3 osoba
Izuku przygotował się na poniedziałek. Poszedł we stronę Ua. Akurat czekał na niego dyrektor Ua. Dał mu specjalną kartę.
- Na wszelki wypadek zamówiłem dwa żywe zwierzęta.- powiedział Nezu.- Kury? Mogą być?
- Okej. Ale zawsze przy sobie mam dwie tubki zwierzęcej krwi.- powiedział.- A te kury zostaw na wszelki wypadek. Gdyby jakiś uczeń mi je stłukł.
- Nawet dobry pomysł. A jak wypijesz krew od kur?
- To proste odetnę głowę i wypije krew.
- A jesteś stanie pić i jeść coś innego zamiast krwi. Na przykład kanapki?
- Nie. Jeżeli bym to zjadł mój żołądek nie zaakceptuję tego jedzenia. Nadal będę głodny.
- Dobrze teraz poznasz klasę którą będziesz chronił.- powiedział i zabrał go do klasy napisem jeden A.
Pierwsza A... hm.. ciekaw jestem jak bardzo silni są?
Weszli do klasy. Uczniowie spojrzeli na nich. Wyszerzyli oczy gdy rozpoznali tego łowcę.
- Witajcie klasa pierwsza A. To jest łowca wampirów. Będzie od dzisiaj was chronił przed wampirami. Jakieś pytania?
Nikt nie podniósł odziwo ręki. Nagle jedna ręka się uniosła, a był to Tenya Iida.
- Dyrektorze mądrze zatrudniać osobę której się nie zna?
- Może go nie znam. Ale jest to naprawdę inteligentny łowca wampirów. Będzie wasz chronił, a i jest...
- Jestem wampirem. Nie martwicie się nie pije ludzkiej krwi.- powiedział spokojnie Izuku.
Na początku trochę zbladli, a potem odetchnęli z ulgą.Większość ludzi słyszała że wampiry są mega gorące.
Teraz są ciekawi czy to prawda.
- Nazywam się Tepes Izuku. Miło was wszystkich poznać.- powiedział Izuku.
Katsuki wyszerzył oczy.
Dlaczego ma imię podobne do Izuku-chan?- pomyślał.
- Jakieś pytania do mnie?- spytał.
Parę rąk poszło do góry.
- Tak?- pokazał na osobę która wygląda jak Pikachu.
- Jak to jest być wampirem?- spytał z ciekawości.
- Hm.. w sumie normalnie. Ale trzeba pić tylko krew.- powiedział Izuku.
Potem pokazał na różową.
- Ile masz lat?
- Nie wiem. Nie czuję czasu tak jak wy.- odpowiedział Izuku.
Potem pokazał na fioletowowłosego.
- Czy to prawda że palisz się w słońcu?- spytał. Widział wiele filmów z wampirami.
- Nie. To nie prawda. Pewnie widziałeś to w filmach.
(W moim Au wampiry bez problemu mogą chodzić w dzień. Ale one bardziej wolą w nocy atakować)
Pokazał na żabę.
- Czy to prawda że wampiry są gorące?- zadała pytanie.
Zmarszczył brwi.
- To zależy jaki wampir. Koniec pytań. Zadajecie mi dziwne pytania.- powiedział Izuku.- Teraz się przedstawicie. Muszę wiedzieć kogo bronię.
- Faktycznie Tepes-sen...- przerwał jej Izuku.
- Nie jestem tutaj sensei'em. Możecie mi mówić Tepes-san czy kun. Nie akceptuje chan.- powiedział skrzywiony pod kapturem.
- Okej.
- Dobra przedstaw się.- pokazał na blondyna z francuskim akcentem.
- Jestem Yuga Aoyama. Lubię wszystko co błyszczy.- powiedział chłopak.
Dziwny.
- Dalej.
- Jestem Ashido Mina lubię tańczyć!- krzyknęła cała różowa dziewczyna.
Okej?
- Dalej.
- Jestem Asui Tsuyu. Lubię pływać *kero*.- powiedziała dziewczyna żaba.
Aha?
- Dalej.
- Jestem Iida Tenya jestem przedstawicielem klasy 1a. Lubię przestrzegać zasady.- powiedział niebieskowłosy.
Ktoś wsadził mu kij w tyłek.
- Dalej.
