32

262 19 0
                                    

3 osoba

Wszystkich zamurowało.
Katsuki z szokiem spojrzał w oczy młodszego.
- Izu-chan.. ty jesteś..

- Tak Kacchan jestem człowiekiem.- powiedział Izuku.
Katsuki z szokiem poderwał się do góry i rzucił się na Izuku.
Przytulił go.

Łzy.

Katsuki rzadko płakał. Teraz płakał z szczęścia. Jego Izuku był człowiekiem. Teraz mogli spędzić że sobą spokojną starość.

Izuku dotknął policzka Katsuki'ego.
- To do ciebie nie podobne Kacchan.- powiedział Izuku.
- Wiem.- przyznał.
Izuku uśmiechnął się.
- Cieszę się że cię mam Izu-chan.
- Ja też się cieszę Kacchan. Kocham cię.
- Ja ciebie też Izu-chan i zawsze będę cię kochał.
Izuku pokazał równe białe ząbki.

Katsuki obdarował pocałunkiem usta Izuku. Izuku pisnął ale oddał pocałunek.
- Dzikie seksy!- krzyknęła Mina. Oboje z szokiem oderwali się od siebie.
- Co?!- krzyknęli tym samym czasie.

Minął miesiąc odkąd Izuku stał się człowiekiem. All Might postanowił przekazać swój dar One For All Izuku. Większość Pro Hero poznali przeszłość Izuku. Dostrzegali w nim dobrego bohatera.

Czas w szkole bohaterskiej minął im naprawdę szybko. Za nim się odwrócili byli zawodowcami.

Izuku korzystał z daru One For All i wygrywał z każdym złym złoczyńcą.
A czy to koniec historii o wampirze Izuku?

Nie do końca? Może?

Po szkole Katsuki oświadczył się Izuku. Zaprosili najbliższych przyjaciół, rodzinne i ich wychowawcę.

Ślub odbył się w pięknym zielonej dolince. Niestety biedny Izuku musiał ubrać się w sukienkę. Ale najważniejsze że przeżył. Tańczyli prawie całą noc. Potem uciekli. Postawili zrobić to.

(Tym razem bez opisu zostawię wam to waszej wyobraźni)

Kupili piękny dom. Mieli psa o imieniu Toffik. Postanowili udać się do lekarza z darem zachodzenia w ciążę. Wystarczył tylko dotyk (np. dotknąć ręki) aby dana osoba mogła zajść w ciążę. Ale musiała potem przeżyć stosunek seksualny z ukochaną osobą.

Urodziła się dziewczynka. Nazwali ją Nanami. Adoptowali Eri. Przez to nazwała się Eri Bakugo.

Nanami Bakugo. Miała blond popielate włosy ale za to niebieskie oczy.
Miała mieszaninę charakterów. Była podobna zarówno do Izuku jak i do Katsuki'ego.

Młodzi rodzice byli naprawdę szczęśliwi. Za nic na świecie nie oddali by swojej córeczki. Postanowili mieć dużą rodzinę.

Potem na świat przyszło trojaczki dwóch chłopców i jedna dziewczynka.
Izugo Bakugo
Katsuko Bakugo
Katsumi Bakugo

Taka rodzinka im wystarczyła. Teraz widzimy jak główni bohaterowie jedzą śniadanie z swoimi dziećmi.

- Kaa-san i Tou-san zbudowali akademiki dla nas.- powiedziała Katsumi.
- Zazdroszczę Nanami ona już jest dorosła.- jęknął Izugo.
- Izugo.- westchnął Izuku.- Dorosłość to odpowiedzialność.
- Wiem. Ale chciałbym walczyć z złoczyńcami.
- Heh.- Izuku westchnął. Nie mówił jak na razie swoim młodszym dzieciom że kiedyś był wampirem.

Wiedział że kiedyś im to powie.

Kiedy?

Nie wiedział. Nikt nie wie co przyniesie nam przyszłość.

Katsuki przytulił się do męża.
- Izu-chan?
- Hm?
- Kocham cię.
- Ja ciebie też.

- Tou-san i Kaa-san akademiki będą gotowe w poniedziałek.
- To super Katsumi-chan.- powiedział Izuku.
- Przynajmniej Tou-san będzie mógł cię pieprzyć Kaa-san.- powiedziała Katsumi.
Izuku zaktusił się śliną.
- Katsumi co to ma znaczyć?!- krzyknął Izuku.- Jeszcze raz przeklniesz...
- Przepraszam Kaa-san ale stwierdzam fakty.

Wściekły rumieniec wpłynął na twarz Izuku i nie chciał zejść z twarzy.
Katsuki westchnął.







I tak zakończyła się historia o Izuku i Katsuki'm.



Koniec!

Vampire Izuku: BakuDekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz