"Ceza kaldırılabilir;ama suç,insanın içinde sonsuza kadar yaşar...."
-Ovidius
En ağır ses hangi sestir?
Siren sesi,sela sesi,çığlık sesi,yere bir anda düşen bir şeyin çıkardığı o sesmi,ağlama sesimi,bebek ağlayışımı? saymanın sonunu getiremeyeceğimiz bu şeylerden hangisi daha ağırdır? Cevap veremeyiz dimi çünkü emin olamayız,gerçekçi olmaz bir yerlerden bir şey sızıyormuşta gerçekleri alıp toz bulutu halinde yok ediyormuş gibi hissederiz,ama gerçekler an be an ortadadır sadece o ân içinde körleşiriz ya da görmek istemediklerimizi yok sayarız buda basit bir kaçış yoludur,kaçtığımızı zannederiz.
Fakat kaçış yoktur,artık her şey için çok geçtir vakit gerçeklerin,cezanın vaktidir.Peki ya şu anda hepsi bu cezayı kaldırabileceklermiydi hepsinin ruhuna işleyen tetik sesi,kurşunların parkelerde sert bir etkiyle bıraktığı ağırlık akıllarından silinip gidecekmiydi,en ağırıda buydu kulaklarından o ses gitmiyordu,gözlerinin önündende o an.Kilitlenmiş kalmışlardı oldukları yerde,gözleri bir an bile kırpışmıyordu,gözbebekleri sabitledikleri kırmızılıkla koyulaşıyordu.
İdil olduğu yerde sallanır gibi olur kuş tüyüymüş gibi hissediyordu bedenini her an savrulacak gibiydi,ağırlaşan gözlerini açık tutmak için kaşlarını kaldırır,sertçe yutkunur.Hâla silah olan elini serbest bırakamıyor etrafa bile korkudan,gözlerinin önündeki o bulanıklıktan bakamıyordu,sanki o an sadece kendisi varmış gibi hissediyordu.
Cüneytin sesi bile belli belirsiz geliyordu kulağına.
Cüneyt;
"Çok çok kan kaybediyor,bi bezle bastırmamız lazım!"Cüneyt panik halini elinden geldiğince kontrol altına almaya çalışıyordur belki bir şey yaparlarsa kurtarabilirlerdi bu suçun üstünü örtebilirlerdi diye düşünür.Hanın durdurmak için uzanan eline bakar çok sonrasında ciddiyetle,olayı kurtarmayı hedefleyen bakışlarla karşılaşır.
Han;
"Her şey için çok geç,fazlasıyla kan kaybetti ve kurşun kalbine çoktan yer etti,bir insanın üç tane ölüm yeri vardır bunlardan birincisi,şah damardır kanadığı an durdurulması,kurtarılması mümkün değildir,ikincisi alın üçüncüsüde kalptir.O yüzden ne kadar bezle bastırırsan bastır faydasız,kalbini yok etti bir kere "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Esareti
RomanceBazen dikenli yollardan geçer insan ayakları dikene her battığında kanar kalbinde derin boşluklar oluşur kabuk bağlamış yaralarla dolu boşluklar.İşte bu iki kişi bu boşluğu ve yaraları zor da olsa sarmayı ve doldurmayı başarıp birbirlerine ölesiye t...