Ceylan bisikletin kadrosunda düşebileceği gerçeğini umursamadan kollarını açmış rüzgarın ve hafif yağmur çisentisinin huzuruna bırakmıştı kendini.
Han Ceylanın saçlarının yüzüne savrulmasından keyif alıyor tebessümünün arasına gülüşler bırakıyordur uzun uzun saçlarının kokusunu içine çekiyordur
Han kulağına yaklaşır
Han;
"Sanırım düşmekten korkmuyoruz?"Ceylan başını Hanın omuzuna yaslar tebessümle onun gözlerine bakar son olarak gamzesinin çukurunda sonlandırır bakışlarını öpücük bırakır oraya.Han gözlerini yoldan ayıramasada farkeder yüzünde tebessümü büyür.
Han;
"Dengemi kaybettiriyorsun öyle bir öpüyorsunki sarsıyorsun beni "Ceylan sırıtır onun kulağına yaklaşır usulca
Ceylan;
"Enkazımsın diyorsun yani"Han elini Ceylanın karnına koyar arkadan sarar ani fren yaptığında Ceylanın bedeni arkaya doğru savrulur.Han burnunu Ceylanın saçlarında gezdirir ensesine doğru, Ceylanın ürperdiğini hissettiğinde boynundan öper.
Karnın üstündeki Hanın elini tutar parmak kenetlemesi yapar alt dudağını ısırarak huylanır boyun girintisinden çeker başını.Bisikletten indiğinde Hanın yüzünü avuçlar kısa ama tutkulu bir öpücük bırakır dudağına.Kliniğe doğru yürümeye başladığında Han sırıtarak bisikleti park eder arkasından yürür yakalar Ceylanı belinden elini tutar.
Birkaç saatin ardından randevu saatinin gelmesiyle doktorun yanına girerler.
Han Ceylanın gerginliğini bir nebze olsun dindirmek için elini tutar yumuşak bir tebessümle gözlerine bakar her sey yolunda gidecek dercesine başını sallayarak.
Ceylan sakin olduğunu belirten bir ifadesiyle göz kırpar.
Doktor;
"Merhabalar hoşgeldiniz biraz gerginiz bakıyorumda nedir şikayetiniz?"Ceylan bi derin nefes alarak kendini hazır hissettiğinde konuşmaya başlar
Ceylan;
"Merhabalar biz tüp bebek tedavisi için gelmiştik daha önce ben başka bir doktora gitmiştim genel kontrol için ama o doktorum şu an izinde olunca bende buradan randevu aldım eşimle gelelim dedik"Doktor;
"Anlıyorum İsim Soyisim alayım sistemden gerekli bilgilere bakacağım "Ceylan gerekli bilgileri paylaştığında doktor bilgisayardan inceler o sessizlik içerisinde Ceylan endişeli bir şekilde doktorun konuşmasını bekler Han sakin olmasını söyleyerek sırtını okşar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Esareti
RomanceBazen dikenli yollardan geçer insan ayakları dikene her battığında kanar kalbinde derin boşluklar oluşur kabuk bağlamış yaralarla dolu boşluklar.İşte bu iki kişi bu boşluğu ve yaraları zor da olsa sarmayı ve doldurmayı başarıp birbirlerine ölesiye t...