Gerçeklerin her zaman ortaya çıkma gibi bir huyu vardır dimi? oysaki o pembe yalana kendimizle beraber herkesi inandırmışızdır taki mum sönene kadar o mumu kim yaktı kim var işin ucunda belirsizdir tek suçlu yalanı yapandır veyahut gerçekleri bir sır gibi saklayan gizemli kişidir.
Peki ya bu hikayedeki yalancı,gizemli kişi kimdi?
Kim masumdu veyahut kim masummuş rolü yapıyordu? Gerçek suçlu kimdi?Cevapsız kalıyor en başında dimi veyahut asla cevabı bulunamayacakmış gibi duruyor ama gerçek apaçık ortadadır görülür ama asla anlaşılmaz.
Han içinde öyleydi görüyor gibiydi gerçeği ama anlayamıyordu konduramadığı bazı şeyler vardı.En başında Ceylanın o adamın burnuna kırarak suçlu sayılıyor olması,İdilin o adamı başlarına musallat edişi ve o adamın hâla onunla alıp veremiyor oluşu,aniden beliren hastalığı ve en kafa karıştırıcı olanıda İdilin evindeki o gizli kilitli odaydı.Öyle bir oda neden vardı?
O odayı Mazomu yapmıştı o fotoğrafları mandalla Mazo denen şerefsizmi asmıştı bu derece manyak olabilirmiydi diye düşünür aksi şekilde düşünmek istemiyordu çünkü asla öyle bir düşünceyi İdile yakıştırmıyordu o odayı İdilin yapabileceğininin düşüncesini aklına getirmek istemiyordu.Masadaki fotoğraflara dokunmak ister ama bunun riskli olacağını düşünür sadece gözlerini gezdirir fotoğraflarda hangi zamandan ve anlardan olduğunu hatırlamaya çalışır ve fotoğraflara baktıkça eski zamanlar aklına gelir görüş açısının bulanıklaştığını hisseder boğazını temizleyerek tişörtünün yakasını çekiştirir kendine gelebilmek için.Amir fotoğrafların yüzünü çevirip parmağını şıklatır dikkatini ona verebilmesi için.Han duruşunu dikleştirip arkasına yaslanır tekrardan gücünü toplar kendisine gelir.
Amir;
"Ne düşünüyorsunuz bu odadan haberiniz varmıydı?"Han;
"Hayır bunu duyduğuma çok şaşırdım ama düşününce fazlada şaşırmamak gerektiğini anladım çünkü o böyle bir şeyi yapabilecek kadar manyak bu zamana kadar benim peşimi ailemin peşini bırakmadıysa böyle bir şeyide yapmıştır o tam bir ruh hastası ne zaman ne yapacağı asla belli olmuyordu "Amir;
"Peki hiç biri tarafından fotoğraf çekindiğinizi farketmedinizmi bunu farkedememek için kör olmak lazım"Han;
"Herkes tarafından bilinen sevilen bir adamım elbette farketmiş olabilirim ama pek umursamam böyle şeyleri"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Esareti
RomanceBazen dikenli yollardan geçer insan ayakları dikene her battığında kanar kalbinde derin boşluklar oluşur kabuk bağlamış yaralarla dolu boşluklar.İşte bu iki kişi bu boşluğu ve yaraları zor da olsa sarmayı ve doldurmayı başarıp birbirlerine ölesiye t...