11.Bölüm

188 16 8
                                    

Haftalar birbirini kovalamıştır Ceylan ablasına olan kırgınlığından dolayı günlerdir aralarına mesafe koymuştur konuşmuyorlardır.Ablası her ne yapıyordu anlamıyordu, yanındaki adam her kimse arkadaşı ya da başka bir nedenlede olsa ona söylemediği için kızgındı,kırgındı.Derdini açarken ablam dediği güvendiği insana,ablasından ona güvenmezcesine yaptığı bu şey fazlasıyla kırmıştı onu,ama öyle ya da böyle örtbas edemeyecekti neyse sakladığı sey öğrenecekti bunu kendiside bildiği gibi ablasıda biliyordu.Ablasının o akşamdan sonra merak ettiğini bildiği halde asla telefonlarını açmıyordu çünkü ablasının dudaklarından dökülen sözler yalan ya da şüpheli gelecekti onun için biliyordu.

Bundan günler sonra eski oturdukları mevkinin ve tüm sokak mobese kayıtları olmak üzere güvenlik görevlilerini zar zor ikna etmeye çalışır flash disk ister.

(Flaşhback)

Ceylan kapıyı tıklatmasının ardından müsaade aldıktan sonra el sıkışarak içeriye girer.

Rahat ve sakin bir tavırla karşılarında durur

Ceylan;
"Merhaba Ben Ceylan Derenoğlu bundan yaklaşık 3 hafta önce oturduğumuz eski evimizin yakınlarında garip kapişonlu bir adamın dolaştığını gördüm fakat biz artık başka bi yerde oturuyoruz ama inanırmısınız kendimizi güvenli korunaklı hissetmiyoruz sanki yakınlarımızdaymış gibi hissediyoruz,sizden ricam mobese kayıtlarını incelediginiz flash diski bana verebilirmisiniz? Biliyorum sizler için bu oldukça ters bir durum ama söz konusu ailemin refahı ve canı,en azından takip ederek yakınımızda olup olmadığını anlayabilir rahatlayabilirim diye düşündüm "

Adam tek kaşını kaldırmış bir vaziyette arkasına yaslanır

Güvenlik;
"Hanımefendi bu imkansız,polise gidip gerekli ihbarı yaptırabilir mevki analizi gerçekleştirilebilir biz böyle bir şeyi yapamayız "

Ceylan gözleri dolu dolu elleriyle kendini gösterir

Ceylan;
"Bakın ben bir anneyim çocuğumun her gece başını yastığa korkarak koymasına dayanamıyorum ya da korkarak parka,okula gitmesine.Polis düşündüm ama çocuğum etkilenir diye korktum ben yaşıyorsam varsam onu korumak için varım "

Karşısındaki adam soğukkanlı bir şekilde masaya yaklaşır.

Güvenlik;
"Hanımefendi bir kez daha söylüyorum bu imkansız derdiniz neyse polise gidin aksi taktirde böyle bir sey yapamayız "

Ceylan;
"Bakın birazcık çevreli ve anlayışlı düşünün bu tarz ve birçok nedenlerden dolayı kaç kadın kaç çocuk ölüyor ya bu adamın benim çocuğuma eşime ya da ailemden birine bir şey yapmayacağı ne malum,son çare polise zaten giderim ters bir durumda müdahale edemeyeceğime göre,lütfen çok canlar gitti bi can daha gitmesin"

Aşkın EsaretiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin