3 osoba
Byli na USJ. Właśnie zaczynali by trening ratownictwa. Gdyby nie to że pojawili się złoczyńcy.
Fioletowa mgła przeniosła niektórych uczniów do różnych zakątek Ua.
Akurat Bakugo był z Kirishimą.
- Po co oni mogli przyjść Bakubro?- spytał go czerwonowłosy.
- To proste przyszli do All Might'a!
- Czyli mają plan na All Might'a.- powiedział zgodnie z prawdą Kirishima.- Od tak bez planu by nie przyszli.. prawda?
Shitty Hair ma rację. Złoczyńcy od tak bez planu by nie przyszli. Teraz musimy jakąś przetrwać. Mój dar eksplozji jakąś tam pomoże. Jeszcze Mieszaniec jest silny. Więc nasza dwójka jest w stanie walczyć.- pomyślał Bakugo.Pokonali tutejszych złoczyńców. Bakugo szybko się domyślił że ci złoczyńcy są wzięci z ulicy. Kirishima też miał jakieś tam z nimi szansę.
Potem gdy wszyscy złoczyńcy zostali pokonani. Pobiegli w stronę czterech głównych złoczyńców.
Bakugo przyjrzał się jednemu z złoczyńców. Od razu go rozpoznał.
On.. on zabił Izuku-chan!- pomyślał Bakugo z szokiem. Nie widział go z około dziesięciu lat.Oni nawet nie są świadomi że ten złoczyńca jest inny niż oni.
- BloodMan zabił dzieciaki. Może wtedy All Might przyjdzie.- powiedział Shigaraki.
Wampir się uśmiechnął. Mógł w końcu coś zjeść. (Chodzi o krew)
Rzucił się na jednego z uczniów Ua. Była to Yaoyorozu Momo. Todoroki wysłał jej na pomoc lód.
- Czym on jest!- krzyknęła Momo.
- To proste on jest wampirem.- nagle usłyszeli nowy głos.
Kompletnie nie wiedzieli do kogo on należy.
Zauważyli osobę z kapturem na głowie.
Złoczyńcy wyszerzyli oczy.
Jak on tu wlazł?- pomyśleli jednocześnie Kurogiri i Shigaraki.
Spojrzał spokojnym wzrokiem na wampira.Wampir rzucił się na tajemniczą postać. Mężczyzna machnął mieczem i obciął mu dłoń.
- Co kur**!- krzyknął wampir. Spojrzał na niego i rzucił się na niego z swoim mieczem.
Wampir samą porę wyjął miecz i zaczął z nim walczyć.
- Nie używa daru..- powiedział zaskoczony Aizawa-sensei.
Akurat z tym miał rację. Po budowie ciała uznał że ta osoba jest nastolatkiem. Nie więcej wieku jego uczniów.Miecze się zderzały. Ani wampir ani tajemnicza osoba nie mieli zamiaru przegrać. Nastolatek machnął mieczem tak aby dostać się do jego głowy. Wampir zablokował atak niższego.
Nastolatek zacisnął szczękę. Tym razem użył swojej naturalnej szybkości. Obciął łeb wampirowi.
- Co kur**! Dlaczego on to zrobił?!- krzyknął Katsuki.
- Wiedz że nie wiem Bakugo.- powiedział rany Aizawa.- Czym ty jesteś?!- krzyknął Shigaraki.
- Twoim najgorszym koszmarem.- powiedział nastolatek.
Rzucił się na Shigaraki'ego. Ale Nomu go obronił.
- Ciekawy człowiek.. a może powinienem go nazwać eksperyment?- uznał nastolatek.
Shigaraki zaczął drapać się po szyj. Dzieciak nie był normalny.
Walczył z Nomu. Nie było widać jak nastolatek się porusza. Był ewidentnie za szybki.Potem nastolatek usłyszał głos krzyczący.
- O TO PRZEBYŁEM!- ruszył w stronę Shigaraki'ego.
- Nomu zabij All Might'a!- krzyknął Shigaraki.
Zaczęła się walka pomiędzy All Might'em, a Nomu.
Potem All Might wygrał. Shigaraki i Kurogiri uciekli.Nagle zaczęli szukać tajemniczej postaci. Ujrzeli go na jednym z budynku.
- Walczyłeś nie legalnie używanie daru. Więc zostajesz aresztowany!- krzyknął All Might.
- All Might on nie używał daru.- powiedziała Momo.- Co on używał było jego naturalną szybkością.
- Nie dam się aresztować ludzie.- powiedział od nowa.Wszyscy zmarszczyli brwi próbując sobie przypomnieć czy tego głosu gdzieś nie słyszeli. Ale nic nie mogli sobie przypomnieć. Nie znali go. Nawet nie wiedzieli dlaczego zabił wampira.
Wszyscy od nowa spojrzeli na budynek na którym stał. Ale go nie było. Jakby rozpłynął się w powietrzu.
- Musimy powiedzieć o tym dyrektorowi Nezu.- uznała Ochaco.
- Masz rację kero.- powiedziała Asui.
Cała pierwsza A wyszła z budynku. Przyszedł detektyw porozmawiał z uczniami.Zapisał o tajemniczej osobie. Postanowił poszukać coś o tej postaci.
Uczniowie Ua. W końcu mogli odpocząć od złoczyńców.
Mieli te same pytania:
Kim była ta osoba?
Dlaczego on ich uratował?
Co on używał jak nie daru?___XxX___
Klasa pierwsza A miała pierwsze spotkanie z tajemniczą osobą.
Hmm kto to może być? 🤔
awww GiyuuTanŻyczę miłego dnia i miłej nocy! 🤗
Słów 635
CZYTASZ
Vampire Izuku: BakuDeku
RandomIzuku Midoriya chłopiec bez dziwactwa. Pozbawiony mocy i słaby. Przyjaźni się z Katsuki'm Bakugo którego nazywa Kacchan. Pewnego dnia gdy obaj mają po sześć lat Izuku ratuje życie Bakugo przed wampirem, a Katsuki chcę go uratować ale nie może. Bo Iz...