Han Mezarlık dönüşü eve geldiğinde anahtarla kapıyı açarken biraz olsun yüklerinden kurtulduğunu içini sıkan şeylerden arındığını garip bir yorgunluğun bedenini sarmış olmasıyla hisseder.
İçeriye girdiğinde güzel yemek kokuları onu karşılar yorgun bir halde tebessüm eder dağınık saçlarını karıştırarak ilerler uzun koridorda.Ceylan mutfak önlüğü ile onu tebessümle karşılar koşar yanına Hanın dudağına kısa bir öpücük bırakır.
Ceylan;
"Açsındır diye düşündüm,neredeydin?"Paltosunu kirli sepetine fırlatır,salona ilerlerken Ceylan peşinden gider
Ceylan;
"Çöptenmi geliyorsun paltonu kirliye attığına göre"Han bıkkın bir ifadeyle noluyor dercesine bakar ona
Han;
"Hayır Ceylan"Ceylan merak dolu gözlerle bakar ardında yatan ciddiyetiyle.
Ceylan;
"Nereden o zaman?"Han;
"Mezarlıktan "Ceylan bu cevabına şaşırır yanına oturarak anlamak istercesine gözlerine bakar
Ceylan;
"Neden gittin?"Han;
"Bana iyi geleceğini düşündüm içimdeki o sıkışıklığın o yükün gideceğini düşündüm ki öylede oldu vedalaştım onlarla önce İncinin mezarına gittim vedamı ettim ona sonra sakladığım toprağını mezarına bıraktım kolyesinide..sonra aynı vedayı annemlede ettim rahatladım Ceylan ben iyileşiyorum bunu hissediyorum ben hiç olmayan varlıklarla kendimi öldürmüşüm hep Ceylan ben artık yanımda gerçekten olan varlıklarla yaşamak yaşamaya çalışmak istiyorum sadece senin toprak rengindeki saçlarını okşamak sevmek istiyorum saçlarına düşen beyaz tellerini bir buluta dokunur gibi dokunmak öpmek istiyorum kurşun askerin olarak kalbinde dinlenmek istiyorum "Ceylan Hana uzanması için gözleriyle işaret eder o başını dizlerine koyduğunda okşar saçlarını Ceylan,Han bir çocuk gibi kıvrılır koltukta Ceylanın bir damla gözyaşı Hanın boynuna düşüp süzüldüğünde Hanın gözyaşıyla buluşur.
Ceylan iç çekerek ağlarken Hanın saçlarından öper.
Han ağlayarak sarılır Ceylanın eline avuç içlerine öpücük kondururken
Ceylan;
"Ah be sevgilim o narin yüreğine kaf dağı kadar yükler sığdıran sevgilim benim bak hepsi geçiyor geçecek biz beraber toparlanıyoruz iyi olacağız ve sen benim hep kalbimin en güzel yerinde dinleniyor olacaksın bu adımı atmış olman o kadar iyi bir seyki zor ama bak nasıl iyi hissettirdi sana seninle gurur duyuyorum sevgilim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Esareti
RomanceBazen dikenli yollardan geçer insan ayakları dikene her battığında kanar kalbinde derin boşluklar oluşur kabuk bağlamış yaralarla dolu boşluklar.İşte bu iki kişi bu boşluğu ve yaraları zor da olsa sarmayı ve doldurmayı başarıp birbirlerine ölesiye t...