31

205 17 0
                                    

3 osoba

Staż u Best Jeanist'a szybko minęła. Katsuki i Izuku mogli odpocząć. Izuku lubił ratować za pomocą swojej mocy ludzi. Wiedział że jakby był człowiekiem nie miał by swoich zdolności.

Ale ponad wszystko chciał być człowiekiem. Nie chciał być wampirem czy demonem. Chciał mieć spokojne życie z Bakugo.

Mijały tygodnie, miesiące i potem wrócili na drugi rok szkolny do Ua.
Wszyscy byli naprawdę szczęśliwy. Powrócili do szkoły. Z szczęściem i radością.

Jeszcze okazało się że Yuga Aoyama jest szpiegiem Ua. Czuł się mega nie uczciwie wobec całej klasy. Więc postanowił odejść.

Teraz wszystko układało się dobrze. Lekcję były naprawdę nudne, a treningi zrobiły się cięższe. Izuku był przyzwyczajony do ciężkiego treningu więc nie padł od razu jak cała prawie klasa.

Izuku postanowił nauczyć Katsuki'ego walczyć bez użycia eksplozji. Nauczył także walczyć tak długo ile mógł bez potu.

Życie toczyło się wokół szkoły, treningu i akademika. Mina nadal była energiczna. Nadal dostawała ataku fangril'u przy BakuDeku.

All Might nadal nie wybrał sobie następcy. Nadal go szukał.
(Powiedzmy że nadal ma sobie Ofa)
Izuku spędzał dużo czasu z przyjaciółmi i ukochanym.

Czytał dużo książek. Postanowił na własną rękę poszukać rozwiązania na przemianę demona w człowieka.
Nagle zobaczył ciekawe zdanie które zmieniło jego życie o 180°.

Tymczasem~

Prawie cała klasa siedziała w akademiku. Czemu prawie nie było nigdzie Izuku.

Wszyscy wiedzieli że Izuku siedzi w bibliotece u wampirów. Dlaczego?
Nikt nie wiedział.

Katsuki westchnął. Dlaczego jego Izuku ciągle znikał?
Nie podobało mu się to!

Chciał aby Izuku tu był aby mógł go przytulać i pieścić jego słodkie policzki. Pogłaskać jego miękkie włosy. Które były bardzo piękne. Katsuki uważał że Izuku jest piękny.

- Jestem ciekaw czego szuka Tepes-bro? No wiecie ciągle znika.- mruknął Kaminari.
- Jest demonem pewnie czegoś szuka na temat tej rasy.- powiedziała Momo.
- Ale Tepes-bro naprawdę jest inteligentny.- mruknął od nowa Kaminari.
W sumie każdy by się zgodził Izuku był naprawdę inteligentny.

Tsuyu rozmawiała z Ochaco. Momo z Todoroki'm. Shoto poprosił ją aby zrobiła mu zimą sobe.
Katsuki krzyczał że nie będzie spędzał z nimi czasu. No cóż wyszło mu na przekór.

Tokoyami gadał coś o śmierci do Dark Shadow'a, a Mezo starał się aby przystał o tym gadać.

Aizawa Shōta mruknął coś o energicznych nastolatkach. Present Mic się z tego oczywiście zaśmiał. Nezu uśmiechnął się do klas 2a i 2b.
- Czy ktoś wie gdzie jest Tepes Izuku?
- Nie nikt nie wie dyrektorze.
Nezu westchnął.

Recovery Girl jak zwykle badała uczniów. All Might uczył ich podstaw życia bohatera.

Ratowanie życia.

Tym inspirował się Izuku. Każdy to wiedział. Gdyby nie Izuku, Katsuki już dawno znalazł się na drugim świecie.

Bohater osoba która odnosi się do heroizmu. Prawdziwy bohater zawsze ratuje ludzi. Nie zważając to że zostanie ranny. Dla bohatera liczy się bezpieczeństwo ludzi.

Katsuki westchnął. Spojrzał na drzwi od akademika.
Izu-chan kiedy wrócisz!- pomyślał.
Mina westchnęła. Mogła podroczyć Izuku kwestii jego i Katsuki'ego związku ale blond włosego nie było.
- Jak myślicie kiedy wróci?- spytał Eijiro.
- Tego nikt nie wie Kirishima-san.- powiedziała Momo.
- Tou-san gdzie Kaa-san?- spytała Eri. Zaczęła tęsknić za "Kaa-san".
- Nie martw się Eri wróci.- mruknął Katsuki. Wolał nie przeklinać przy dziecku. Raz za to oberwał.

Nagle drzwi się otworzyły. Wszyscy jak jeden mąż. Spojrzeli w stronę drzwi.
Wyszedł Izuku.

Nie miał czarnych rogów we włosach.
- Izu-chan? Gdzie byłeś?- zapytał Katsuki.
- W bibliotece Kacchan.- powiedział i podniósł wzrok.

Wszystkich zamurowało.
Katsuki z szokiem spojrzał na oczy młodszego.
- Izu-chan.. ty jesteś...









CDN!

Przed ostatni rozdział!
Postanowiłam skończyć tą książkę!




Więc życzę miłego dnia i miłej nocy
Sayonara!


Słów 586

Vampire Izuku: BakuDekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz