7

525 41 0
                                    

3 osoba

Zaczął się festiwal sportowy Ua. Wszystkie klasy tego dnia pokażą na co je stać. Izuku siedział razem z Shōtą i Yamandą. Patrzył jak wchodzą uczniowie różnych klas.
Potem Midnight powiedziała że Katsuki Bakugo wygłosi przemowę. Jednie co powiedział że wygra.

Na początku zaczął się bieg z przeszkodami. Wygrała to Izumi Midoriya. Bitwie kawalerii ułożyli się we takie drużyny.

1. Izumi Midoriya, Ochaco Uraraka, Tokoyami Fumikage i Mei Hatsume
2. Todoroki Shoto, Momo Yaoyorozu, Kaminari Denki i Tenya Iida
3. Katsuki Bakugo, Kirishima Eijiro, Mina Ashido i Sero Hanta

I inne drużyny. Te konkurencję wygrała drużyna Todoroki. Na drugim miejscu była drużyna Bakugo, a na czwartym miejscu drużyna Izumi.

Potem zaczęły się walki. Mieli wszyscy walczyć na przeciwko sobie. Aby pokazać kto jest najsilniejszym pierwszorakiem UA.

Pierwsza walka była Izumi Midoriya vs Hitoshi Shinso.
Izumi bez problemu wygrała tą walkę.
Kolejna walka była pomiędzy Shoto Todoroki vs Sero Hanta.
Hanta przegrał z powodu takiego że Todoroki był bardzo zły na kogoś.
Kolejna walka była pomiędzy Ibara Shiozaki vs Denki Kaminari.
Kaminari przegrzał sobie mózg i przegrał.
Kolejna walka była pomiędzy Tenya Iida vs Mei Hatsume.
Dziewczyna wykorzystała biednego nastolatka to pokazania że jej "dzieci" są dobre i sama wyszła z areny.
Piąta walka odbyła się między Mina Ashido vs Yuga Aoyama.
Yuga przegrał bo Mina używała elastyczności.
Szóstka walka była pomiędzy Momo Yaoyorozu vs Tokoyami Fumikage.
Dziewczyna nie miała największych szans z krukiem. Więc przegrała.

Izuku uważnie obserwował walkę. Yamanda dziwnie się czuł z Izuku jedynym pomieszczeniu ale nic nie mówił.

Siódma walka była pomiędzy Tetsutetsu Tetsutetsu vs Kirishima Eijiro. Oboje mieli podobne dziwactwa. Padli razem podczas walki. Potem siłowali się na rękę i wygrał to Kirishima.
Ósma walka była pomiędzy Katsuki Bakugo vs Ochaco Uraraka.
Dziewczyna miała dobry pomysł na pokonanie Katsuki'ego. Ale Bakugo był sprytniejszy i mądrzejszy. Przez to wygrał tą walkę.
Dziewiąta walka była pomiędzy Izumi Midoriya vs Todoroki Shoto.

Walka była dość intensywna. Żadna z stron nie zamierzała przegrać.
(Izumi nie pomogła Todoroki'emu)
Używała ziania ogniem aby stopić lód. A okruszkami lodu rzucała w stronę Todoroki'ego.
Wyszło że Todoroki przegrał. Nie użył lewej strony aby się ogrzać.
Nastolatek miał zamiar udowodnić że nie potrzebuje jego mocy.
- Todoroki?- nagle zauważył Tepes. Stał na przeciwko niemu.
- Czego?
- Może trochę milej. Jestem tu aby ci pomóc.- powiedział Izuku.
- Nie potrzebuje pomocy!- krzyknął tracąc resztki cierpliwości.
- Sam też kiedyś to twierdziłem.- powiedział Izuku. Shoto się zatrzymał to słysząc.- Jesteśmy w jakimś stopniu do siebie podobni Todoroki Shoto.
- Ciekawie jakim.
- Wiem co to jest ból.- powiedział Izuku.
Wyszerzył oczy. Zapomniał że Izuku mógł dwa razy więcej przeżyć niż on.
- Moja własna rodzina się mnie wyrzekła z powodu nie dziwactwa. Moja młodsza siostra znęcała się nade mną fizycznie i psychicznie. Plus jeszcze umarłem na oczach mojego najlepszego przyjaciela. Todoroki Shoto wiem co to jest ból.- powiedział Izuku.- Teraz powiedz co cię dręczy. Wysłucham i nikomu nie powiem. Zabiorę wszystkie twoje tajemnice do grobu.
Todoroki zaufał wampirowi i wszystko mu opowiedział o swojej przeszłości.
Izuki jedynie kiwał głową. Współczuł nastolatkowi. Oboje doskonale znali ból.
- Wiesz co?
- Co?
- To twoja moc Todoroki-kun i ty decydujesz co z nią zrobisz.- powiedział Izuku i zniknął. Shoto patrzył na miejsce którym jeszcze stał wampir. Delikatny uśmiech pojawił się na jego twarzy.
Zrobiło mu się lżej. Rozmowa z Tepes mu pomogła. Miał rację to jego moc i on decyduje co z nią zrobi.

