"Adamı bulduk canımın içi adamı bulduk!"Han sırıtarak Ceylanın gözlerinin içine bakar bu kadar ince detaylarla çözüme kavuşturduğunun düşüncesiyle.Ceylanınsa kafası karışıktır gerçekten bu kadar kolay çözülebilecek bir durumsa bu zamana kadar neden çözüme kavuşturamadıklarını ne kadar emin olunabileceğini düşünür erken sevinmek istemez şüpheli yaklaşır.
Han Ceylanın bakışlarından hâla şüpheli olduğunu anlamış olacakki sakalını kaşıyarak not aldığı maddeleri tekrar açıklar anlaşılır sakin bir ses tonuyla tane tane konuşarak.
Han;
"Ceylan bu adam belliki kendini kameralardan profesyonel bir şekilde gizlenen bir ajan olarak görüyor ama ne yazıkki bu konuda pek başarılı görünmüyor Örgülü atkı..siyah şapka yarım kanat simgeli gözlük siyah kapişonlu kaban bunların hepsi izini sürdüğümüz adamı bulmamız için harika bir kanıt harika,emin olmamız için daha yakından takip edeceğiz sadece daha temkinli davranarak bu işi ben halledeceğim sen bu işe karışmayacaksın duydunmu stres ve risk yasak"Tatlı bir dille Ceylanı uyarır tane tane konuşurken.Şu an önemli olan bu olaymış gibi görünsede değildi önemli olan Ceylanın ve bebeğin sağlığıydı bu yüzden Ceylanı her şeyden uzakta tutmak en doğru karardı diye düşünüyordu.Ceylanın rahat durmayacağını biliyordu çünkü sessiz durdukça içten içe daha fazla stres,hırs yapacak bu onu daha sabırsız ve öfkeli bir hale getirecekti ve bu ikisinin sağlığı için hiç iyi bir sey olmayacaktı bunuda biliyordu ama Ceylanın içini rahat tutmak için elinden geleninin en iyisini yapacaktı bunu biliyordu.
Ceylan arkasına yaslanır tırnaklarını masada tıkırdatarak düşünceli bir şekilde denizi,boğazı seyreder daha fazla sessiz kalmaya devam ederse Hana ona inanmadığını hissettirecekti ve boş yere hayalkırıklığı yaşatacaktı buna tabiki izin veremezdi düşüncelerinin karmaşıklılığından biraz olsun sıyrılıp ona çevirir başını.
Ceylan;
"Tamam kanıt diyorsun iyi güzel ama elimizde ne kadar kanıt olursa olsun bulmak çözüme kavuşturmak bu kadar kolay olacağını sanmıyorum olmayacak nasıl yapacağız bunu, adam bir sır gibi, görüyoruz var dibine girmeye çalışıyoruz yok bu çok zor olacak sana inanıyorum ama bu çok zor ikimizde biliyoruz o adam her kimse sır kişiliğini ablamada bulaştırmış sır küpü resmen hiçbir şey anlatmıyor söylemiyor çözüme kavuşturmak için hiçbir şey yapmıyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Esareti
RomanceBazen dikenli yollardan geçer insan ayakları dikene her battığında kanar kalbinde derin boşluklar oluşur kabuk bağlamış yaralarla dolu boşluklar.İşte bu iki kişi bu boşluğu ve yaraları zor da olsa sarmayı ve doldurmayı başarıp birbirlerine ölesiye t...