- Jestem Ochaco Uraraka. Lubię Mochi i różne japońskie dania.- powiedziała miło się uśmiechając.
Dobrze że jest przynajmniej normalna.
Pokazał od nowa pierwszy rząd.
- Dalej.
- Jestem Mashirao Ojiro. Lubię trenować sztuki walki.- powiedział.
Pokiwał głową że rozumie.
Lubi trenować jak ja nieźle.
- Dalej.
- Jestem Kaminari Denki. Lubię grać we gry i moim ulubionym pokemonem jak Pikachu.- powiedział blondyn z błyskawicą we włosach.
Aha? Na co mi ta wiedza?
- Dalej.
- Jestem Kirishima Eijiro. Lubię bohatera Crimson Riot.
Okej czyli wielki fan tego bohatera.
- Dalej.
- Jestem Koda Koji. Lubię króliki.- powiedział nieśmiałym głosem.
Musi popracować nad pewnością siebie.
- Dalej.
- Jestem Rikido Sato. Lubię gotować i piec ciasta.- powiedział.
Ja nie jem ludzkiego jedzenia. Więc po co mi ta wiedza?
Od nowa pokazał rząd.
- Jestem Mezo Shoji. Lubię chodzić na siłownię.- powiedział wieloręki.
Kolejny lubi trenować i to ja rozumiem.
- Dalej.
- Kyoka Jiro. Lubię słuchać muzykę i śpiewać.- powiedziała.
Nie moje klimaty. Nie śpiewam.
- Dalej.
- Jestem Sero Hanta. Lubię grać we gry.- powiedział czarnowłosy.
Kolejny który lubi grać we gry. Heh.
- Dalej.
- Jestem Todoroki Shoto. Lubię sobe.- powiedział.
- To tyle?
- Tak.
Okej zamknięty w sobie. Trzeba nad tym też popracować.
Od nowa pokazał nowy rząd.
- Jestem Toru Hagakure. Lubię kolor różowy i kociaki!- krzyknęła miło.
Mimo że jest niewidzialna to jest słyszalna w sali.
- Dalej.
- Katsuki Bakugo! Przyszły bohater numer jeden!- krzyknął.
Kacchan bardzo się zmieniłeś. Pewnie dlatego że nie chcesz nikogo wciągać w swoją historię.
- Okej. Dalej.
- Jestem Izumi Midoriya. Lubię trenować i Katsuki-kun'a.- powiedziała patrząc z sercami w oczach na Bakugo.
O mój boże! Biedny Kacchan. Teraz musi sobie radzić z dziwką.
- Dalej.
- Jestem Shinso Hitoshi. Lubię spać i lubię także koty.- powiedział sennym głosem.
Przypadkiem nie jest spokrewniony z Aizawą Shōta?
- Em... Dalej?
- Nazywam się Momo Yaoyorozu. Lubię herbatę.- powiedziała.
- Okej. Czyli już coś o was wiem. Jak wiecie nazywam się Tepes Izuku. Lubię...? To was nie powinno interesować. Czego nie lubię także. Co do marzeń... Też.- powiedział Izuku.
Wszyscy zdziwieni.
Dlaczego nic o osobie nie powiedział? Może jakaś traumatyczna przyszłość?
- Okej. Mogę iść spać?- spytał Aizawa.
Izuku patrzy na niego.
- Okej idź spać. Po pilnuje twojej klasy.- powiedział.
- Takim razie dziękuję.- idzie spać.
I tak minął Izuku pierwszy dzień z klasą 1A.___XxX___
To tyle w tym rozdziale!
Sayonara!Kiedy Katsuki odkryje że Tepes Izuku to Izuku którego zna?
Mikaela Hyakuya jest naprawdę gorący. Ale jest gejem.
Przypominam że Izuku wygląda w tym Au jak Mika.Życzę miłego dnia i miłej nocy!
Słów 873
CZYTASZ
Vampire Izuku: BakuDeku
RandomIzuku Midoriya chłopiec bez dziwactwa. Pozbawiony mocy i słaby. Przyjaźni się z Katsuki'm Bakugo którego nazywa Kacchan. Pewnego dnia gdy obaj mają po sześć lat Izuku ratuje życie Bakugo przed wampirem, a Katsuki chcę go uratować ale nie może. Bo Iz...