7.Bölüm

344 17 21
                                    


(Yazarın Ağzından)

   Bazen hatta çoğu zaman hayatın bizi şaşırtmaları meşhurdur bu iyi anlamdada olabilir kötü anlamdada.Asla olmaz öyle bir şey diye düşünür hep insan ama hayat kalbine ağır darbeyi bırakır ve bunun karşısında sarsılsanda güçlü durmayı üstesinden gelmeni ister.Hayatta çok darbeler alırız bu bir iş veyahut ebeveyn,aşk,arkadaş sayamayacağımız birçok şey her biri hayatın bize adadığı darbelerdir.Öyle acımasız gelirki insana ağırlığı altından kalkamayacak gibi hissettirir.Ama yine yeniden güçlü olduğumuzun farkına varırız ki dünyanın yükünü başka türlü sırtlayamayız.Hayatınızda ne yaşanırsa yaşansın yaşamaktan ve kendinizi sevmekten vazgeçmeyin kendiniz için asla pes etmeyin çünkü siz siz olduğunuz için güzelsiniz gerisi boş.

....

Ceylan yorgun gözlerle laptobunu kapatıp koltukta geriye yaslanır alnını masajlarken psikiyatr ile konuşmalarını düşünür.Geçmişi tekrar gözlerinin önüne geldiğinde boğazındaki yumruyla yutkunur.Handan bunu gizlemenin doğru bir karar olmadığını biliyordu ama söylerse üzülmesinden korkuyor iyi olmadığını düşünmesinden korkuyordu.
İyi olduğunu biliyordu sadece beyninin içindeki düşünce girdabından kurtulmalıydı çünkü ilişkilerine zarar gelmesinden yeniden dağılmalarından korkuyordu.

Ceylan hırkasını giyip telefonunu cebine koyar evden çıkar ablasının evine doğru yürümeye başlar.Arkasındaki sokağın başından Hanın sesinin gelmesiyle duraksar

Han hızlı adımlarla Ceylanın yanına geldiğinde düşünceli gözlerle Ceylanın gözlerine bakar

Han;
"Nereye gidiyorsun? farketmesem haberim bile olmayacak"

Ceylan saçını kulağının gerisine alarak yumuşak bir tebessümle onun gözlerine bakar fakat Han aynı ifade ile ona bakmaz sert ve düşünceli bir ifade hakimdir gözlerinde.

Ceylan;
"Han ablama gidiyorum fazla kalmayacağımı düşündüğümden gelirim evde görüşürüz diye düşündüm bu yüzden demedim bir şey"

Han bu duruma oldukça bozulur gergin bakışlarını dağıtmaya çalışarak gözlerini kaçırır

Han;
"Peki evde görüşürüz"

Hanın kolundan tutar gözlerine bakar yumuşak bir ifadeyle,Han bakmaz

Ceylan;
"Bu şekilde davranacaksan bozuşuruz Han"

İkisininde gözleri buluştuğunda Han Ceylanın uyarıcı bakışları karşısında tebessüm eder ister istemez.

Ceylanı koynuna sarar başından öper

Han;
"İstiyorumki aramızda söylenmemiş şeyler olmasın"

Aşkın EsaretiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin