Han gece boyunca Ceylanın baş ucunda beklemiş uyumamışır,gün boyu keyfi yerindeyken bu hale neden geldiğini ona ne olduğunu düşünmekten gözüne uyku girmemiştir.Ta ki vücudu yorgun düşüp dayanamayıncaya kadar.
Ceylan uyku semesi uyandığında yutkunur alnını masajlayarak son yaşanan seyden sonra kendini daha iyi hisseder fakat halsiz bedenini kaldıramaz.Gögüsünün üzerine yaslanmış olan Hanın başına minik bi öpücük bırakır saçlarını sever.
Hanın kıpırdandığını hissedince sakinleştirir gibi mırıldanır kulağına kolunu okşayarak.
O uykusuna devam ederken nefesini dinler başını başına yaslarken.
Safiyenin ablası hakkında konuştukları kafasında döner durur.Ablasının gizlice görüştüğü o adam kimdi ne işler karıştırıyordu bir sey varsa bile neden o akşam konuşurlarken ona bahsetmemişti kafasında dönüp duran tüm sorulara cevap alacaktı biliyordu.
Bi yanı ablasına güvensede diğer bi yanı şüpheyle yanıp tutuşuyordu.
Saçlarını geriye alıp huzursuz bi nefes verir dışarısını izleyerek.
Sabah olduğunda bu sefer erkenci davranan o olur yarım yamalak uykuyla geçen gecenin ardından.Duş aldıktan sonra kahvaltıyı hazırlar.
...
Han gözlerini aralayıp yan tarafına baktığında boş görür panikle yataktan kalktığında kapının eşiğinde Ceylanla karşılaşması bir olur.
Ceylanın gözleri fal taşı gibi açılır gülerek noluyoruz yapar eliyle
Ceylan;
"Han sakin bu ne panik noluyoruz?"Han soluk soluğa saçlarını geriye aldığında telaşlı olduğu her halinden bellidir Ceylan sırtını okşayarak gözlerine bakar tebessümle
Ceylan;
"Han,seni uyandırmaya geliyordum ne oldu bir şeymi oldu?"Han Ceylanı sarar koynuna saçlarını okşar.Ceylanı karşısında iyi görünce içi birazcıkta olsa rahatlar.
Han;
"Korkuttun beni Ceylan gece iyi değildin sana bir şey oldu sandım,iyimisin?"Ceylan tebessümle kendini gösterir
Ceylan;
"Sence? İyiyim merak etme olmadı bir sey "Ceylan Hanın yanağından öper.
Ceylan;
"Günaydın kocamm"Ceylanın böyle demesi Hanın çok hoşuna gider.
Omuzundan öper.
Han;
"Günaydın karıcığım"Ceylan Hanın yanağındaki çukurla oynar,Han saçlarını okşarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Esareti
RomanceBazen dikenli yollardan geçer insan ayakları dikene her battığında kanar kalbinde derin boşluklar oluşur kabuk bağlamış yaralarla dolu boşluklar.İşte bu iki kişi bu boşluğu ve yaraları zor da olsa sarmayı ve doldurmayı başarıp birbirlerine ölesiye t...