Moje bohaterskie imię to Creati.- powiedziała.
Midnight zaakceptowała.
Sato ogłosił że jest: Sugar Man.
Ochaco: Uravity
Toru: Invisible Girl
Jiro: Earphone Jack
Mina na początku chciała Allien Queen ale Midnight odrzuciła ta ksywkę i dała sobie Pinky.Todoroki: Shoto. Wziął sobie imię.. może nie miał pomysłu.
W jego śladami poszedł Iida który nazwał się: Tenya.
Tokoyami: Tsukoyomi,
Koda: Anima,
Mezo: Tentacole,
Ojiro: Tail Man,
Sero: Cellophane,
Kirishima: Red Riot,
Kaminari: Chargebolt,
Hitoshi: Satoshi,
Yuga: Can't Stop Twinkling,
Izumi: Green Telek,Został jedynie Bakugo. Katsuki doskonale o tym wiedział. Myślał nad kswyką bohaterską potem oddał się w swoje wspomnienia.
10 lat temu~
Izuku i Katsuki bawili się w ogrodzie u państwa Bakugo. Masaru miał być złoczyńcą, a Mitsuki ofiarą.
- Pomocy!- krzyknęła cicho podczas zabawy z dziećmi.
- O to jesteśmy! Drużyna bohaterów...- krzyknęli jednocześnie. Pobiegli do Masaru.- Teraz przegrasz złoczyńco!
Zaczęli ganiać Masaru.
Biedny Masaru musiał uciekać przed dziećmi.
- Uratowaliście mnie!- krzyknęła Mitsuki. Tuląc się do dzieci.- W nagrodę zrobię wam naleśniki!
- Taaaaak!- krzyknęli Izuku i Katsuki.
- Izuku-chan wiesz doskonale że do bycia bohaterem jest potrzebna kswyka bohaterska.
- Wiem. Narysowałem specjalnie dla ciebie strój bohaterski i wymyśliłem kswykę. Chcesz zobaczyć!?
- Oczywiście!
Izuku pokazał strój. Bakugo od razu przypadł do gustu.
- Dynamight. Ten który ocali wszystkich Kacchan.- powiedział Izuku.- Jak będziesz bohaterem liczę na Autograf!
- Oczywiście Izuku-chan dam ci autograf!
Potem dzieci pobiegły zjeść naleśniki.Teraz~
Katsuki zamrugał oczami. Zaczął pisać na tablicę imię bohaterskie.
- Bohater eksplozji: Dynamight.- powiedział Bakugo. Odziwo nie krzyknął. Jak to miał zwyczaju.
Midnight zaakceptowała kswykę.
- Wszyscy już mają ksywki?
- Tak.- odparła Midnight i wyszła.
- Okej. Macie dwa dni aby wybrać sobie staże. Więc powodzenia.Katsuki zaczął przeglądać oferty stażu. Nagle zauważył jeden.
- Bohater Best Jeanist?- odłożył go na chwilę na dobre miejsce. Resztę odkładał na złe miejsce.
Stanęło na bohaterze Best Jeanist. Więc wybrał go.
Reszta klasy też wybrała już sobie propozycje.
Todoroki poszedł do ojca. Chciał nauczyć się korzystać z swojego daru. Po rozmowie z Tepes zaczął rozumieć że to jego dar i on decyduje co z nim zrobi.
Kirishima wybrał: Fourth Kind,
Tokoyami: Hawks,
Iida: Manual,
Kaminari: Crust, (nie wiem co wybrał w kanonie)
Yaoyorozu: Uwabami,
Ochaco: GunHead
Sero: Kamui Woods (odziwo wysłał mu propozycję)
Tsuyu wybrała: Selkie,
Jiro: Death Arms.
Izumi wybrała staż od: Mirko.- Jak widzę wszyscy już wybrali propozycje stażów.- powiedział Shōta.
- Dobrze. Możecie już iść. Doskonale wiecie że macie się słuchać bohaterów i robić ich polecenia! Więc do widzenia.
Cała klasa pierwsza A wróciła do Akademika. Nawet tam zauważyli że nie ma wampira. Aizawa-sensei mówił im że wróci dopiero za tydzień.
Na razie nie muszą czasami patrzeć jak bierze dziwną tubkę z krwią i ją pije.
Na samą myśl picia krwi mają wrażenie że zwymiotują.
Wiedzieli że kiedyś ten Tepes musiał być człowiekiem. Ktoś go przemienił w wampira i teraz jest.
Ciekawi byli jak to będzie na stażach bohaterskich...___XxX___
To tyle w tym rozdziale!
Mam pytanie:
Czy Izuku ma mieć jakieś wampiorowe moce?Jak na razie nie opisuje mocy.
Możecie dać propozycję wampirowych mocy Izuku.
A jeżeli nie chciecie to też napiszcie!
Sayonara!Życzę miłego dnia i miłej nocy!
Słów 740
CZYTASZ
Vampire Izuku: BakuDeku
RandomIzuku Midoriya chłopiec bez dziwactwa. Pozbawiony mocy i słaby. Przyjaźni się z Katsuki'm Bakugo którego nazywa Kacchan. Pewnego dnia gdy obaj mają po sześć lat Izuku ratuje życie Bakugo przed wampirem, a Katsuki chcę go uratować ale nie może. Bo Iz...