Poszedł oglądać resztę walk.
Dziesiąta walka była pomiędzy Ibara Shiozaki vs Tenya Iida. Wygrał Iida. Użył swojej szybkości przez to dziewczyna nie mogła go złapać.
Jedenastka walka była pomiędzy Tokoyami Fumikage vs Mina Ashido. Tą walkę wygrał Tokoyami.
Dark Shadow złapał Ashido i ją wyrzucił z areny walki.
Dwunasta walka była pomiędzy Kirishima Eijiro vs Katsuki Bakugo.
Wygrał tą walkę Bakugo.

Zostały dwie półfinałowe walki.
Tenya Iida vs Izumi Midoriya. Dziewczyna zablokowała jego silniki okruchami przez to nie mógł walczyć.
Więc skończyło się tym że wygrała.

Potem kolejna walka była pomiędzy Katsuki Bakugo vs Tokoyami Fumikage. Wygrał Katsuki. Bakugo odkrył słaby punkt ptaka. Przez to Tokoyami przegrał.

Nareszcie finałowa walka. Była ona pomiędzy Izumi Midoriya vs Katsuki Bakugo.
Izuku-chan wygram to!- pomyślał z determinacją.
Katsuki-kun umówi się że mną jeśli wygram!- pomyślała dziewczyna.
Zaczęła się walka.

Izuku dokładnie obserwował walkę.
- Jestem ciekaw Shōta kto wygra! Jak myślisz!- krzyknął Present Mic.
Izuku westchnął.
Yamanda spojrzał na Izuku.
Chyba się domyśla kto wygra.- pomyślał Shōta. Patrząc na Izuku.- W sumie byłby idealnym bohaterem. Pytanie czemu nie poszedł do Ua?
Walka wciąż trwała. Izumi rzucała w Katsuki'ego niewielkie okruchy z ziemi.

Bakugo je wysadzał w powietrze. Zauważył że ma szansę wygrać. Dziwactwo Izumi nie może działać nieskończoność. Złapała się za głowę i zignorowała ból. Dalej walczyła. Użyła daru ziania ogniem.
Katsuki zablokował go darem eksplozji. Uderzył dość mocno dziewczynę.
(Moim zdaniem należało się jej to)
(Za to jak traktowała Izuku!)
Nastolatek wygrał. Tak jak powiedział. Wygrał festiwal sportowy  Ua. Pokazał że jest najsilniejszym pierwszorakiem w Ua.

Izuku się uśmiechnął pod nosem. Nie było tego widać przez kaptur.
Jestem z ciebie dumny Kacchan. Pokazałeś na co cię stać.- pomyślał Izuku.
Potem All Might dał im medale. Katsuki był dumny z medalu który zdobył.
Nagle padł na pomysł. Po festiwalu udał się na cmentarz...

___XxX___

To tyle w tym rozdziale!
Sayonara!

Jak myślicie co zrobi Bakugo?
Jak zareaguje na to że nazwisko Midoriya została zdrapane z grobu Izuku?
Dowiecie się w kolejnym rozdziale!





Życzę miłego dnia i miłej nocy!





Słów 895


Vampire Izuku: BakuDekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz