14

530 35 2
                                    

Dziękuje za odpowiedzi! Postanowiłam już że Izuku i Toga będą uczniami Ua.
Co do Izumi jestem w kropce. Jak na razie zostanie w Ua.
Przejdźmy do rozdziału!

3 osoba

- Postanowiłem że Midoriya Izumi zostanie jeszcze w Ua. Zapiszemy ją do specjalnej osoby która wytłumaczy jej wszystko.
- Okej.. jestem ciekaw czy czegoś się tam nauczy.- westchnął Izuku.- Czy nadal mogę być w Ua?
- Nie jako ochroniarz.. ale jako mój nowy uczeń!
- Nani?- był zaskoczony tym zdaniem. On uczniem?
Nie był w szkole od około dziesięciu lat.
- Ale ja.. nie wiem czy się nadaje...
- Nadajesz się Tepes Izuku. Jesteś wieku uczniów. Więc na spokojnie możesz się tutaj uczyć.- powiedział z szerokim uśmiechem Nezu.

Izuku westchnął i spojrzał na Bakugo.
- Ale to twoja decyzja czy chcesz być uczniem Ua.
- Zostanę uczniem Ua.- powiedział Izuku.
- Mądra decyzja Tepes Izuku. Witaj uczniu Ua.
- A co z Togą Himiko?- spytał Izuku.
- Aktualnie policja z nią rozmawia. Jest nieletnia więc co do niej myślę. Może zostanie uczniem UA. Nie musi od razu być bohaterem.
- W sumie masz rację dyrektorze.- powiedział Izuku.

- Takim razie możesz mieć ten pokój który ci dałem. Krew zwierzęca będę tobie zamawiać.- powiedział dyrektor.- Witaj w Ua.
- Dlaczego zostałeś w Ua Izuku-chan?- zapytał Katsuki.
- Zostałem dlatego że możemy nadrobić stracony czas. Może zostane bohaterem i będziemy niepowtarzalnym duetem?
Katsuki wyszerzył oczy i się uśmiechnął. Ich obietnica sprzed dziesięciu lat.
- Hm.. w sumie masz rację spełnimy nasze marzenia Izuku-chan.
- Pamiętasz obietnice?
- Tak. Jeżeli zostane bohaterem dam ci autograf.- zaśmiał się.
Przytulił Izuku. Niebieskooki pisnął nie spodziewając się tak nagłego ruchu.
Rumieniec wpłynął mu na twarz. Dość długo nie przytulał Katsuki'ego.

Timeskip~

Od tamtego czasu minął tydzień. Pierwsza A przyzwyczaiła się do tego że Izuku jest w ich klasie. Zauważyli to że Izuku i Katsuki są że sobą bardzo blisko.
Czasami widzieli jak rozmawiają i nawet Katsuki go przytulał. Oprócz Izumi która jak zawsze patrzyła z sercami w oczach na Bakugo.
W sumie każdy się tego bał. Izuku zaczęło to irytować. Izumi jest strasznie ślepa. Nie widzi tego że Bakugo nie jest nią zainteresowany.

Każdy już myślał że Izumi to dziwka. W końcu pokazuje swoje atuty. Nie zdziwili się gdyby została zgwałcona. W jej przypadku to było by coś innego.
Każdy unikał ja szerokim łukiem. Mina jako pierwsza zauważyła zmianę Bakugo do Izuku.
Usłyszała i to nie raz jak Katsuki mówi: Izuku-chan, a Tepes mówił: Kacchan.
Zachowywali się jakby się znali.

Potem zaczęła ich shipować. Jej zdaniem byli by uroczą parą. Tylko że Izuku jest poważny, a Katsuki wybuchowy.
Dziwnie się dobrali.
Każdy dostrzegł że Izuku jest bardzo atrakcyjny.

Izuku uczył się miarę często. Przez to jego inteligencja była na wysokim poziomie. Podczas walki był na innym poziomie. Po jakimś czasie do ich klasy doszła Himiko Toga. Zdradziła lokalizacje LOV. Przez to policja pojechała spod skazany adres. Izumi twierdziła że nie ma miejsca na złoczyńcę w Ua. Himiko westchnęła. Od dziecka nazywano ją złoczyńcą. Powód pierwszy jej dar. Ale to nie dar czyni człowieka złoczyńcą. Tylko ludzkie serce. Himiko została skrzywdzona przez ludzi.

Izuku porozmawiał z Himiko i dowiedział się że Toga miała ciężkie dzieciństwo. Tak naprawdę nigdy nie chciała być złoczyńcą. Ale ludzie w taki sposób ją traktowali.
Izumi patrzyła jak zwykle z sercami w oczach na Bakugo.
Katsuki to ignorował i patrzył na Izuku-chan. Odkąd wrócił stał się bardziej szczęśliwszy. Cieszył się z towarzystwa Izuku.
Katsuki zaproponował Izuku aby powiedzieć rodzicom Bakugo że żyje.

Izuku zgodził się w końcu rodzina Bakugo miała prawo znać prawdę. Gdy Mitsuki i Masaru dowiedzieli się że Izuku żyje. Na początku byli w ogromnym szoku. Potem przytulili go i powiedzieli że cieszą się że nic mu nie jest.
Izuku po jakimś czasie przedstawił Katsuki'ego swojej nowej rodzinie. Nowa rodzina Izuku polubiła Bakugo.

Katsuki raz z Izuku stali się najszczęśliwszym człowiekiem/wampirem.
Zarówno Bakugo jak i Izuku nie widzieli że pewnego dnia ich uczucie się zmieni...


___XxX___

To tyle w tym rozdziale!
Sayonara!


Miłego dnia i miłej nocy! 🤗

Słów 655




Vampire Izuku: BakuDekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz