14.Bölüm

119 16 0
                                    

Safiye zorlu geçen dakikaların ardından odaya alınmıştı bebeğede gerekli kontroller yapılıp temizlenip, odaya getirmişlerdi.Safiye uyuduğundan rahatsız etmemek için girmemişlerdi yanına Ceylan ve Han koridorda koltuklarda dinleniyorlardı.

Han Ceylanın yorgun yüzüne bakar hamileliğin ilk haftaları olduğundan yüzü birazda solgun duruyordur.Ceylanın saçlarından okşar öper başından.

Ceylan silkelenir kendine gelir gibi olur başını kaldırır ona tebessümle bakar.

Han;
"Ablamla beraber nasıl güçlü davrandın öyle "

Gururla bakar Ceylana yüzünü okşarken,Ceylanın gözleri dolar mutlulukla

Ceylan;
"O kadar güzel bir âna şahit oldumki yani o ân onun canının acısından ne yapacağımı bilemedim elim ayağıma dolandı ama yani telaşı bile tatlı telaş o kadar yakışıklı pamuk gibi bir oğlan çocuğuki görmen lazım Han "

Han Ceylanın gözyaşlarını siler öper yanağından onu kendine sararak, onu ilk defa bu kadar duygusal görür ağlamasını her ne kadar istemesede bu hali bile hoşuna gitmiştir.

Han;
"Beraber göreceğiz seveceğiz bakalım ama ondan öncesinde sen bir şeyler yemek istermisin acıktınızmı?"

Ceylan yüzünü ekşiterek hayır anlamında başını iki yana sallar Han onaylar tebessümle.

Ceylan;
"Han kapıyı bir tıklatsakmı fazla kalabalığa kalmadan gideriz aşkım hiç halimde yok "

Han kalkar kapıyı tıklatır Naci güler yüzüyle onu karşılar.

Han;
"Ablam uyandımı?"

Safiyenin içeriden sesi gelir gelmelerini söyler Han Ceylana doğru elini uzatır beraber içeriye girerler.

Ceylan;
"Ay mis gibi bebek kokusu sarmış odayı nerdeymiş bakalım o prens "

Ceylan safiyeye doğru ilerler mutlulukla sarılır ona öper yanaklarından.

Ceylan;
"Çok tatlış bir anne oldun Safiye çok, tebrik ederim "

Safiye;
"Sağol kuzum Allah sizede nasip etsin inşallah en yakın zamanda"

Ceylanla Han aynı anda amin derler.Ceylan beşiğe yaklaşır izler onu sessizce kucağına alır yavaşça parmağıyla yanağını okşar yavaşça, minik yanağından koklayarak öper.Kokusunu içine çektiğinde gözyaşlarına engel olamaz

Ceylan;
"Çok güzel o kadar tatlıki maşallah kuzuma kuzum benim hoşgeldin ailemize dayısı gel bak burada kim var gel "

Aşkın EsaretiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin